Ricordi dopu a preghiera Fajr cum'è citatu in a Sunnah, e virtù di i ricordi dopu à a preghiera, è ricordi prima di a preghiera Fajr

hoda
2021-08-17T17:33:42+02:00
Ricordu
hodaVerificatu da: Mostafa ShaabanU 29 di u 2020Ultima aghjurnazione: 3 anni fà

Ricordu dopu a preghiera Fajr
Ricordi dopu a preghiera Fajr cum'è citatu in u Libru è a Sunnah

Ricordi è supplicazioni sò trà e cose più impurtanti chì portanu un servitore più vicinu à u so Signore, è avemu ricivutu da u Messenger di Diu (chì Diu u benedica è dà a pace) ricordi chì si dicenu à ogni mumentu di u ghjornu; Sia in a matina o a sera, o à l'ora di l'alba, i ricordi sò trà e cose chì priservanu a fede di u credente è a so cunnessione cù u so Signore (Gloria sia à ellu).

A virtù di dhikr dopu a preghiera

Dopu ogni preghiera, u credente si mette davanti à u so Signore per compie a so glorificazione è i so ricordi, è questu attu hè una grande virtù cù Diu (swt). Allora s'arrizzò è prega i dui rak'ahs di Duha, cum'è s'ellu avia avutu. hà fattu un Hajj è Umrah cumpletu.

Questu hè in cunfirmazione di e parolle di u nostru nobile Messenger (chì Diu u benedica è dà a pace): "Quellu chì prega a preghiera di l'alba in congregazione, poi si mette à ricurdà à Diu finu à chì u sole sorge, dopu prega dui rak'ahs, serà per ellu a ricumpensa di un Hajj è Umrah cumpletu, cumpletu, cumpletu, cumpletu. " Un veru hadith.

In questu vedemu chì a virtù di u dhikr dopu a preghiera hè grande, è ogni credente ùn deve micca persu sta opportunità per ellu stessu, perchè a ricumpensa chì Diu hà fattu per dhikr dopu a preghiera meriteghja esse vinta, in più di quellu cunfortu psicologicu è fisicu. forza chì face u credente nantu à u puntu di fà i travaglii di u so ghjornu cun vigore è vitalità.

Ricordu dopu a preghiera Fajr

Ci hè parechje suppliche chì sò state citate da u nostru Prufeta Santu (chì Diu u benedica è dà a pace), chì hà recitatu dopu à a preghiera Fajr, è ci hà urdinatu à aderisce à elli dopu ogni preghiera, per via di a so grande virtù è di u so bonu effettu. nantu à l'ànima di i musulmani chì perseveranu in elli.

  • U prufeta dicia quandu ellu pregava a preghiera di a matina quandu ellu disse i saluti: "O Diu, ti dumandu cunniscenze utili, bon sustenimentu è atti accettabili".
  • Immediatamente dopu à a salutazione di a preghiera Fajr è prima di abbandunà u locu di preghiera: "Quellu chì dice dopu à a preghiera Fajr, mentre ch'ellu hè nantu à a seconda di e so gammi prima di parlà: Ùn ci hè micca diu, ma Diu solu, ùn hà micca cumpagnu, u so cumpagnu. hè u regnu è u so hè a lode, dà a vita è causa a morte è hà u putere nantu à tutte e cose dece volte, hà scrittu Diu hà dece atti boni, sguassate dece atti cattivi da ellu, è alza dece gradi per ellu, è u so ghjornu hè statu. in prutezzione di ogni cosa male, è era guardatu da Satanassu, è nisun peccatu ùn deve esse realizatu in quellu ghjornu; Eccettu per associà i partenarii cù Diu (u Mighty and Sublime).
  • U nostru Messenger (chì Diu u benedica è li dessi a pace) ricitava stu ricordu dopu à ogni preghiera scritta : « Dumandu u pirdunu à Diu, dumandu u pirdunu à Diu, o Diu, tù sì a pace è da tè hè a pace, benedettu sì, o. Pussessore di Maestà è Onore.” Narratu da Muslim.
  • "O Diu, cerchemu u vostru aiutu, cerchemu u vostru pirdunu, credemu in tè, avemu fiducia in tè è ti lodemu per tuttu u bonu.
  • "O Allah, mi cercu rifughju in tè da u male di ogni tirannu testaru, è di un Satanassu ribellu, è da u male di un ghjudiziu male, è da u male di ogni animali chì pigliate u so ciuffu, u mo Signore hè in una strada dritta. ."
  • "In u nome di Diu, u megliu di i nomi. In u nome di Diu, cù u so nome ùn dannu micca dannu.

U megliu dhikr dopu a preghiera Fajr

Dhikr dopu a preghiera Fajr
U megliu dhikr dopu a preghiera Fajr

U nostru maestru Muhammad (chì Diu u benedica è dà a pace) hè u primu maestru di l'umanità, è a luce chì Diu hà mandatu à u mondu, trà i migliori ricordi dopu à a preghiera Fajr, chì chjamemu i ricordi di a matina dopu à a preghiera Fajr:

  • U musulmanu principia per recita Al-Mu'awwidhatayn è Surat Al-Ikhlas, poi recita Ayat Al-Kursi.
  • "Alleluia è lode, u numeru di a so creazione, è a listessa satisfaczione, è u pesu di u so tronu, è e so parolle si stende".
  • “بسم الله الذي لا يضر مع اسمه شيء في الأرض ولا في السماء، وهو السميع العليم، اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، الْأَوْصِيَاءِ الرَّاضِينَ الْمَرْضِيِّينَ بِأَفْضَلِ صَلَوَاتِكَ، وَ بَارِكْ عَلَيْهِمْ بِأَفْضَلِ بَرَكَاتِكَ، والسَّلَامُ عَلَيْهِمْ وَعلَى أَرْوَاحِهِمْ وَ أَجْسَادِهِمْ، وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَكَاتُهُ ".
  • O Allah, vi dumandu u benessiri in stu mondu è in l'Altra.
  • Semu diventati è u regnu appartene à Diu, è ùn ci hè un diu, ma Diu solu, ùn hà micca partenarii, u so hè u regnu è u so hè a lode, è ellu hè capaci di tuttu. pigrizia è cattiva vechja, è cercu rifughju in tè da u turmentu in u focu è u turmentu in a tomba. Abraham, pace è benedizioni sia nantu à ellu, un musulmanu Hanafi, è ùn era micca di i politeisti ".
  • "O Allah, guidaci à quellu chì avete guidatu, è guarìci à quelli chì avete perdonatu, è cura di noi cù quelli chì avete curatu, è benedicaci in ciò chì avete datu, è pruteggeci è alluntanassi da noi u male di ciò chì avete decretatu.

Ricordu prima di a preghiera di Fajr

Prima di a preghiera, u credente si mette in ricordu di u so Signore, desiderà a so grande generosità è a so generosità. A persistenza in a recitazione di dhikr eleva i musulmani à i più alti livelli, cusì dumandate à Diu per a capacità di eseguisce è perseverà in elli. chì un musulmanu preferisce ripetiri prima di a preghiera Fajr, cumprese:

  • "O Diu, vi dumandemu una supplicazione chì ùn hè micca rifiutata, un sustenimentu chì ùn hè micca cuntatu, è una porta à u celu chì ùn hè micca bluccata".
  • "In verità, i guardiani di Diu ùn anu micca paura, nè si addentrate, quelli chì anu cridutu è avianu paura. O Diu, fateci trà i vostri guardiani ".
  • O Diu, ciò chì avete divisu in questa alba di bontà, salute è abbundanza di sustenimentu, cusì fateci da ellu u megliu di a furtuna è di sparte, è ciò chì avete divisu in questu di u male, l'afflizione è a tentazione, tenete cusì luntanu da noi. è musulmani, Signore di i mondi.
  • "O Allah, ùn ci gravate micca di ciò chì ùn pudemu micca suppurtà, è perdonaci, è perdonaci, è abbi pietà di noi, Tu sì u nostru Signore, dunque dàci a vittoria annantu à u populu increduli".
  • "Cercu rifughju in Diu da ciò chì teme è attente. Diu hè u mo Signore. Ùn aghju micca assuciatu nunda cun ellu. Gloria sia à u to vicinu, chì a to lode sia glurificata, è i vostri nomi sò santificati. Ùn ci hè nunda di Diu, ma tè. ."
  • "In u nome di Diu nantu à mè stessu è a mo religione, in u nome di Diu nantu à a mo famiglia è i mo soldi, in u nome di Diu nantu à tuttu ciò chì u mo Signore m'hà datu Diu hè grande, Diu hè grande, Diu hè grande."

Hè permessu di leghje i ricordi di a matina prima di a preghiera di Fajr?

Ognunu di i dhikr hà u so tempu in quale hè desideratu di recita, è sì unu di quelli chì perseveranu in qualchi dhikr, o leghje una parolla da u Santu Qur'an u ghjornu o a notte, è avete missu u so tempu. , ùn trascurate micca è fate in ogni mumentu.

Ancu s'ellu u megliu tempu per u ricordu di a matina hè da l'apparizione di l'alba chjara finu à l'alba, è questu hè in cunferma di e parolle di Diu (l'Altissimo): "Gloria sia à Diu quandu tuccate a sera è quandu vi svegliate. . "In ogni casu, questu ùn invalida micca a virtù di i ricordi di a matina prima di a preghiera di Fajr, ma hè desideratu di fà in u tempu.

Chì sò l'azzioni desiderate trà l'alba è l'alba?

Frà e migliori azzioni chì un musulmanu pò fà in questu tempu sò:

  • Fate l'abluzione è andate à a moschea per fà a preghiera Fajr in congregazione.
  • Dopu à a chjama à a preghiera, u musulmanu ripeti: "O Diu, u Signore di sta chjama cumpleta, è a preghiera stabilita, dà à u nostru maestru Muhammad i mezi è a virtù, è l'altu altu rangu, è cuncede à Diu a stazione lodata chì Tu li hà prumessu, chì ùn rompe micca a prumessa ".
  • Dopu à a preghiera, si mette davanti à Diu, ricurdendu di ellu è chjamà à ellu, è ripetendu u dhikr chì u nostru nobile Messenger ci hà cunsigliatu, finu à l'ora di l'alba, poi si alza da u so locu per pricà e duie unità di Duha, cusì a ricumpensa per questu cun Diu hè cum'è a ricumpensa di un Hajj è Umrah cumpletu.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *