Un tema nantu à l'Islam è u so impattu nantu à u rinascimentu è a custruzzione di a società

salsabil mohamed
Temi di spressioneEmissioni scolastiche
salsabil mohamedVerificatu da: Karima7 ottobre 2020Ultima aghjurnazione: 4 anni fà

Sugettu nantu à l'Islam
Amparate nantu à e scuperte scientifiche è i miraculi citati in l'Islam

A religione islamica hè una custituzione divina per insegnà i principii è e regule di a vita trà l'omu, hè statu revelatu è interpretatu da Diu - Gloria sia à ellu - per mezu di a lingua di u nostru caru Messenger per dettallu à noi in a forma di un nobile. libru è una Sunnah profetica benedetta, per esse guidati da elli in tutte e nostre situazioni di vita è per supplicate da elli à l'Altissimo Creatore, ch'ellu sia glorificatu è esaltatu.

Tema di introduzione nantu à l'Islam

L'Islam hè un grande missaghju chì Diu ci hà mandatu più di 1400 anni fà è l'hà postu in forma di cumandamenti è pruibizioni in modu chì pudemu seguità facilmente, cusì era cunnisciutu per a moderazione, a perfezione, a tolleranza è a saviezza.

L'Islam hè vinutu prima in a lista di e religioni più diffusa è più diffusa in u mondu, è hà ancu classificatu secondu in a lista di u numeru di cunvertiti, chì ammontava à circa 1.3 miliardi di persone.

L'Islam hè u sigellu di e religioni

Diu Onnipotente hà citatu in u so libru u Qur'an parechje prove cù quale hà fattu chjaru à tutti chì a religione islamica hè a religione chì hè cumplementaria è cumpleta annantu à l'altri religioni, è chì tutte e criature anu da seguità irrevocabilmente, è frà queste evidenza sò i seguenti:

  • Copia tutte e legislazioni precedenti è religioni in questa religione.
  • Diu hà mandatu versi à u nostru Santu Prufeta chì l'Islam hè a religione perfetta di Diu.
  • Preservà è priservà da ogni mudificazione o alterazione in questu, è rende libera da qualsiasi distorsioni in i so termini è e disposizioni in tuttu l'età precedente finu à oghje.

Ci hè una mansa di evidenza chì ci face piantà è pensà à sta religione, cum'è ùn si ferma micca à mintuvà e regule è e lege di a vita, ricumpensa è punizioni solu, ma ancu mintuvà miraculi còsmici è fatti scientifichi chì ùn eranu micca cunnisciuti à l'epica. , ma sò stati scuperti in u nostru mondu mudernu cusì:

  • I tappe di a furmazione di l'embriione chì u Qur'an spiegà in sequenza scientifica da u principiu di a gravidanza à a so fine.
  • Manifestazioni scientifichi in l'astronumia, cum'è a furmazione di l'universu da u fumu, cum'è ci era parechje versi nantu à a furmazione di stelle da u fumu, è a scienza hà scupertu pocu tempu chì a creazione di l'universu hè custituitu da nebulosa.
  • Assicurendu chì a forma di a terra, pianeti, lune, è tuttu ciò chì float in l'orbiti piglia un aspettu semi-sfericu prima di viaghjà in u spaziu hè cunnisciutu è i scientisti sò certi di questu.
  • U miraculu di u ghjornu chì si separa da a notte, induve u pianeta Terra hè statu fotografiatu da l'esternu mentre era luminoso da u sole, ma nata in a bughjura di l'ankle.
  • "E avemu fattu da l'acqua ogni cosa vivente, ùn anu micca allora crede?" In i tempi recenti hè statu cunnisciutu chì u livellu di l'acqua in tutti i criaturi hè più altu ch'è u restu di e cose da quale sò stati creati.

Sugettu di l'Islam

tema nantu à l'Islam
Amparate nantu à l'evidenza in u Qur'an chì prova chì l'Islam hè una vera religione

L'Islam hè l'ultimu di i chjami divini è e religioni accumpagnati da un libru celestiale, è sta religione esisteva trà l'omu dopu à e duie religioni celesti, u Ghjudaismu è u Cristianesimu, è era u so sigillo.

U primu locu nantu à a terra chì aghju vistu a so diffusione hè a Mecca, u locu di nascita di u Messenger di a Chjama è u nostru Prufeta, u nostru maestru Muhammad - chì benedizioni è pace sia nantu à ellu - è a chjama hà pigliatu anni, limitatu à a Mecca, allora Diu hà urdinatu. u Sceltu si move cù a so chjama à Medina per chì a so diffusione si espansione è s'applicà à tuttu u paese è e tribù circundante.

I musulmani anu battutu assai guerri è cunquisti per stabilisce un statu islamicu cù fundazioni è basi storichi antichi.Queste tappe sò rapprisentate in i seguenti punti:

  • U statu islamicu hà cuminciatu à piglià a forma di stati à u principiu, cusì u Yemen era u primu statu à entre in a cunquista islamica durante l'era di u prufeta, dopu chì a Mecca hè stata cunquistata, è i cunquisti cuntinuavanu è si sparghjenu in tutti i paesi arabi. .
  • Dopu à a morte di u Prufeta, a chjama cuntinuò à sparghje à e mani di i quattru califfi ghjustu guidati.
  • U missaghju hè statu trasmessu sottu à l'auspices di u califatu Omayyade, dopu ricevutu da u statu abbaside, dopu à quale hè statu trasferitu à e mani di i Mamelucchi, dopu l'era ottomana, chì finisci in u 1923 AD, è l'Islam cuntinueghja à sparghje senza successione. o cunquiste.

A definizione di l'Islam

Il y a deux définitions de l'Islam et elles se complètent :

  • Definizione linguistica: Stu termu denota sottumissione, dependenza o docilità.
  • In questa definizione, ci sò stati ditti da certi studiosi chì a parolla Islam vene da a radica (paci), chì significa salvezza da ogni dannu chì pò accade à qualcunu.
  • Definizione religiosa: Questa definizione include u significatu linguisticu, cum'è l'Islam hè sottumessu à l'ubbidienza di Diu, sottumessu sottu à i so cumandamenti è i so regule è ùn associà micca partenarii cun ellu, è seguità a so religione in tutte e cose di stu mondu per guadagnà u so piacè in l'altru è vince. Paradisu.

Chì sò i pilastri di l'Islam ?

I pilastri di l'Islam sò stati citati in un hadith onorevoli è disposti secondu l'impurtanza religiosa è a priorità.

  • Pronuncia di i dui tistimunianzi

Questu hè, unu dice cun cunvinzione chì ùn ci hè micca diu, ma Diu, è chì u nostru maestru Muhammad hè u servitore di Diu è u so Messenger, è questu hè un signu chì u monoteismu in Diu hè a basa di sta religione.

  • U stabilimentu di a preghiera

A preghiera hè cunsiderata cum'è un pilastru di l'Islam, postu chì a nazione hà unanimu accunsentutu chì quellu chì abbanduneghja a preghiera intenzionalmente è crede chì ùn hè micca ubligatoriu per ellu hè un increduli.

  • Paghendu u zakat

Zakat differisce da a carità, postu chì i dui portanu à l'attore una bona ricumpensa, ma ognunu hà e so regule.
A carità ùn hà micca una quantità specifica, per quessa hè datu secondu a capacità di u donatore, è hè ubligatoriu solu in scontri chì u paese o i parenti stretti ponu tistimunianza, mentri zakat hà cundizioni speciali in quantu à quantità, tempu è quale hè. u dirittu à ellu, è hà parechji tippi cum'è zakat nantu à soldi, culturi è oru.

  • U digiunu di Ramadan

Una di a misericordia di u Creatore nantu à i so servitori hè chì ellu hà impostu u digiunu di u mese di Ramadan per chì pudemu gode di u pirdunu è senti per i poveri è i bisogni, è ricurdate chì u mondu hè volatile è pò tumbà noi è mette in u so. lochi.

  • Hajj in casa

Questu hè un ubligatoriu cundiziunatu, vale à dì chì hè impostu à quellu chì hè finanziariamente capace è sanu solu, è ùn hè micca obligatu à quelli chì sò impediti per ragioni incapacitanti fora di u so cuntrollu.

Un pocu tema nantu à l'Islam

tema nantu à l'Islam
Amparate u sicretu di mette i pilastri di l'Islam in questu ordine

Sta religione hè cunsiderata cum'è una religione cumpleta in parechje di e cose ch'ella hà citatu in questu, postu chì ùn era micca cuntentu di mintuvà miraculi o sermoni da i stori di l'antenati, ma piuttostu era capaci di parlà di e cose chì facenu quelli chì sfondanu più ind'è. a religione islamica crede chì hè a religione più cumpleta è cumpleta chè l'altri.

Ci hà dettu di e cose suciali trà l'omu, chì Diu hà postu in questu cun estrema precisione, è hà fattu ogni prublema chì passamu per una suluzione in u Qur'an è Sunnah, cumpresi i seguenti:

  • L'Islam includeu parechji temi nantu à a raffinazione di a morale è a cunniscenza di i nostri diritti chì l'altri ùn deve micca infringisce è i nostri duveri chì duvemu rispettà.
  • E regule di trattamentu trà i sposi è a classificazione è a spiegazione di u so rolu in a famiglia è a sucità, hà cumandatu u rispettu in a furmazione di sta relazione sacra, chì hè cunsiderata a pianta verde per creà una entità normale chì benefiziu a cumunità.
  • U metudu di trattà chì un musulmanu deve seguità cù un non-musulmanu, cum'è a generosità, a tolleranza, u pirdunu è a fratellanza trà elli.
  • U statu altu di a scienza in questu è a so imposizione à tutti i musulmani, è a glorificazione di i sapienti.

Tema nantu à u secretariatu in l'Islam

L'onestà è l'onestà sò duie qualità chì sò più cum'è ubligatoriu nantu à ogni musulmanu, maschile è femina. U nostru maestru Muhammad era famosu per elli, è a fiducia era rapprisintata in parechje situazioni, cum'è a fiducia di a religione, a fiducia di benedizioni, u travagliu. guardà i sicreti, criendu i zitelli è altri, è l'Islam l'hà ridutta à dui aspetti, à dì:

  • L'aspettu generale: Hè furmatu in a relazione mutuale trà u Signore - l'Onnipotente - è u so servitore. Era onestu cun noi quandu ci hà datu tutte e so regule per noi per trasmette à i nostri figlioli. U servitore deve rinvià u fiducia in u so Signore, priservendu l'allianza di a religione è e benedizioni chì Diu li hà datu.
  • L'aspettu speciale: Hè a moralità onesta trà i dui schiavi in ​​i tratti o trà u schiavu è u restu di i criaturi, perchè ellu serà ritenutu rispunsevuli per elli è per a so negligenza è negligenza per ùn aderisce micca à elli.

Un essai nantu à l'Islam, a religione di a pace

A pace è l'Islam sò dui lati di a listessa munita, cum'è a religione di a saviezza è ùn si sparghje micca cù l'armi, ma cù lingue è intelligenza.Trà e forme di pace in a religione:

  • Sparghjendu a chjama cù e parolle prima, u Messenger cuntinuò à sparghje a chjama per tredeci anni senza alzà l'arme.
  • Se si ricorre à a guerra, ùn hà micca u dirittu di cummattiri i disarmati o di tumbà e donne, i zitelli o l'anziani.
  • E caratteristiche di u paese pigliate cum'è un locu per a guerra ùn deve esse distrutte, è i non-musulmani ùn deve esse attaccati è i so riti religiosi è i rituali suciali pertinenti à elli deve esse rispettati.

Una espressione di manifestazioni di cultu in l'Islam

tema nantu à l'Islam
A relazione trà l'Islam è a prosperità di a sucietà

E manifestazioni di cultu sò manifestate in trè pilastri:

  • Aspetti ligati à i rituali: Sò rapprisintati in i pilastri di a fede, l'Islam, è l'ordine chì Diu hà postu in u so Libru per noi per seguità i so passi.
  • Manifestazioni suciali: i modi chì i musulmani trattanu cù i so parenti è e famiglie è cù i stranieri in ogni mumentu.
  • Manifestazioni scientifichi è cosmiche: rapprisintatu in e scienze naturali è muderni, è cumu per sfruttà per serve à l'individui è u paese per facilità l'affari di rutina ogni ghjornu chì u precedente.

Tema di l'espressione di fratellanza in l'Islam

U rapportu più putente in a vita umana hè a relazione di fraternità. Per quessa, Diu Onnipotente era attentu à l'esistenza di un ligame trà i credenti è i musulmani da a corda di a religione, è hà fattu di noi persone di un lignu, chì hè l'Islam. hà dettu in u so Libru Santu, "I credenti ùn sò chè fratelli." Frà e so manifestazioni sò i seguenti:

  • Aiutà i poveri è l'afflitti finanziariamente è psicologicu.
  • Mantene u dannu luntanu da l'altru è sustene e duie parti in u dirittu.
  • Dà una manu d'aiutu, cunsiglià è ascolta quandu hè necessariu.

Sugettu nantu à l'etica in l'Islam

Diu hà revelatu l'Islam per migliurà a moralità di e persone, è li dete manifestazioni umani, per quessa chì u Messenger hè statu sceltu per u so bonu caratteru, cusì ci hà urdinatu per fà ciò chì segue:

  • Copre i sicreti di e persone è a so nudità.
  • Ci hè urdinatu di fà ghjustizia è seguità a verità in i nostri intenzioni è azzioni.
  • Ci hà pruibitu di menzogna è ipocrisia.
  • A persona chì seguita u dolce dicendu in materia è cunsiglii, Diu suscita u so statutu in questu mondu è in l'altru.
  • Ci hà pruibitu a fornicazione è ci hà pruibitu di marità, è ci hà pruibitu di robba è di parlà obscenamente per chì a bona morale sia ligata à l'Islam.

Sugettu nantu à i diritti di u zitellu in l'Islam

I diritti di u zitellu in a religione islamica sò spartuti in parechje tappe, à dì:

  • I diritti prima di vene in u mondu: Hè rapprisintatu in l'esistenza di un zitellu da un matrimoniu legale è chì i genitori sò maritati cù affettu, misericordia è morale.
  • U dirittu prenatal: U babbu deve piglià cura di a mamma è di u so alimentu speciale, cura di ella, è cura di ella in tutte e tappe di a so gravidenza per ùn affettà a so salute è a salute di u fetu.
  • U dirittu di riceve un zitellu è di furnisce a so vita: I genitori devenu rallegra di a grazia di Diu è di u sustenimentu rapprisentatu in u nascitu, anu da ancu crià bè, cura di ellu, educà, è custruisce u so corpu. Messenger ci hà urdinatu à insignà à i nostri figlioli sport è religione, cusì i genitori devenu preparà per quessa.

Un essai nantu à l'Islam è u so impattu nantu à a rinascita è a prosperità di a società

tema nantu à l'Islam
Manifestazioni di a pace in a religione islamica

L'Islam hà dimustratu manifestazioni di equità à a maiò parte di quelli chì campavanu in l'epica di l'ignuranza, postu chì li dete diritti chì ùn discriminanu micca una persona da l'altru o un tipu da l'altru.
L'impattu di l'Islam nantu à l'individuu è a società:

  • A fine di u tempu di l'esclavità, cum'è a libertà umana hè necessaria per custruisce una sucità pruspera piena di cooperazione è participazione intellettuale è emutiva.
  • Mettendu limiti à u razzisimu trà i ricchi è i poveri, pudete esse poviru, ma a vostra pusizioni hè megliu cà i ricchi, è esse riccu in religione significa aumentà u vostru equilibriu in u cultu è a lotta per ottene a più grande quantità di appruvazioni divina.
  • Oghje, vedemu e donne cum'è ministri, presidenti è donne d'altu rangu, cum'è u risultatu di l'Islam chì sparghje i so insignamenti in u core di tutti.E mòglie è e figliole di u Prufeta anu avutu un rolu significativu in i guerri è i piani chì anu fattu per sparghje l'Islam.
  • Hà ancu un dirittu cunnisciutu à l'eredità, è i sapienti religiosi l'anu interpretatu cum'è dicendu chì a donna piglia a mità di a parte di l'omu in l'eredità perchè ùn hè micca obligata di passà. o qualsiasi omu in a so famiglia spende per ella, è riceve u doppiu di ciò chì l'omu hà pigliatu indirettamente.
  • E regule chì u Creatore hà dispostu per noi pruibite l'ignuranza è a brutalità, per quessa hà fattu a società urganizata da e lege, è quellu chì li viola serà punitu per chì e società umane ùn saranu micca cum'è fureste.
  • U più Misericordioso ci hà urdinatu di travaglià è di cooperà; Ùn truvamu nisuna nazione à traversu l'età chì hà influenzatu a storia senza seguità u travagliu, a cooperazione è l'autosufficienza.
  • A religione di l'Islam hè una religione di pulizia, cusì ci hà insignatu cumu per piglià cura di noi stessi è di u nostru ambiente, per ùn avè micca infettatu cù epidemie. Hè ancu stabilitu regule per l'alimentariu per ùn manghjà nunda, cusì avemu seria una preda faciule per i virus.

Cunclusione di u tema di l'espressione nantu à l'Islam

Tuttu ciò chì sopra hè cum'è strofe chjuche in un grande puema, perchè l'Islam hè cum'è un grande mare chì nasconde più sicreti ch'ellu rivela, è hè u nostru duvere di espansione nantu à ellu leghjendu è sapendu tutte e so regule è a saviezza di mette. cum'è questu prima di ghjudicà da a nostra piccula perspettiva umana.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *