Introduzione à a radiu di a scola scritta in dettagliu

hanan hikal
Emissioni scolastiche
hanan hikalVerificatu da: israa msry4 ottobre 2020Ultima aghjurnazione: 4 anni fà

Introduzione à a radiu di a scola
Introduzione à a radiu scolastica scritta

A radiu di a scola hè unu di i mezi più impurtanti di cumunicazione trà i studienti, è hè una finestra per discutiri i prublemi chì li sò presentati durante u ghjornu di a scola, è per mette in risaltu i so talenti in poesia, prosa è recitazione.

Definizione di a radiu di a scola

A radiu di a scola pò esse definita cum'è unu di i media audio chì hà un bonu impattu nantu à i destinatari di i studienti maschili è femine, hè un modu efficace di cumunicazione per trasmette fatti è infurmazioni, sparghje l'imaginazione, espansione percepzioni, è mostra talentu.

Obiettivi di a radiu di a scola

A radiu scolastica hà u scopu di:

  • Spargi valori è virtù più altu trà i studienti.
  • Migliurà e cumpetenze di i studienti in u travagliu di gruppu è in l'arti di a parolla è a cumunicazione.
  • Scopre i talenti literarii è artistici di i studienti dotati.
  • Aumentà e capacità linguistiche di i studienti, migliurà a so pronuncia, è furmà à parlà è parlà.
  • Affronta certi aspetti negativi di i studienti, cum'è u prublema di timidezza, introversione è esitazione.
  • Aumenta a fiducia in sè stessu di u studiente.
  • Insegni à i studienti à piglià a rispunsabilità è l'ordine.
  • A radiu travaglia per creà una cumunità cohesiona in a scola.
  • A radiu sparghje u spiritu di patriotismu è di appartenenza trà i studienti.
  • Incuragisce i studienti à leghje, leghje è ricerca, per ottene infurmazioni interessanti chì ponu esse presentati attraversu a radiu di a scola.

Bone cundizioni di trasmissione scolastica

Termini di a radiu di a scola
Bone cundizioni di trasmissione scolastica

Per una trasmissione scolastica di successu ogni ghjornu, deve esse soddisfatte e seguenti cundizioni:

  • Per ùn ripetiri temi è sempre cercate temi novi, utili è innovatori.
  • Evitate di fucalizza nantu à un tipu di sughjettu, è fate a scelta inclusiva di scienze, arti, letteratura fine, valori educativi è religiosi, è altri.
  • Per piglià in contu in a selezzione di u sughjettu a so idoneità per a tappa accademica per a quale hè presentata.
  • I temi duveranu esse di interessu à i studienti è suscitanu a so attenzione, è risponde à alcune di e so dumande.
  • U preparatore prova di caccià e parolle è i temi da l'internu di i curricula è mette in luce ciò chì hè ammucciatu à i studienti di questi temi.
  • A prisenza di un numeru apprupriatu di vuluntarii maschili è femini chì sò entusiasti di participà à a matina trasmessa sottu l'auspice di i prufessori cuncernati.

Presentazioni di a radiu di a scola scritte cumplete è distintive

O Diu, apre e porte di a speranza per noi, aiutanu à travaglià, è fateci trà quelli chì inculcanu l'amore è cuglienu a felicità, a pace è a sicurità.

Cari amichi, a parolla hè una rispunsabilità chì duvemu impegnà à leghje è à amparà, è à amparà di più nantu à a nostra bella lingua è i so mari prufondi, è per quessa avemu sceltu per voi oghje in a nostra radiu di a scola da ogni giardinu di fiore trà puesia. , prosa è saviezza.

Simu ghjunti à tè à l'ala di a brama, per spassighjàvi in ​​u mondu sanu, per trasmette vi l'ultime nutizie, a puesia chì suscita i sintimi, è a saviezza è i pruverbii chì suscitanu a cuntemplazione, chì sò u riassuntu di l'esperienza precedente.

Ogni matina in quale ùn avemu micca amparatu qualcosa di novu hè una matina chì ùn conta micca cum'è una vita.A matina di cunniscenze, travagliu, diligenza è speranza hè una matina piena di bellezza, in quale approfondisce u spiritu di cooperazione è fratellanza trà noi. , è piace à u nostru Signore è ubbidì à i nostri genitori è i maestri.

Introduzione à una nova è bella radiu di a scola

Radio nova scola
Introduzione à una nova è bella radiu di a scola

Una matina luminosa cù surrisu, un surrisu di speranza, un surrisu di tolleranza, un surrisu di determinazione è determinazione di sfida à e difficultà, è quì simu in a nostra amata scola, l'edificu di a scienza è l'educazione, tracendu i nostri passi nantu à a strada di scienza, successu, prugressu, eccellenza è sufisticazione, è striving ogni ghjornu per ottene un novu sognu.

Una longa è bella introduzione di a radiu di a scola

Ogni esse umanu strive à ottene l'amore, cusì cun amore vivemu, è l'essere umanu chì sente l'amore di Diu per ellu, piace à u so Creatore, travaglia cù i so cumandamenti è evita i so pruibizioni, hè un esse umanu cuntentu, felice cù ciò chì Diu hà dotatu. ellu cun generosità, è dinò l'amore di i genitori è di i cumpagni rende a vita tollerable, perchè senza amore a terra diventa sterile è sterile.

Introduzione à a radiu di a scola paragrafi pieni

Ringraziemu assai à Diu è circhemu aiutu da ellu per tutti i nostri atti, è u lodemu ogni volta chì una primavera scorri di bontà è a terra verdi è dà fruttu, è ogni volta chì un uccello canta in u celu lodandu u Creatore, u donatore, è ogni volta chì a verità hè esaltata è vittoriosa è a falsità si ritira è hè scunfitta.

È u megliu per principià hè a trasmissione scolastica, u paràgrafu Coranicu:

In u nome di Allah u misericordioso più misericordioso

سَبِّحِ اسْمَ رَبِّكَ الْأَعْلَى، الَّذِي خَلَقَ فَسَوَّى، وَالَّذِي قَدَّرَ فَهَدَى، وَالَّذِي أَخْرَجَ الْمَرْعَى، فَجَعَلَهُ غُثَاءً أَحْوَى ،سَنُقْرِئُكَ فَلَا تَنْسَى، إِلَّا مَا شَاءَ اللَّهُ إِنَّهُ يَعْلَمُ الْجَهْرَ وَمَا يَخْفَى، وَنُيَسِّرُكَ لِلْيُسْرَى، فَذَكِّرْ إِنْ نَفَعَتِ الذِّكْرَى، سَيَذَّكَّرُ مَنْ يَخْشَى، وَيَتَجَنَّبُهَا الْأَشْقَى، الَّذِي يَصْلَى النَّارَ الْكُبْرَى، ثُمَّ لَا يَمُوتُ فِيهَا وَلَا يَحْيَى، قَدْ أَفْلَحَ مَنْ تَزَكَّى، وَذَكَرَ اسْمَ رَبِّهِ فَصَلَّى، بَلْ تُؤْثِرُونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا، وَالْآخِرَةُ خَيْرٌ وَأَبْقَى، إِنَّ هَذَا لَفِي الصُّحُفِ الْأُولَى، صُحُفِ إِبْرَاهِيمَ وَمُوسَى.”

U Hadith di a Radio:

À l'autorità di Abu Hurairah, chì Diu sia cuntentu cun ellu, disse: U Messenger di Diu, chì e preghiere di Diu è a pace sia nantu à ellu, disse: "Ùn invidiate micca, ùn litigate micca l'un l'altru, ùn odiate micca l'altri. , ùn si alluntanassi l'un à l'altru, è ùn vendenu micca l'altru, è esse servitori di Diu cum'è fratelli. U degrada, a pietà hè quì - è indicà u so pettu trè volte - secondu una persona, hè male à disprezzà u so fratellu musulmanu.Tuttu un musulmanu hè pruibitu à un musulmanu: u so sangue, i so soldi è u so onore. - narratu da Muslim.

Verdict:

Una persona riescita hè quellu chì crea opportunità, è ùn aspetta micca.

Einstein hà dettu: Ùn hè micca chì sò un geniu, hè solu chì luttatu cù i prublemi più longu.

Scappa da u prublema hè u mutivu più impurtante per fallimentu di risolve.

Parechje pò accettà cunsiglii, ma solu i sàvii ne prufittanu. - Publilius Circe

Ciò chì l'omu sublime cerca hè in ellu stessu, ma l'omu di basa cerca ciò chì l'altri anu. - Cunfuciu

Introduzione à a radiu di a scola, paragrafi scritti cumpleti

Nant'à i balconi di a speranza, i sogni crescenu pieni d'amore, di fede è di successu Per u balcone di a nostra emissione d'oghje, sparghjemu i più belli fiori è i più dolci prufumi pè i nostri ascultori maschili è femini A to matina hè una melodia chì puzza di speranza.

U poeta Elia Abu Madi dice:

E persone più sàvi in ​​a vita sò e persone
L'anu ghjustificatu, cusì anu migliuratu a spiegazione

Allora godite a matina mentre site in questu
Ùn àbbia paura chì andarà finu à ch'elli si ne vanu

È s'ellu tengu u vostru capu sò
Accurtà a ricerca per ùn esse longu

Aghju realizatu ciò chì sò i hummocks
Hè una vergogna di stà ignorante

Introduzione completa à a trasmissione scolastica scritta

U megliu per inizià a nostra trasmissione hè u salutu di l'Islam. A pace sia nantu à voi, i mo amichi, studianti maschili è femine. A pace hè un salutu chì anima u core, è si move facilmente à i cori di l'altri, sparghjendu l'amore è l'intimità trà l'altri. li. Cunnette i ventri, prega di notte mentre a ghjente dorme, entrerete in Paradisu in pace.

Breve introduzione à a radiu scolastica scritta

O Lifter di u celu senza pilastri, creatore di e matine è creatore di i celi è di a terra, ti dumandemu d'esse trà quelli chì anu amparatu a cunniscenza è l'hà insignatu, è chì n'anu benefiziu è altri n'anu benefiziu, è ti dumandemu di memorizà u vostru libru, è seguite a Sunnah di u vostru onorabile Prufeta.

Cari studienti maschili è femine, a megliu supplicazione hè ciò chì vene da un core sinceru, è u megliu discorsu hè ciò chì enjoin u bè o pruibisce u male, è u megliu attu hè ciò chì hè puramente per Diu, Signore di i mondi, cusì sia chjamati à a bontà. , tollerante, luminoso cum'è Diu ti ama.

Breve introduzione à a radiu di a scola

Chì Diu benedica a vostra matina, studianti maschili è femine, a parolla hè una fiducia, è a cunniscenza hè una fiducia, è a parolla hè fiducia per ùn esse un strumentu per sparghje i rumuri è sfondate in ciò chì ùn avete micca cunniscenze, è a fiducia di a cunniscenza hè di investigà i fatti è i lochi di a verità prima di sparghje falsi infurmazioni è nutizie.Prendemu à Diu per fà di noi una lingua di onestà È un core senza ipocrisia.

Introduzione à una radiu di a scola corta per a primaria

Cù l'iniziu di u novu ghjornu di a scola, a riunione serà rinnuvata nantu à a nostra stazione di radiu di a scola, Al-Gharaa. Chì a riunione sia bona. Pregate per u megliu di tutta a creazione, Muhammad bin Abdullah, chì a preghiera di Diu è a pace sia nantu à ellu. .

U pueta dice :

Una luce chì hà illuminatu a mo insight, cusì m'hà illuminatu quandu aghju ricurdatu di l'amata Muhammad

Era cum'è s'è i soli brillavanu in u mo sangue, è cum'è s'è a luna in u celu s'era multiplicata

Cù u so ricordu, l'esistenza diventa dolce, cusì ascendemu, o furtuna, da u nome di l'Amati

Una introduzione cumpleta di a radiu di a scola per e ragazze

I mo amiche studianti, chì Diu benedica a vostra matina cù bontà è benedizioni, una bella matina luminosa, belli brise è parolle maravigliose chì sò solu degne di regine cum'è voi, coronate da castità, educazione, boni maniere, cunniscenze utili chì adornanu a so ànima. , è parolle gentile, fragranti pronunziate da e so lingue.

Una bona parolla hè un bon arbre chì porta i frutti di l'amore, l'affettu è a gentilezza ogni volta, cù u permessu di u so Signore.

Una introduzione à a radiu di a scola scritta per e ragazze

U mo amicu, a cunniscenza hè una luce in a bughjura di l'ignuranza è l'ingannimentu, è a persona chì a so cunniscenza si espande sapi quale strada per seguità in a so vita, è cumu per trattà cù i prublemi chì li presentanu, cusì armatevi cù l'arma di a cunniscenza. è cunniscenze, è esse ben infurmatu, educatu, attivu è influente, è avanzà versu u più altu, perchè site degnu di questu.

Una introduzione à a radiu di a scola scritta per i picciotti

Cari studienti, a cunniscenza hè ciò chì eleva u valore di una persona è eleva i so ranchi, è Diu (Gloria è Esaltatu sia ellu) hè quellu chì dice in i so versi decisivi: "Dì: Sò quelli chì cunnosci sò uguali à quelli chì ùn sanu micca?

Paragrafu Sapete per a nostra radiu di a scola oghje

Sapete chì u percentualità di i mancini hè 11% di a pupulazione umana tutale ?

A menu chì l'alimentu hè mischju cù saliva, ùn pudete micca tastà.

Ddu orsu hà 42 denti.

L'ochju di l'ostru hè più grande ch'è u so cervellu.

U limone cuntene più zuccaru cà fragole.

85% di a vita vegetale si trova in l'oceani.

U sangue di l'aragoste hè incolore è diventa blu quandu espunutu à l'ossigenu.

E trè lingue più parlate in u mondu sò Mandarin Chinese, Spagnolu è Inglese.

I misgi anu 32 musculi in ogni orechja.

U pesciu rossu pò vede in a luce infrarossa è ultravioletta.

I misgi dormenu 66% di l'ore di a so vita.

U soldi piglia u primu postu in i disputi trà i sposi.

U meli hè l'unicu alimentu chì ùn si guasta mai.

Tutti l'insetti anu sei pedi.

Una giraffa pò pulisce l'arechja cù a so lingua di 21 pollici.

U numeru tutale di volte chì lampate durante u ghjornu dura 30 minuti.

U 78% di u cervellu umanu hè custituitu da acqua.

Fighjendu i filmi d'azzione ti face manghjà assai.

Ci hè più bicicletta in a capitale danese, Copenhague, chè a pupulazione.

I palummi carrieri, trasportatori di messagi, anu godutu una amministrazione speciale in l'era abbaside.

U primu à andà in u spaziu era u cosmonauta russu Yuri Gagarin.

U pesu di ferru dopu a rusting hè cumpletu, aumenta da trè volte u so pesu originale.

U risu biancu è u pane biancu sò più bassi in u so valore nutrizionale cà u risu marrone è u pane marrone.

I primi à inventà a bussola eranu i Cinesi, dopu i viaghjatori arabi l'anu pigliatu da elli, è da elli si trasfirìu à Venezia.

Una giraffa dorme solu nove minuti à ghjornu, divisu in trè tappe.

A cunclusione di l'emissione di a scola d'oghje pè i livelli elementari, mediu è liceu

U grande scrittore William Shakespeare hà dettu: "U tempu hè assai lento per quelli chì aspettanu, assai veloce per quelli chì teme, assai longu per quelli chì soffrenu, assai curtu per quelli chì celebranu, ma hè eternità per quelli chì amanu".

È perchè ciò chì ci unisce hè l'amore è a fratellanza, vi prumettimu una riunione chì serà rinnuvata ogni matina di i ghjorni di a scola, in quale scambieremu e parolle più belle è u ghjudiziu più maravigliu.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *