A megliu introduzione di a radiu di a scola

salsabil mohamed
2021-04-03T20:39:17+02:00
Emissioni scolastiche
salsabil mohamedVerificatu da: Mostafa Shaaban4 ferraghju 2021Ultima aghjurnazione: 3 anni fà

L'intruduzione hè cunsiderata u magnetu chì travaglia per attruverà ancu i lettori è l'ascultori, è l'intruduzione scritta difiere da l'audio, ognuna di quale hà una cumpusizioni speciali è regule chì l'autore deve seguità per ottene l'appruvazioni di l'altri, è s'è vo site incaricatu di fà una introduzione di a radiu di a scola, duvete leghje stu articulu finu à chì scrivite bè.

Introduzione radio
Cumu scrive una introduzione di radiu interessante

Introduzione à a radiu di a scola

Prima di parlà di l'intruduzione chì serà presentata à i studienti, ci vole à determinà l'audienza di a radiu di a scola presentata à elli.Se i studienti sò in età da 5 à 12 anni, allora u studiente ùn deve micca fà i temi è e so introduzioni. difficiule per ellu, è cumincianu cù u nome di Diu, u Qur'an, è parechji paragrafi divertenti chì mostranu i talenti è qualchi nutizie.

Se un presentatore di radiu serà mostratu à i studienti da 13 à 17 anni, allora i studienti duveranu presentà e so idee creative è culturali megliu chì spieganu à i studienti è à u persunale educativu a misura di a so cuscenza è a so forte capacità intellettuale, chì hè un pruduttu trà l'omu mudernu è l'arabu autenticu.

Eccu alcuni idee chì sò stati riassunti per fà una introduzione impressiunanti à a radiu in i paragrafi seguenti.

Introduzione à a radiu scolastica scritta

L'intruduzioni pò esse l'abbreviazione di tutti i paragrafi chì saranu presentati à i studienti, o pò esse scritta cù arnesi espressivi è micca più di quattru righe.

A cosa più impurtante in l'intruduzioni di a radiu hè cumu si dice è spressione per ellu.Se ti furmate in u modu currettu di dì a radiu, attraerate a maiò parte di l'ascultori è i assistenti è fateli attentu à e vostre parolle.

A ricerca hà cunfirmatu chì u modu di spressione l'audio è u video rapprisenta più di u 90% di trasmette u missaghju è attrae l'ascultori. A parolla scritta ùn supera u 3%, è certi studii anu dettu chì ùn supera u 7%. a consegna, piena di cunfidenza cù un cuntenutu forte, attrae parechji di quelli prisenti à u parlante.

Introduzione à a Radio Scola 2021

In u paràgrafu precedente, avemu mintuatu l'impurtanza di a recitazione è u so impattu nantu à i destinatari è l'ascultori, è in questu paràgrafu spieghemu u metudu di recitation currettu davanti à l'altri, perchè duvete seguità i seguenti passi:

  • Prima, u tema chì serà discututu o presentatu à tutti deve esse preparatu, è deve esse attrattiva selezziunate temi impurtanti per a categuria nantu à quale stu cuntenutu hè presentatu.
  • Siconda, duvete affruntà à elli secondu a manera di capiscenu è l'estensione di a so assimilazione, cusì u tema ùn deve esse vagu o pienu di dettagli cumplessi, è deve esse urganizatu è ùn cuntene cose obscene o linguisticamente obscene.
  • In terzu, avete da praticà a vostra voce nantu à e lettere currette per chì u vostru discorsu ùn sia micca suspettu o micca chjaru.
  • Quartu, furmà a vostra voce in u modu di spressione senza affettazione o arroganza, è stà luntanu da u gridamentu è u metudu rivoluzionariu di dizione.
  • Quintu, pruvate di dividisce e linii in l'hadith, è avete da esse attentu à u recitamentu, perchè ùn sentenu micca chì vi dettate un sughjettu chì hè inutile.
  • Sestu, dà l'intruduzioni à i vostri parenti o famiglia più di una volta è arregistrate a vostra voce durante a recitazione per pudè migliurà rapidamente i vostri sbagli.

Introduzione cumpleta di a Radio Scola

Ci sò qualchi metudi tradiziunali chì pudete fà mentre scrive è furnisce l'intruduzioni nantu à e trasmissioni scolastiche, chì sò:

  • Cumincià cù u nome di Diu è e preghiere nantu à u Messenger di Diu, è poi dite una frase di u vostru propiu chì riassume tutti i paragrafi riguardanti stu ghjornu.
  • Puderete esse capace di utilizà un dittu pueticu o un versu coranicu chì esprime ciò chì serà presentatu davanti à i vostri culleghi in a linea di a matina.
  • Hè permessu di mette in risaltu u tema più impurtante di u ghjornu è fà una introduzione à questu
  • O pudete fà una introduzione cumpleta, poi fate sub-intruduzioni per ognuna di i paragrafi di u ghjornu, è dopu finisce l'emissione cù una cunclusione forte, chì pò esse una lezione amparata da ciò chì hè statu presentatu, o un versu favuritu è ​​famosu per tanti, o ti piace.

Introduzione di trasmissione matinale

In l'intruduzioni di a radiu, pudemu mette in luce nantu à i temi più impurtanti è prevalenti di u nostru tempu, hè pussibule di educà l'altri o di travaglià per attruverà a so attenzione, cum'è i seguenti:

Ricertamenti, campagni di sensibilizazione sò stati realizati per sparghje a cuscenza è l'impurtanza di a salute, è cumu una persona pò immunizà u so corpu da parechje malatie feroci, o almenu ricuperà da elli s'ellu hè infettatu cù elli.

Inoltre, ci sò avvenimenti chì anu pussutu chjappà in u mondu arabu, cum'è l'esplosione di a stallazione in Beirut è l'incidentu diffusa.L'intruduzioni pò esse parlà di stu cuntenutu è l'impurtanza di sparghje l'amore è a fratellanza trà i membri di a patria. è a cumunità araba, detonendu a cuscenza religiosa è naziunale, rinvivendu i significati di a cuscenza è a cooperazione in a mente di i germogli emergenti.

Breve introduzione di trasmissione

Ricerche è studii anu cunfirmatu chì l'intruduzioni chì cumincianu in una lingua è finiscinu in una altra lingua, o cumincianu cù una quistione, sò intruduzioni chì attivanu l'attenzione di l'altri è facenu attente è sente ciò chì dite.

Stu tipu hè chjamatu introduzione creativa, è hè divisu in dui tipi, chì sò i seguenti:

  • U primu hè interattivu

In quale l'intruduzioni principia cù una dumanda è impone à tutti à participà, sia per indicà o rispundenu in diretta, secondu u tipu di quistione presentata à tutti, ma s'ellu si tratta di una quistione, allora ci vole à u presentatore per cunvince i dui partiti. di a risposta curretta per ch'ellu ùn hè micca in l'ochji di unu d'elli un fallimentu o ùn hà micca pussutu aduprà l'idea currettamente.

  • U sicondu hè criativu o ciò chì hè chjamatu cunfusione

In questu, ella dà una frase in l'arabu classicu è l'interpreta in lingua vernacula senza usà parolle indesevule o quelli chì sò usati trà l'amici.Questa introduzione hè carattarizata da ligerezza, ma ùn hè micca cunsigliatu per aduprà assai.

Breve introduzione à a radiu di a scola

Breve introduzione à a radiu di a scola
Amparate nantu à i tipi di introduzioni di radiu

Hè pussibule di scrive una parolla di lode per i prufessori principali è distinti dopu à u salutu è basmalah, cusì:

In nome di Diu, u più cumpassione, u più misericordioso, è a preghiera è a pace sia nantu à i messageri più onorevoli. In quantu dopu, oghje, prima di principià i prugrammi di radiu di a scola chì sò mischiati cù u pensamentu ghjovanu cuscente di i germogli di u futuru, simu cuntenti è onorati di salutà i nostri prufessori onorevoli, guidati da u nostru amata principale è u principale di a nostra scola è di a nostra seconda casa.Salim, è suscite in i nostri cori l'amore di l'etica, diligenza, è grande travagliu, è noi salutà i nostri culleghi è principia cù i nostri primi paragrafi, chì hè (...) cù u studiente (...).

 Introduzione à a radiu scolastica corta è faciule

È se i studienti anu dettu di creà un prugramma di radiu integratu è distintu per avè una visita impurtante in a scola, allora duvete fà ciò chì segue:

In u nome di Diu, u più misericordioso, u più misericordioso, è e preghiere è a pace sia nantu à u nostru onorevoli prufeta, u nostru maestru Muhammad, l'onorevoli messaggeri.Oghje hè u ghjornu più distintu è luminoso, per onore a nostra scola amata cù a visita virtuosa. (….) È avemu da principià oghje cù un ringraziu speciale à l'onorevoli prufessore (u pruprietariu di a visita), u nostru caru principale, è u restu di l'insignanti chì travaglianu duramente per crià una generazione Cusciente è capace di compie a marcia di i dui predecessori.

E faremu i nostri primi paragrafi, chì hè u Sacru Coran cù u studiente (...), seguita da una sezione nantu à a ripresa di u grande patrimoniu arabu. Vi auguremu di piacè di ascolta.

A nova presentazione di a radiu di a scola

Se u vostru paese passa per circustanze tense, o se u tema di a radiu hè di discrive u statu di u paese dopu l'avventu di a malatia Corona, pudete fà e seguenti:

In vista di i tempi difficiuli chì attraversemu in u nostru paese è in u nostru pianeta, noi i studienti pudemu attirà gioia è speranza in u cori di i nostri culleghi è famiglie, è armassi di a nuvola bianca di l'ambizione chì hà sappiutu superà nuvole di u presente disegnu un surrisu nantu à u futuru luminoso per tutti.

È cuminciamu cun voi cù i primi paragrafi di u nostru novu ghjornu cù u studiente (...).

Introduzione à una radiu nova, bella è longa di a scola

Se vene una occasione naziunale onorevoli, ch'ella sia a liberazione o una vittoria militare o pulitica, u testu di l'intruduzioni à a radiu di a scola pò girà intornu à i seguenti:

Dopu anni di resistenza è di rifiutu di e vechji cundizioni chì stringhjevanu a terra di a nostra amata patria in manu di u culunizatore/occupante/nemicu, i figlioli di a nostra amata patria rapprisentati da i resistenti, cummattenti è suldati valenti, ch'elli eranu zitelli. , l'anziani o e donne, anu pussutu.

Pudemu offre a libertà è a vittoria à u nostru paese indipindenti, a sposa di forza è vuluntà, cum'è avemu offrittu sta vittoria à i so figlioli in lotta è i martiri chì sò pazienti cù a morte è l'afflizione è si sforzanu finu à l'annihilazione.

Una longa è bella introduzione di a radiu di a scola

S'ellu ci hè un avvenimentu sportiu, duvete fucalizza l'intruduzioni nantu à u tema di u sport, cum'è hè scrittu in una manera simile à u metudu seguente:

L'omu pò campà a nostra vita in una lotta constante versu u successu, a sopravvivenza, a vittoria è a coesistenza cù a natura, guerri, pace è cunflitti, sia interni (in l'omu) sia esterni (rappresentatu in e relazioni create da l'omu).

U sport vene in a nostra vita cum'è un tipu di trattamentu, ch'ella sia una medicina per u corpu o l'ànima, postu chì travaglia per crià una generazione chì hè psicologicamente sana, educata è capace di piglià a rispunsabilità di e so decisioni, accettà a perdita, è sforzà per fà a vittoria.

Un corpu sanu hè quellu chì pussede una mente sana, micca u cuntrariu.Oghje, avete davanti à voi un gruppu di campioni di u mondu arabu in u sportu chì anu pussutu scrive i so nomi trà l'astri di u presente è a storia. di l'avvene.Malgradu i difficultà di a vita chì l'anu affruntatu, ci anu dettu chì u successu ùn aspetta micca e cundizioni ideali perchè ùn vene mai.Comincia ancu cù i passi più bassi è più chjuchi oghje finu à fà miraculi in u dumane luntanu.

Una breve, bella è faciule introduzione à a radiu di a scola

Hè pussibule di scrive una bella introduzione di radiu senza cumplicazione o affettazione chì gira intornu à e cose più impurtanti chì i generazioni futuri prestanu attenzione, cum'è cumu utilizà i mezi muderni di prugressu cum'è l'urdinatori, i telefoni muderni è l'Internet per benefiziu di noi è ciò chì hè l 'effettu di usu propriu nantu à noi in u futuru, ma hè necessariu chì u tema principale di i prugrammi radiu hè rapprisintatu in u prugressu Scientificu è u so impattu nantu à l'omu in tutti l'aspettu di a so vita.

Introduzione à a radiu di a scola per e ragazze

Hè cunnisciutu chì e ragazze sò ambiziose per via di e circustanze chì cascanu nantu à elli per via di qualchì razzismu chì sta in a mente di certi partiti à a sucità.
O famiglie à questu ghjornu. U tipu d'intruduzioni pò esse motivazione per u successu accademicu, atleticu è prufessiunale, senza marginalizà u rolu di a maternità chì hè stata creata in elli cum'è una spezia d'instinti per pudè aduprà u so successu in crià i so figlioli. u futuru.

Perchè più l'attenzione hè data à e future mamme in quantu à l'educazione, a cultura è a salute, pudemu creà generazioni chì sò capaci di elevà u nome di u nostru paese è u so statutu in una manera megliu.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *