I trasmissioni scolastiche sò pronti, cumpletu cù elementi è idee

hanan hikal
2021-03-31T00:55:52+02:00
Emissioni scolastiche
hanan hikalVerificatu da: Mostafa Shaaban19 di nuvembre di u 2020Ultima aghjurnazione: 3 anni fà

L'Onniputente hà dettu: "E Diu vi hà purtatu fora da u ventre di e vostre mamme senza sapè nunda, è vi hà datu l'udito, a vista è u cori, per esse ringraziati". Una persona hè nata senza sapè nunda di l'affari di u mondu, dopu cumencia à acquistà abitudini, cunniscenze è sperienze ghjornu dopu ghjornu.Ogni azzione ch'ellu piglia, ogni parolla chì leghje o sente, è tutti i tratti ch'ellu scontra è sperienze ch'ellu hè espostu. A radiu di a scola pò cuntribuisce, ancu à una piccula graduazione, à furnisce u studiente cù qualchi spirienzi pusitivi.

Presentazione radio scolastica pronta

Emissioni scolastiche
Presentazione radio scolastica pronta

Chì Diu benedica a vostra matina cù tutta a bontà, l'amore è a bellezza di i mo amichi, malgradu i cunflitti, i prublemi, i guerri è i disastri in a terra, a terra ferma brillantemente bella, è quellu chì ùn vede micca a so bellezza è sente a magia è i miraculi divini. in ellu, hà da campà a so vita triste è miserable, cusì sia parte di a bellezza di l'esistenza, unisce i fiori in a so fioritura, l'acelli in u so twittering, è u sole in a so splendida radiance.

U poeta Elia Abu Madi dice:

I peggiori offensori di a terra hè una anima *** chì intende di lascià prima di lascià
È vi vede e spine in i rosi, è site cecu *** per vede a rugiada nantu à elli cum'è una corona
Hè un pesu pesante per a vita *** Quale pensa chì a vita hè una carica pesante
Quellu chì ellu stessu hè senza bellezza *** ùn vede nunda di bella in l'esistenza

A radiu di a scola hè pronta

Emissioni scolastiche
A radiu di a scola hè pronta

Prima: Per scrive un tema di esame nantu à emissioni scolastiche pronti, duvemu scrive i motivi di u nostru interessu in u tema, i so effetti nantu à a nostra vita, è u nostru rolu versu questu.

In u nome di Diu Onnipotente, cuminciamu a nostra trasmissione, cari amici, è u nostru tema oghje hè nantu à a virtù di a moderazione, chì hè una virtù chì assai persone trascuranu, perchè tuttu ciò chì supera u so limitu si trasforma in u so cuntrariu, è a persona di successu. hè quellu chì cunnosci i limiti di l'eccessu è di u risparmiu.

L'Onniputente hà dettu: "Cusì avemu fattu di voi una cumunità ghjusta per chì pudete esse tistimunianzi nantu à u populu è u Messenger serà un tistimone nantu à voi".

È da questu hè a moderazione in a spesa, perchè una persona ùn spende più di ciò ch'ellu pò guadagnà, è allora diventa rimorso, cum'è in a parolla di l'Onniputente: "E quelli chì, quandu anu spesu, ùn eranu micca stravaganti, nè avari, è trà questu ci hè un equilibriu ".

Ancu alzendu a voce durante a preghiera, Diu ci insegna a moderazione, cum'è Ellu, l'Altissimo, hà dettu: "È ùn parlate micca forte in a vostra preghiera, è ùn ne abbite paura, è cercate trà questu un modu".

Cusì a moderazione in tutte e cose hè u caminu per u successu è a prusperità in a vita, è cum'è l'omu hà bisognu di travagliu, diligenza è travagliu, hà ancu bisognu di divertimentu è di riposu, è cum'è l'omu hà bisognu à avvicinà à u so Signore, hà bisognu à piglià cura. di e so rispunsabilità mundani è ùn cessà di adurà, perchè Diu hà fattu u travagliu è a dumanda A cunniscenza hè unu di l'atti di cultu per quale una persona hè ricumpinsata.

U Messenger di Diu, chì e preghiere di Diu è a pace sia nantu à ellu, hà dettu: "Nimu hà manghjatu un alimentu megliu cà manghjà da u travagliu di e so mani, è u prufeta di Diu Davide, a pace è a benedizzione sia nantu à ellu, manghjava da u travagliu. di e so mani".

Nota impurtante: Una volta finitu di scrive una ricerca nantu à emissioni scolastiche pronti, significa chjarificà a so natura è l'esperienze acquistate da ellu, è trattà cun ella in dettagliu creendu emissioni scolastiche pronte.

U mudellu di radiu di a scola pronta

Emissioni scolastiche
U mudellu di radiu di a scola pronta

Unu di i paragrafi più impurtanti di u nostru tema oghje hè un paràgrafu chì sprime l'impurtanza di i trasmissioni scolastiche pronti, per mezu di quale avemu amparatu nantu à i motivi di u nostru interessu in u tema è scrive nantu à questu.

Una matina fragrante, fiorita cù u ricordu di Diu è a fiducia in ellu. Ogni matina, i criaturi rispundenu à a chjama, strive per ciò chì sò stati creati, è sò guidati da u so stintu naturali chì Diu hà creatu, fora di l'omu. vole, hè senza ali, ma hà sappiutu di vulà più cà qualsiasi altra criatura hà fattu, è ùn hà micca pinne nè branchie, ma hà sappiutu di tuffà è natà cun ingenuità chì nimu altru esse pò cumparisce.

Una persona chì pussede a vuluntà, a determinazione è l'intelligenza pò ghjunghje ciò chì vole, quella persona chì sogna è s'impegna à rializà i so sogni, studii è piani, è sapi cumu ghjunghje à i so scopi.

Osho dice: "A vita hè una quistione, una ricerca, una ricerca in cumu esse universale, cumu esse sanu.
Hè a dignità di l'omu, chì hè a so unicità, perchè hè imperfettu, pò cresce, perchè ùn hè ancu cumpletu, pò sbocciare, amparà, diventà, l'omu cresce è si sviluppa.
Hè a so bellezza è a so gloria - un rigalu di Diu ".

Una varietà di trasmissioni scolastiche sò pronte

In a sezione Varie, vi prisintàmu, cari studienti, qualchi scherzi di a scola :

  • Quandu Ahmed vultò da u primu ghjornu di scola, a so mamma li dumandò : Chì avete amparatu oghje ? Li disse : Pare chì ciò ch'aghju amparatu oghje ùn basta micca perchè m'anu dumandatu di vene ancu dumane.
  • Perchè studià più faciule per una persona di l'età di petra? Risposta: Perchè ùn hà micca storia.
  • Maestru: Cosa hè insoluble in acqua? Studiente: Pesce, signore.
  • Maestru : Chì sò cinque volte cinque ? Studiente: Cinque sò in l'uspidale è cinque sò in prigiò.
  • Maestru: Induve si trova Londra ? Studiente : Accantu à Monte Marlo International nantu à l'onde radio.
  • Maestru : Chì sò i rocci sedimentarii ? Studiente : Quellu chì ùn hà micca studiatu tuttu l'annu.
  • Maestru : Chì hè a diffarenza trà un sumere è un elefante ? Studiente : A coda di u sumere hè daretu à ellu è a coda di l'elefante hè davanti à ellu.
  • Maestru: Perchè odiemu a guerra ? Studiente: Perchè aumenta e lezioni di storia.

U discorsu matinu per una radiu di a scola hè pronta

Cari amichi, assai persone campanu a so vita senza avè un impattu in a so sucetà, è certi anu u più grande impattu in a vita di quelli chì li circondanu, o portanu un missaghju sublime à a so sucetà o à tutti l'esseri umani.

A diffarenza trà questu è quellu si trova in u gradu di cuscenza è pensamentu pusitivu, u sognu di ghjunghje l'impussibile è di endurà e difficultà per ghjunghje u sognu, è avete da sceglie quale vulete esse.

U grande scrittore Gibran Khalil Gibran dice: "Mi piace esse u più chjucu trà quelli chì anu sognu chì volenu realizà i so sogni, è micca esse u più grande trà quelli chì ùn anu micca sogni o desideri".

Una ricerca nantu à l'impurtanza di e trasmissioni scolastiche pronti includenu i so effetti negativi è pusitivi nantu à l'omu, a sucità è a vita in generale.

Un paràgrafu di u Coran Santu per una trasmissione scolastica hè pronta

Sè vo site un fan di a retorica, pudete riassume ciò chì vulete dì in un brevi essai nantu à emissioni scolastiche pronti.

Diu hà criatu l'omu è l'honora sopra à l'anghjuli.

قال تعالى في سورة الجاثية: ” اللَّهُ الَّذِي سَخَّرَ لَكُمُ الْبَحْرَ لِتَجْرِيَ الْفُلْكُ فِيهِ بِأَمْرِهِ وَلِتَبْتَغُوا مِن فَضْلِهِ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ، وَسَخَّرَ لَكُم مَّا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ جَمِيعًا مِّنْهُ إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ، قُل لِّلَّذِينَ آمَنُوا يَغْفِرُوا لِلَّذِينَ لا يَرْجُون أَيَّامَ اللَّهِ لِيَجْزِيَ قَوْمًا Per ciò ch'elli anu guadagnatu, quellu chì faci a ghjustizia, hè per ellu stessu, è quellu chì face u male, hè per ellu, allora à u vostru Signore sarete tornatu ".

Un discorsu onorevoli per una radiu di a scola hè pronta

U Messenger di Diu, chì a preghiera di Diu è a pace sia nantu à ellu, era un chjamante à a bona morale, curandu a relazione di e persone cù l'altri, priservendu i diritti, cunnosce i duveri è eseguendu responsabilità, è questu hè ciò chì hà fattu una sucità sana è forte a so era.

U Messenger di Diu, chì a preghiera di Diu è a pace sia nantu à ellu, disse: "Un musulmanu hè u fratellu di un musulmanu. Ùn l'hà micca ingiustu, nè vultà in. allevia l'angoscia di un musulmanu, Diu l'allevia di una di l'angoscia di u ghjornu di a Resurrezzione, è quellu chì copre a culpa di un musulmanu, Diu u coprerà u ghjornu di a risurrezzione ".

Informazione generale per una radiu scola pronta

  • In u XVIIIesimu seculu, i frutti di l'ananas eranu indicativi di a ricchezza scandalosa in Gran Bretagna, è per via di u so prezzu altu, anu usatu per piglià cum'è un rigalu in partiti per vede l'estensione di a ricchezza di quelli chì l'anu purtatu.
  • I pirsunalità antisociali parenu suciali à e persone micca perchè li piace à l'altri, ma per pudè prufittà di elli.
  • In media, una persona hà bisognu di circa 21 seconde per sviutata a so vejiga.
  • Chewing gum hè pruibitu in Singapore per mantene a cità pulita, è anu ancu e lege contru à sputà o urinate fora di i lochi designati.
  • U primu articulu vendutu nantu à eBay era un puntatore laser rottu.
  • Shakespeare hà inventatu più di 1700 parolle in lingua inglese.
  • U cervellu di Einstein hè statu arrubatu dopu a so morte.
  • I scientisti anu fattu pocu tempu una nano-guitarra micca più grande di a dimensione di una bola di sangue rossu.
  • L'Antartida hè cuperta da una capa di ghiaccio di 7 XNUMX metri di grossu.
  • Più di a mità di a pupulazione di u mondu hà vistu a Copa Mondiale FIFA in 2010 è 2014.
  • Una bevanda alcoolica affetta u cervellu in solu sei minuti da beie.

Cusì, avemu riassuntu tuttu ciò chì tocca à u sughjettu attraversu una breve ricerca di trasmissioni scolastiche pronti.

Finale di a radio di a scola pronta

Avemu campatu cun voi i più belli mumenti di a matina, è speremu chì avemu riesciutu à sceglie i paragrafi di l'emissione d'oghje, aspittendu una riunione chì serà rinnuvata dumani matina, è in un dumane megliu è più bellu, se Diu vole.

U mo Diu, circhemu aiutu à cumpiendu i nostri bisogni, Tu sì u Putente è Tu sì l'Onniscente, è Sapete dì à i nostri sogni più grandi, Siate, è seranu. Dumandemu à Diu in a matina di un novu. ghjornu, per aiutà à capiscenu è à agisce, per cuncede successu in a nostra ricerca, è per pruteggiri cù ciò chì Tu prutegge i vostri servitori ghjusti.
U mo Signore, allargate u mo pettu per mè, è facilitate i mo affari per mè, è scioglie u nodu da a mo lingua, per ch'elli capiscenu ciò chì dicu.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *