Amparate tutti i ricordi prima di a preghiera da a Sunnah

Amira Ali
Ricordu
Amira AliVerificatu da: israa msryU 24 di u 2020Ultima aghjurnazione: 4 anni fà

Tuttu ciò chì cercate in i ricordi di preghiera
Ricordu prima di a preghiera da a Sunnah

A preghiera hè cunsiderata cum'è un ligame trà u servitore è u so Signore, è hè u tempu quandu u credente si trova in manu di u so Signore per dumandà u so bisognu è ringraziallu per a so benedizzione nantu à ellu è dumandà u so pirdunu. Per ringrazià à Diu per a benedizzione ch'ellu ci hà datu, prichemu duie unità di gratitùdine, è quandu avemu bisognu chì vulemu chì Diu (l'Onniputente) cumpiendu per noi, prichemu duie unità di cumpiimentu di una necessità.

Ricordu prima di preghiera

Ci sò dhikr chì pudemu dì prima di a preghiera, è hè una Sunnah da u Prufeta (chì Diu u benedica è dà a pace), è hè desideratu di dì, ma ùn hè micca ubligatoriu in u sensu chì se u servitore. dici, avarà a so ricumpensa, ma s'ellu ùn dice micca, allora ùn hà nunda di fà cun ellu, è ùn serà micca rispunsevuli di questu, cumpresu (Diu hè grande, Diu hè grande, Diu hè grande, micca Diu Eccettu Diu, Diu hè grande, Diu hè grande, Diu hè grande, laude sia à Diu) è hè u takbeer d'apertura.

Allora dicemu (aghju vultatu a mo faccia à quellu chì hà criatu u celu è a terra cum'è Hanif, è ùn sò micca di i politeisti. Infatti, a mo preghiera, u mo sacrifiziu, a mo vita è a mo morte appartenenu à Diu, u Signore di i mondi, chì ùn hà micca associu, è cun chì sò statu cumandatu, è sò di i musulmani.

Ricordu prima di a preghiera di Fajr

A supplicazione hè cunsiderata cum'è un mezzu chì cunnetta u servitore à u so Signore. Ellu (Gloria à ellu è à l'Altissimo) disse: "Chjamatemi, vi risponderaghju." A supplicazione hè ancu cunsiderata un attu di cultu realizatu da u servitore, è a preghiera di l'alba hè un novu principiu per un novu ghjornu. U restu di e preghiere, cusì l'araldo dice in a preghiera Fajr: "A preghiera hè megliu cà u sonnu. "Questu significa chì a so virtù hè grande, è chì clarifica. a diffarenza trà l'ipocrita è u sinceru, è trà queste supplicazioni desiderate in a preghiera Fajr.

O Diu, avemu divintatu cun tè, è cun tè a nostra sera, è cun tè campemu è cun tè mouremu, è à tè hè a risurrezzione.

Ci hè ancu una supplicazione: "O Diu, tù sì u mo Signore, ùn ci hè un diu fora di tè, mi appoghju à tè è Tu sì u Signore di u Gran Tronu. Hà circundatu tuttu cù a cunniscenza, o Diu, cercu rifughju in Tù da u male di mè stessu, è da u male d'ogni animali chì u so ciucciu pigliate, perchè u mo Signore hè capaci di tuttu.

Alcune di e migliori supplicazioni chì pudemu inizià a nostra ghjurnata sò:

Avemu divintatu è u regnu appartene à Diu, ùn ci hè micca diu, ma Diu solu, ùn hà micca partenarii, u so hè u regnu è u so hè a lode, è hè capaci di tuttu in questu, è u male di ciò chì vene dopu. it. Mi Signore, mi cercu rifughju in tè da a pigrizia è da a mala vechja, è mi cercu rifughju in tè da u turmentu di u focu è da u turmentu di a tomba.

U tempu di l'alba hè cunsideratu unu di i migliori tempi per u ricordu, è u ricordu di a matina hè ripetutu per via di e parechje cose boni chì cuntene.

Ricordu prima di preghiera Maghrib

Ricordu prima di preghiera
Ricordu prima di preghiera Maghrib

Ci sò custumi chì hè cunsigliatu per una persona per aduttà è fà, per esempiu:

Se u servitore dice dece volte: "Ùn ci hè micca un diu, ma Diu solu, ùn hà micca cumpagnu, u so hè a sovranità, è u so hè a lode, è hè capaci di tuttu" prima di u tramontu, Diu ci manda suldati per pruteggiri di noi. i diavuli sin'à a matina è scrive per noi dece atti boni è sguassate da noi dece atti cattivi è libri.Avemu a ricumpensa di liberà dece donne credenti da u Focu.

È quellu chì prega dui rak'ahs dopu à u tramontu è dice: "Oh Diu, questu hè l'avvicinamentu di a vostra notte, a fine di u vostru ghjornu, è e voci di e vostre supplicazioni, cusì mi perdona", allora hà fattu qualcosa di ricumandatu.

È quellu chì sente u Maghrib chjamà à a preghiera deve dì: "O Diu, questu hè l'avvicinamentu di a vostra notte, a fine di u vostru ghjornu, è e voci di e vostre supplicazioni, cusì mi perdona".

Ricordu è supplicazioni dopu a preghiera

L'ora di l'alba hè unu di i migliori tempi per dhikr, è a matina dopu dhikr hè cunsigliatu:

  • Hallelujah è lode, u numeru di a so creazione, è a listessa satisfaczione, è u pesu di u so tronu, è e so parolle si stende. (deci volte)
  • O Allah, benedica u nostru maestru Muhammad è a so famiglia è i so cumpagni. (trè volte)
  • O Diu, guariscimi in u mo corpu, O Diu, guariscimi in u mo intesu, O Diu, guariscimi in u mo visu, ùn ci hè diu chè Tu, o Diu, mi cercu rifughju in tè da l'incredulità è a miseria, o Diu, Cercu rifughju in tè da u turmentu di a tomba, ùn ci hè diu chè tè. (trè volte)
  • Ùn ci hè un diu, ma Allah solu, ùn hà micca cumpagnu, u so hè u regnu è u so hè a lode, è hè capace di tuttu. (deci volte)
  • O Allah, cerchemu rifughju in tè da associà cun voi qualcosa chì sapemu, è dumandemu u vostru pirdunu per ciò chì ùn sapemu micca. (trè volte)
  • O Diu, avemu divintatu cun tè, è cun tè avemu diventatu, è cun tè campemu, è cun tè mouremu, è à tè hè u destinu.
  • al-Kursi vrse.
  • Alleluia è lode. (centu volte)
  • O Diu, qualunque benedizzione Io o unu di a vostra creazione hè diventatu, hè da voi solu, ùn avete micca partenariu, cusì laude sia è ringraziu à tè.
  • O Allah, ti dumandu perdonu è benessiri in stu mondu è in l'altru, sò statu assassinatu da sottu à mè.
  • O Diu, cunnoscitore di l'invidu è di u visti, Originatore di i celi è di a terra, Signore di tuttu è di u so Sovrani, aghju tistimunianza chì ùn ci hè nunda di diu fora di tè, cercu rifughju in tè da u male di a mo ànima, è da u male di Satanassu è i so complici.
  • In u nome di Diu, cù u so nome nunda in u celu è a terra dannisce, è ellu hè u All-Hearing, l'Omnisciente.
  • O Vivente, o Sustainer, per a to misericordia, cercu aiutu, rettifica tutti i mo affari per mè, è ùn mi lasciate micca à mè per un battitu d'ochju.
Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè di dhikr è supplicazioni dopu a preghiera
Ricordu è supplicazioni dopu a preghiera
  • A nostra sera è a sera appartene à Diu, è laude sia à Diu, ùn ci hè un diu, ma Diu solu, ùn hà micca cumpagnu, u so hè u regnu è u so hè a lode, è ellu hè capace di tuttu. pigrizia e gattiva vechjaia, mi Signore, mi cercu rifughju in tè da u turmentu in u focu è u turmentu in a tomba.
  • Avemu divintatu nantu à a natura di l'Islam, nantu à a parolla di devozione, nantu à a religione di u nostru prufeta Muhammad (chì Diu u benedica è dà a pace), è nantu à a religione di u nostru babbu Abraham, ghjustu cum'è musulmanu, è ùn era micca. di i politeisti.
  • Cercu rifughju in e parolle perfette di Allah da u male di ciò chì hà creatu. (trè volte)
  • O Diu, tù sì u mo Signore, ùn ci hè un diu, ma tè, tu m'ai criatu è sò u to servitore, è aghju rispettu u to pattu è prumessu quantu possu, mi cercu rifughju in tè da u male di ciò chì aghju. fattu.
  • Sura Al-Ikhlas. (trè volte)
  • Al-Falaq. (trè volte)
  • Surah Al-Nas. (trè volte)

Preghiera preghiera d'apertura

A supplicazione per l'apertura di a preghiera ùn hà micca una formula specifica, ma piuttostu hà più di una formula.Ognuna di e duttrini islamiche hà a so propria formula, è u credente sceglie ciò chì pensa più faciule per ellu cà l'altri.

È a preghiera hè validu in i dui casi, è si dice in sicretu, micca in alta voce, è hà assai benefizii, ma u più impurtante di questi benefici hè chì aiuta à u servitore per fucalizza in e so preghiere senza sminticamenti o distrazioni.

Parechji eruditi religiosi anu vistu chì a preghiera d'apertura hè preferibile esse dichjarata prima di circà rifuggiu è ancu dopu à u takbeer d'apertura, chì avemu dettu prima pò esse dettu prima di a preghiera, ma i Malikis hà dettu chì a preghiera d'apertura hè dettu prima di u takbeer d'apertura è micca dopu.

Una di e formule più simplici per a preghiera di apertura hè:

(Aghju direttu a mo faccia à quellu chì hà criatu i celi è a terra cum'è Hanif, è ùn sò micca di i politeisti. Infatti, a mo preghiera, u mo sacrifiziu, a mo vita è a mo morte appartenenu à Allah, u Signore di i mondi, Ellu. ùn hà micca associu, è cun questu sò statu cumandatu è sò di i musulmani. Allora perdonami tutti i mo piccati, perchè nimu ùn perdona i piccati fora di tè, è guidami à u megliu di a morale, nimu guida à u megliu di elli. fora di tè, è alluntanassi da mè i gattivi di elli, nimu pò alluntanassi da mè i so gattivi, fora di tè, à u vostru serviziu è à u vostru piacè, è u bonu hè trà e vostre mani, è u male ùn hè micca da tè. mi pentu à tè).

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *