Chì sapete di i ricordi dopu à a preghiera obligatoria è e so virtù per i musulmani ?

Yahya Al-Boulini
Ricordu
Yahya Al-BouliniVerificatu da: Myrna ShewilU 6 di Ghjennaghju 2020Ultima aghjurnazione: 4 anni fà

Ricordu dopu a preghiera
Chì sò e supplicazioni chì sò dettu dopu a preghiera?

A preghiera hè unu di i più grandi tipi di ricordo perchè include ricordi in ogni locu in questu, cusì si apre cù u takbeer d'apertura, dopu a supplicazione di apertura, a recitazione di Al-Fatihah, a sura o i versi di u Coran, a supplicazione di arcu, i takbeers di muvimenti, i supplicazioni di prostrazione è u tashahhud, cumminati in forma di movimenti ad hoc è ad hoc.

Ricordu dopu a preghiera

Hè per quessa chì Diu (benedetti è exaltatu sia ellu) hà dettu: "E stabilisce a preghiera per u mo ricordu" (Taha: 14), cusì chì hè a preghiera cù tuttu ciò chì hè in questu, salvu un ricordu di Diu, è ùn ci hè micca evidenza per questu da ciò chì Diu (l'Altissimo) hà dettu annantu à a preghiera di u venneri: "O voi chì avete cridutu, quandu a chjama hè fatta à a preghiera Da u venneri, affrettatevi à u ricordu di Diu, è lasciate u cummerciu. Hè megliu per voi, sè solu solu. sapia. " (Al-Jumu'ah: 9) A ricumpensa di u ricordu è u ricordu.

È Diu li hà cumminatu, è ellu (Gloria sia à ellu) hà dettu di Satanassu chì ùn vole micca chì una persona per fà u bè è u repelle da ogni bona azzione, cusì Diu hà sceltu di pricà è ricurdà, è disse (Gloria sia à ellu) : Vi hè pruibitu » (Al-Ma'idah: 91).

È Diu li hà cunnessu una volta di più, cusì hà parlatu di l'ipocriti chì sò pigri di pricà, cusì li chjamava pigri per u ricordu di Diu, è disse (Gloria sia à ellu): È Diu hè solu un pocu. "Surah Al. -Nisa : 142.

È u ricordu in termini di significatu hè u cuntrariu di u scurdà, cum'è Diu (Onnipotente è Sublime) dumanda à u Musulmanu di ricurdà di ellu è ricurdate di ellu in ogni situazione è in ogni azzione.

È dopu ogni azzione, cusì chì u so core è a mente sò cunnessi à Diu (Gloria sia à ellu), è si ricorda di u cuntrollu di Diu è a cunniscenza di ellu in ogni mumentu è in ogni locu, per ottene u significatu di ihsan in adurà à Diu. , chì u Messenger di Diu (chì Diu u benedica è cuncede a pace) spiegò à Gabriel quand'ellu hè vinutu à dumandà à insignà à i musulmani.

È a so chjarificazione hè ciò chì hè statu dichjaratu in Sahih Muslim nantu à l'autorità di Omar Ibn Al-Khattab: In u longu hadith di Gabriel è in questu: Allora dimmi di carità? Ellu disse: "Ihsaan hè di adurà à Diu cum'è s'ellu u vede, è s'ellu ùn u vede micca, allora ellu vi vede." Allora u gradu di ihsaan hè ottenutu solu per quelli chì si ricordanu di Diu assai è ricurdate chì ellu (Gloria). esse à ellu) li vede è a so cunniscenza di e so cundizioni.

À mezu à i ricordi ligati à a preghiera, ci sò i ricordi chì u Missaggeru (chì Diu u benedica è dà a pace) ci hà insignatu è ch’ellu perseverava è chì i so cumpagni è mòglie, e mamme di i credenti, ci trasmettenu.

Forsi unu di l'evidenza più impurtante di u ricordu di Diu dopu avè realizatu tutti l'atti di cultu hè u so dettu (Onnipotente) dopu avè realizatu u peregrinamentu Hajj: "Allora si passanu e vostre mani, allora ricordate di Diu cum'è i vostri babbi, i vostri babbi, o u più ricordu di Diu, chì hè quellu chì hè un ricordu di Diu. " 200), è Diu (l'Onniputente) hà dettu dopu à cumpiendu a preghiera di u venneri: "Quandu a preghiera hè finita, disperse in a terra è cercate a grazia di Diu, è ricurdate assai di Diu per avè successu "(Surat Al-Jumu'ah: 10).

Questu indica chì a realizazione di l'atti di cultu è a so cunclusione hè ligata à u ricordu di Diu (Gloria sia à ellu), perchè u cultu di tutti i servitori ùn cumpiendu u dirittu di Diu (Gloria sia à ellu), dopu chì u servitore. deve ricurdà u so Signore per cumpensà ogni carenza in questu.

Chì hè u megliu ricordu dopu a preghiera?

È i ricordi dopu à a fine di a preghiera anu una grande virtù, cum'è a ricumpensa hè cumpleta per u credente chì mantene a realizazione di e so preghiere, cusì ogni musulmanu eseguisce e so preghiere in una di e case di Diu o solu in a so casa è dopu. abbanduneghja i ricordi chì u Prufeta (pace è benedizioni di Diu sia nantu à ellu) hà utilizatu per priservà dopu à a preghiera, per quessa, hè cunsideratu negligente In u so propiu dirittu privandu a so grande ricumpensa chì hà persu, cumprese:

  • Una prumessa da u Messenger di Diu (chì a preghiera di Diu è a pace sia nantu à ellu) à quellu chì recita Ayat al-Kursi daretu - vale à dì, daretu - ogni preghiera scritta chì ùn ci sarà nunda trà ellu è entra in u Paradisu, salvu ch'ellu morerà, è questu hè unu di i più grandi prumessi, se micca u più grande di tutti.
  • Una guaranzia di pirdunu per tutti i peccati precedenti, ancu s'elli sò numarosi cum'è a spuma di u mare, per quellu chì cunclude a so preghiera lodandu à Diu trenta trè volte, lodendu trenta trè volte è ingrandendulu trenta trè volte. volte, è cuncludendu u centu dicendu: "Ùn ci hè micca diu, ma Diu solu, ùn hà micca cumpagnu. Tuttu hè capace. "Cù ste parolle simplici, dopu ogni preghiera, tutti i piccati passati, ùn importa quanti, sò sguassati.
  • Dhikr in a moschea dopu à a preghiera cunta u so tempu cum'è s'ellu era in una preghiera, cum'è s'ellu ùn era micca finitu a preghiera, cusì hè stata per dì chì u dhikr chì finisce a preghiera ùn u porta micca da a preghiera, ma piuttostu a ricumpensa. si estende finu à ch'ellu hè sempre in a so seduta.
  • È a so ripetizione di i ricordi à a fine di a preghiera u face sottu à a prutezzione di Diu finu à u tempu di a preghiera dopu, è quellu chì hè sottu à a prutezzione di Diu, Diu stende a so sicurità, cura di ellu, dà successu, è cura di ellu. , è nunda di male succedi à ellu finu à ch'ellu hè cun Diu (Gloria sia à ellu).
  • Mencionà a cunclusione di a preghiera vi dà a ricumpensa chì vi face capisce a ricumpensa di quelli chì vi precedevanu gastendu enormi quantità di soldi in a strada di Diu, cum'è s'è tù sì esattamente cum'è ellu in a ricumpensa, cusì a cunclusione di a preghiera. cun glorificazione, lode è takbeer ti facenu ghjunghje cù quelli chì ti precedevanu in ricumpensa è superà quelli chì ti seguitanu, è ùn hà micca fattu u listessu cum'è tù.

Dhikr dopu a preghiera obligatoria

cupola bianca 2900791 - situ egizianu
Dhikr dopu a preghiera obligatoria

Dopu chì u Musulmanu compie a so preghiera, seguita l'esempiu di u Prufeta (chì Diu u benedica è dà a pace), è face cum'ellu facia u Messenger di Diu. L'onorate cumpagni è e so mogli puri ci anu dettu ciò ch'ellu facia. fà dopu avè finitu e so preghiere, è anu citatu esempi di ognunu secondu e situazioni chì hà campatu cun ellu.

  • Ellu principia dicendu: "Dumandu pirdunu à Diu trè volte", poi dice: "O Diu, sì a pace, è a pace hè da tè, benedettu sia, o Pussessore di Maestà è Onore".

Per u dettu di Thawban (chì Diu sia piacè cun ellu), è era u servitore di u Messenger di Diu (chì Diu u benedica è dà a pace) è era attaccatu à ellu.

È disse: "O Diu, sì a pace, è da tè hè a pace, Benedettu sia, o Pussessore di Maestà è Onore." Al-Awza'i (chì Diu hà pietà di ellu), chì hè unu di i narratori. di stu hadith, hè statu dumandatu nantu à cumu ellu (chì a preghiera di Diu è a pace sia nantu à ellu) cercò u pirdunu, è hà dettu: "Dumandu pirdunu à Diu, dumandu u pirdunu di Diu." Narrated by Muslim.

  • Leghje Ayat al-Kursi una volta.

Per l'hadith di Abu Umamah (chì Diu sia contentu di ellu), induve ellu disse: U Messenger di Diu (chì Diu u benedica è dà a pace) hà dettu: "Quellu chì recita Ayat al-Kursi dopu ogni preghiera, ùn impedisce micca. qu'il ne pénètre pas dans le ciel à moins qu'il ne meure. » Rapporté par al-Nisa'i et al-Tabarani.

Stu hadith hà una virtù assai grande, chì hè chì ogni musulmanu chì u recita dopu à ogni preghiera, u Prufeta (pace è benedizioni di Diu sia nantu à ellu) li prumetti ch'ellu entre in Paradisu appena l'ànima parte da u so corpu, è ogni musulmanu chì sapi di stu grande rigalu è di sta ricumpensa tamanta ùn deve mai abbandunà è persevera in questu finu à chì a so lingua s'abitua.

Ci hè un altru cuncessione in Ayat al-Kursi in leghje à a fine di ogni preghiera obbligatoria. Al-Hassan bin Ali (chì Diu sia cuntentu di elli dui) dice: U Messenger di Diu (chì Diu u benedica è dà a pace) hà dettu: "Quellu chì leghje Ayat al-Kursi à a fine di a preghiera obbligatoria hè sottu a prutezzione di Diu finu à a preghiera dopu." Hè stata narrata da al-Tabarani, è al-Mundhiri l'hà dettu in al-Targheeb wa'l-Tarheeb, è a preghiera scritta hè a preghiera ubligatoria, vale à dì e cinque preghiere ubligatorie.

  • U Musulmanu loda à Diu, vale à dì, dice: "Gloria sia à Diu" trenta trè volte, è loda à Diu dicendu Al-Hamd Diu trenta trè volte, è Diu hè grande dicendu "Allah hè u più grande" trenta. -Trè o trenta-quattru volte, secondu l'hadith di Ka'b bin Ajrah (chì Diu sia piacè cun ellu) nantu à l'autorità di u Messenger di Diu (chì a preghiera di Diu è a pace sia nantu à ellu) chì disse: "Mu' qabat Quellu chì li dice o quellu chì li face ùn hè micca dispiacutu in l'arrangementu di ogni preghiera scritta: trenta trè lodi, trenta trè lodi, è trenta quattru takbeer. "Narratu da Muslim.

Queste ricordamenti sò di grande virtapu, mentre sguassate quì per questa preghiera, cumu l'hè natu u musulmanu وثلك الللك تسع الله. و - Hongماث وثلنال تسم الهم اله إلا إلا لا إلا إلا إلا إلا اللَّهُ وَحْدَهُ لَا شَرِيكَ لَهُ، لَهُ الْمُلْكُ، وَلَهُ الْحَمْدُ، وَهُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ، غُفِرَتْ لَهُ خَطَايَاهُ، وَإِنْ كَانَتْ مِثْلَ زَبَدِ الْبَحْرِ».
narrata da Muslim.

Inoltre, a so virtù ùn si ferma micca solu à u pirdunu di i peccati, ma piuttostu suscita i ranchi, aumenta in boni atti, è suscita a pusizione di u servitore cù u so Signore. Abu Hurairah (chì Diu sia piacè cun ellu) hà dettu chì i poveri immigrati sò ghjunti. à u Messenger di Diu (chì Diu u benedica è dà a pace), è li dissenu: U populu di l'hidden hè andatu cù i più alti ranghi. È a felicità eterna. Ellu disse: "E chì hè questu?" Dicenu: Pregheranu cum'è noi prighemu, digiunate cum'è no digiunate, dà l'elemosina, ma ùn avemu micca, è i schiavi liberi, ma ùn avemu micca.

U Messenger di Diu (chì a preghiera di Diu è a pace sia nantu à ellu) disse: "Ùn vi insegneraghju micca qualcosa per quale vi ghjunghjerà à quelli chì vi precedevanu è ghjunghje à quelli chì venenu dopu à voi, è nimu serà megliu chè voi? eccettu quellu chì faci qualcosa cum'è ciò chì avete fattu?" Dicenu: Iè, O Messenger di Diu. Ellu disse: "Glorificate à Diu, lodate Diu, è cresce Diu trenta trè volte dopu à ogni preghiera." Abu Saleh hà dettu: I poveri immigrati sò tornati à u Messenger di Diu (chì Diu benedica. ellu è dà a pace), è disse : I nostri fratelli, a ghjente di soldi, hà intesu ciò chì avemu fattu, è anu fattu u listessu ! U Messenger di Diu (chì Diu u benedica è cuncede a pace) hà dettu: "Questa hè a grazia di Diu chì dà à quellu chì ellu vole." Narratu da Al-Bukhari è Muslim.

I poveri vinni à lagnà à u Messenger di Diu (chì Diu u benedica è dà a pace) nantu à a mancanza di soldi in e so mani, è ùn si lagnanu micca di a mancanza di soldi per un scopu di u mondu, perchè u mondu in u mondu. i so ochji ùn anu micca valore, ma piuttostu si lagnanu di a mancanza di soldi perchè riduce e so chance di boni atti.

Hajj, zakat, tutte l'elemosina, è u jihad, tutti questi atti di cultu necessitanu soldi, cusì u Messenger di Diu (chì Diu u benedica è dà a pace) li hà cunsigliatu di lodare è lodare à Diu è esaltallu trenta trè volte à u fine di ogni preghiera, è li disse chì da questu si ghjunghjeranu cù i ricchi in ricumpensa è avè davanti à l'altri chì ùn anu micca fattu stu travagliu.Ricordi dà boni atti equivalenti à a ricumpensa di sti atti virtuosi.

  • Ellu recita Surat al-Ikhlas (Dì: Hè Diu l'Unu), Surat al-Falaq (Dì, cercu rifughju in u Signore di l'alba) è Surat al-Nas (Dì, cercu rifugiu in u Signore di e persone) Una volta dopu ogni preghiera, eccettu per Maghrib è Fajr, recita ogni sura trè volte.

À l'autorità di Uqbah bin Aamer (chì Diu sia piacè di ellu), disse: U Messenger di Diu (pace è benedizioni di Diu sia nantu à ellu) m'hà urdinatu di recite u Mu'awwidhat dopu ogni preghiera.
Narratu da donne è cavalli.

  • Ellu dice: "Ùn ci hè micca diu, ma Diu solu, ùn hà micca cumpagnu, u so hè u regnu è u so hè a lode, è hè capace di tuttu.

Questa hè una di e supplicazioni chì u Messenger di Diu (chì Diu u benedica è dà a pace) hà perpetuatu. Al-Mughirah ibn Shu'bah (chì Diu sia piacè cun ellu) ci hà dettu chì hà scrittu à Muawiyah (chì Diu sia piacè). cun ellu) chì u prufeta (chì Diu u benedica è dà a pace) dicia dopu à ogni preghiera scritta: "No, ùn ci hè nè diu, ma Allah solu, ùn hà micca cumpagnu, u so hè u regnu è u so hè a lode, è Hè capaci di tuttu.

  • Ellu dice: "O Diu, aiutami à ricurdà di tè, à ringrazià Ti, è à adurà bè".

Questa supplicazione hè una di e supplicazioni chì un musulmanu ama è amassi per amparà è insignà à e persone, perchè u Prufeta (chì Diu u benedica è cuncede a pace) l'hà insignatu à Muadh bin Jabal è l'hà precedutu dicendu chì ellu hà amatu. Muadh, da Diu, ti amu, è da Diu, ti amu." Ellu disse: "Ti cunsigliu, Moadh, ùn lasciate micca andà dopu ogni preghiera dicendu: "Oh Diu, aiutami à ricurdà di tè, grazie, è ti adurà bè".
Narratu da Abu Dawood è altri, è autenticatu da Sheikh Al-Albani.

Questu hè un rigalu datu da u Messenger di Diu à quellu chì ama è l'hà affidatu.

  • U musulmanu dici dopu à a fine di a preghiera: "Ùn ci hè micca diu, ma Diu solu, ùn hà micca cumpagnu, u so hè u regnu, è u so hè a lode, è hè capace di tuttu. Ùn ci hè micca diu, ma Diu, è A religione hè pura per ellu, ancu s'è l'increduli l'odianu ".

Quandu hè statu dichjaratu in Sahih Muslim chì Abdullah bin Al-Zubayr (chì Diu sia cuntentu di elli dui) abituava à dì dopu ogni preghiera quandu salutava, è quandu era dumandatu nantu à questu, disse: "U Messenger di Diu ( chì Diu u benedica è cuncede a pace) si rallegrava in elli dopu à ogni preghiera ". Questu hè, si ricorda di Diu cù a tistimunianza di u monoteismu, è u so nome hè Tahlil.

  • Hè Sunnah per un musulmanu à supplica cù sta supplicazione à a fine di ogni preghiera, dicendu: "O Allah, cercu rifugiu in tè da l'incredulità, a miseria è u turmentu di a tomba".

Nantu à l'autorità di Abu Bakra, Nafah ibn al-Harith (chì Diu sia cuntentu cun ellu) hà dettu: "U Messenger di Diu (chì e preghiere di Diu è a pace sia nantu à ellu) hà dettu in e ruine di e preghiere: O Diu, I. cercate rifughju in tè".
Narratu da Imam Ahmad è Al-Nisa'i è autenticatu da Al-Albani in Sahih Al-Adab Al-Mufrad.

  • Hè ancu Sunnah per ellu di supplica cù sta supplicazione, chì l'onorevoli cumpagnu Saad bin Abi Waqqas hà avutu l'insignamentu à i so figlioli è nipoti, cum'è u maestru insegna à i studienti à scrive, cusì dicia: U Messenger di Diu (pò Diu u benedica è cuncede a pace) abituati à circà rifughju da elli dopu a preghiera:

"O Allah, mi cercu rifughju in tè da a codardia, è cercu rifughju in tè da esse purtatu à l'età più deplorable, è cercu rifughju in tè da e prove di stu mondu, è cercu rifughju in tè da a tomba. ."
Narratu da Bukhari è a pace sia nantu à ellu.

  • Un musulmanu duverebbe dì: "U mo Signore, prutegge mi da u to tormentu u ghjornu chì resuscitate i vostri servitori".

L'Imam Muslim hà narratu annantu à l'autorità di Al-Bara' (chì Diu sia cuntentu cun ellu) chì hà dettu: Quandu avemu pricatu daretu à u Messenger di Diu (chì a preghiera di Diu è a pace sia nantu à ellu), ci piaceva esse à a so diritta, per ch’ellu ci vinassi cù a so facilità, cù u so visu : Dice : « U mo Signore, prutegge mi da a to punizione u ghjornu chì site risuscitatu o i vostri servitori sò riuniti ».

  • Per ellu di dì: "O Diu, cercu refuggiu in tutte l'incredulità, a miseria è u turmentu di a tomba".

فعن سلم بن أبي بكرة أَنَّهُ مَرَّ بِوَالِدِهِ وَهُوَ يَدْعُو وَيَقُولُ: اللهُمَّ إِنِّي أَعُوذُ بِكَ مِنَ الْكُفْرِ وَالْفَقْرِ وَعَذَابِ الْقَبْرِ، قَالَ: فَأَخَذْتُهُنَّ عَنْهُ، وَكُنْتُ أَدْعُو بِهِنَّ فِي دُبُرِ كُلِّ صَلَاةٍ، قَالَ: فَمَرَّ بِي وَأَنَا أَدْعُو بِهِنَّ، فَقَالَ: يَا بُنَيَّ، أَنَّى عَقَلْتَ ste parolle? قَالَ: يَا أَبَتَاهُ سَمِعْتُكَ تَدْعُو بِهِنَّ فِي دُبُرِ كُلِّ صَلَاةٍ، فَأَخَذْتُهُنَّ عَنْكَ، قَالَ: فَالْزَمْهُنَّ يَا بُنَيَّ، فَإِنَّ رَسُولَ اللهِ (صلى الله عليه وسلم) كَانَ يَدْعُو بِهِنَّ فِي دُبُرِ كُلِّ صَلَاةٍ”، رواه ابن أبي شيبة وهو حديث حسن.

  • I Cumpagnia citavanu nantu à l'autorità di u Prufeta (chì Diu u benedica è dà a pace) chì ellu dicia: "Gloria sia à u vostru Signore, u Signore di a gloria sopra ciò chì descrizanu * è a pace sia nantu à i messageri * è lode. siate à Diu, Signore di i mondi ".

كما جاء عن أبي سعيد الخدري (رضي الله عنه): أَنَّ النَّبِيَّ (صلى الله عليه وسلم) كَانَ إِذَا فَرَغَ مِنْ صَلَاتِهِ قَالَ: لَا أَدْرِي قَبْلَ أَنْ يُسَلِّمَ، أَوْ بَعْدَ أَنْ يُسَلِّمَ يَقُولُ: ﴿سُبْحَانَ رَبِّكَ رَبِّ الْعِزَّةِ عَمَّا يَصِفُونَ * وَسَلَامٌ عَلَى الْمُرْسَلِينَ * Lode sia à Diu, Signore di i mondi. " (As-Saffat: 180-182)

Chì sò i ricordi dopu à a pace di a preghiera ?

Trà i Sunnahs stabiliti di u Prufeta (chì a preghiera di Diu è a pace sia nantu à ellu) hè di alzà a voce à a fine di a preghiera, cusì u Messenger (a pace è e benedizioni di Diu sia nantu à ellu) hà usatu per elevà a voce è i adoratori. puderia sente da ellu à u puntu chì quelli chì campanu intornu à a moschea puderanu sente u ricordu di a cunclusione di a preghiera, cusì sapianu chì u Messenger di Diu (pace è benedizioni di Diu sia nantu à ellu) è i musulmani avianu. Finì a preghiera, è annantu à questu Abdullah Ibn Abbas (chì Diu sia contentu di elli dui) dicia: "Saperaghju s'ellu si ne sò partiti da questu, se l'aghju intesu".

È a voce ùn deve esse alta, perchè a Sunnah hè per a voce per esse mediu per ùn disturbà micca quelli chì compie e so preghiere, per ùn disturbà micca, è u scopu di alzà a voce hè di insignà à l'ignuranti. ricordate di i sminticanti, è incuraghjenu i pigri.

È a cunclusione di a preghiera hè in a preghiera di u residente è di u viaghjatore, per quessa, ùn ci hè micca differenza trà a preghiera cumpletamente o l'accorta, è ùn ci hè micca differenza trà a preghiera individuale o di gruppu.

A ghjente spessu dumanda nantu à a preferenza per tasbeeh nantu à a manu o à traversu u rosariu, cusì hè ghjuntu in a Sunnah chì tasbeeh nantu à a manu hè megliu cà u rosariu è chì a manu di tasbeeh hè à a manu diritta, cusì Abdullah bin Amr bin Al -Aas (chì Diu sia piacè cun elli) dice: "Aghju vistu u Messenger di Diu (a pace sia nantu à Chì Diu u benedica è dà a pace) tenendu a glurificazione cù a so manu diritta." Sahih Abi Dawood da Al-Albani.

Parechje anu inferitu a permissibilità di lodare u rosariu perchè u Messenger di Diu (chì Diu u benedica è cuncede a pace) hà vistu alcuni di i cumpagni chì elogiavanu petri è ciottoli, è ùn li negò micca. cù u Messenger di Diu (chì Diu u benedica è dà a pace) nantu à una donna è in e so mani c'eranu petre o petri.pebbles per glurificàlu, è ellu disse: "Vi diceraghju ciò chì hè più faciule per voi chè questu è megliu. : "Gloria sia à Diu u numeru di ciò chì hà creatu in u celu, è Gloria sia à Diu u numeru di ciò chì hà creatu nantu à a terra ..." Narratu da Abu Dawood è Al-Tirmidhi.

È ancu l'hadith narratu da a Sra Safia, a mamma di i credenti, chì disse: "U Messenger di Diu, chì a preghiera di Diu è a pace sia nantu à ellu, hè intrutu nantu à mè è avia quattru mila nuclei in e mo mani, cù quale aghju avutu. glorificallu, è disse: "Aghju glurificatu questu! Ùn vi insegneraghju più di ciò chì avete glurificatu ? Ella disse: Insegnami.
Ellu disse: "Dì, Gloria sia à Diu, u numeru di a so creazione." Narratu da Al-Tirmidhi.

Se u Messenger (chì a preghiera di Diu è a pace sia nantu à ellu) appruva u tasbeeh nantu à petri è ciottoli, allora tasbeeh cù u rosariu hè permessu, ma tasbeeh nantu à a manu hè megliu perchè u Messenger (pace è benedizioni di Diu sia nantu à ellu) hà fattu. chì.

Ricordu dopu a preghiera di Fajr è Maghrib

cupola di luce di u ghjornu 415648 - situ egizianu
Chì sò i ricordi dopu à e preghiere di Fajr è Maghrib in particulare?

Dopu à e preghiere di Fajr è Maghrib, tutti i ricordi chì sò recitati in tutte e altre preghiere sò dettu, ma alcuni ricordi sò aghjuntu à elli, cumprese:

  • Recita Surat Al-Ikhlas è Al-Mu'awiztayn Al-Falaq è Al-Nas trè volte.

Per u hadith narratu da Abdullah bin Khubayb (chì Diu sia piacè cun ellu) chì u Prufeta (pace è benedizioni di Diu sia nantu à ellu) li disse: (Dì: "Dì: Hè Diu, unu", è i dui esorcisti. trè volte à a sera è à a matina, vi basta da tuttu. "Sahih al-Tirmidhi".

  • Recitendu u ricordu di "Ùn ci hè micca diu, ma Diu solu, ùn hà micca cumpagnu, u so hè u regnu è u so hè a lode, dà a vita è causa a morte, è hà u putere nantu à tutte e cose" dece volte.

لما روي عن عبد الرحمن بن غنم مُرسلًا إلى النبي (صلى الله عليه وسلم): (مَنْ قَالَ قَبْلَ أَنْ يَنْصَرِفَ وَيَثْنِيَ رِجْلَهُ مِنْ صَلَاةِ الْمَغْرِبِ وَالصُّبْحِ: لَا إِلَهَ إِلَّا اللهُ، وَحْدَهُ لَا شَرِيكَ لَهُ، لَهُ الْمُلْكُ وَلَهُ الْحَمْدُ، بِيَدِهِ الْخَيْرُ، يُحْيِي وَيُمِيتُ ، وَهُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ عَشْرَ مَرَّاتٍ، كُتِبَ لَهُ بِكُلِّ وَاحِدَةٍ عَشْرُ حَسَنَاتٍ، وَمُحِيَتْ عَنْهُ عَشْرُ سَيِّئَاتٍ، وَرُفِعَ لَهُ عَشْرُ دَرَجَاتٍ، وَكَانَتْ حِرْزًا مِنْ كُلِّ مَكْرُوهٍ، وَحِرْزًا مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ، وَلَمْ يَحِلَّ لِذَنْبٍ يُدْرِكُهُ إِلَّا الشِّرْكَ، وَكَانَ مِنْ أَفْضَلِ النَّاسِ عَمَلًا، Eccettu per un omu chì preferisce, dicendu: megliu di ciò chì hà dettu) Narratu da Imam Ahmad.

  • U musulmanu dice: "O Allah, salvami da l'infernu" sette volte.

Quandu Abu Dawud è Ibn Hibban narravanu chì u Prufeta (chì a preghiera di Diu è a pace sia nantu à ellu) dicia dopu à l'alba è u tramontu: "O Diu, salvami da l'infernu", sette volte, è per a parolla di u Messenger (pò A preghiera di Diu è a pace sia nantu à ellu) se prega a preghiera di a matina, dite prima di parlà à qualcunu: "Oh Diu." Liberami da u focu" sette volte, perchè se mori durante u vostru ghjornu, Diu scriverà per voi un prutezzione da u focu, è s'è vo pricà Maghrib, poi dì u listessu, perchè s'è tù mori durante a vostra notte, Diu scriverà per voi una prutezzione da u focu. "Narratu da Al-Hafiz Ibn Hajar.

  • Hè desideratu per ellu dopu à u salutu di a preghiera Fajr per dì: "O Diu, vi dumandu cunniscenze utili, bon sustenimentu è atti accettabili".

Per l'hadith narratu da a Sra Umm Salama, a mamma di i credenti, chì u prufeta (chì Diu u benedica è dà a pace) dicia quandu pregava a preghiera di a matina quandu salutava: "O Diu, ti dumandu per cunniscenza utile, bonu sustenimentu è travagliu accettabile. " Narratu da Abu Dawood è Imam Ahmed.

Hè permessu di leghje i ricordi di a matina prima di a preghiera di Fajr?

Ci era parechji ditti di i cummentatori in quantu à l'interpretazione di u versu nobili: "Gloria sia à Diu quandu site à a sera è quandu site in a mattina" Surat Al-Rum (17), cusì Imam al-Tabari dice: " Questu hè una lode da ellu (u Omnipotente) per u so stessu sacru, è guida per i so servitori per glurificà è lodallu in questi tempi "; Questu hè, in a matina è a sera.

È l'eruditi hà inferitu da ellu i migliori tempi per leghje i ricordi di a matina da u mumentu di l'alba finu à l'alba è per quessa. Dicenu chì hè permissibile di recite i ricordi di a matina ancu prima chì un musulmanu faci a preghiera Fajr, cusì hè validu. per leghje prima è dopu a preghiera Fajr.

Ricordi dopu à a chjama à a preghiera

I ricordi di a chjama à a preghiera sò divisi in ricordi chì si dicenu durante a chjama à a preghiera è i ricordi chì sò dettu dopu à a chjama à a preghiera, è sò uniti da questu hadith in quale Abdullah Ibn Amr Ibn Al-Aas (chì Diu sia Un piacè di elli i duideriori si hà intesu u messageria di Diu (a preghiera di Diu sia à ellu) Allora hè dettu: "Qui hè dettu:" Quandendu: "Quandu avete sentemente. بها عشرا ثم سلوا الله لي اللة. فإ ون أن أن أن أن أن أن أن أن أن أل تنبغ الل \ أنبد هل تنبغ إل تن نا تزossu ن أن أن أل م منبد الل
narrata da Muslim.

L'hadith hè divisu in trè direttive profetiche:

  • Per dì cum'è u muezzin dice, salvu in a vita di preghiera è a vita di successu, cusì dicemu: "Ùn ci hè nè putenza nè putenza fora di Diu".
  • Per pricà per u Messenger (chì Diu u benedica è dà a pace), cusì per ognuna di e nostre preghiere nantu à u Messenger di Diu, avemu dece benedizioni da Diu nantu à noi, è a preghiera di Diu quì per u servitore ùn hè micca cum'è e nostre preghiere, ma hè u ricordu di Diu per noi.
  • Chì avemu dumandatu à Diu per i mezi per u so Messenger Muhammad (chì Diu u benedica è dà a pace), cusì quellu chì dumanda à u Messenger di Diu per i mezi, l'intercessione di u Santu Prufeta serà permissibile per ellu, è a formula di a supplicazione hè: "O Diu, Signore di sta chjama cumpleta, è a preghiera stabilita, dà à Muhammad i mezi è a virtù, è mandalu à una stazione risuscitata".

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *