Tutto ciò che cercate nei ricordi di abluzione in Islam, ricordo dopo abluzione, e le virtù del ricordo di abluzione

Amira Ali
2021-08-17T17:33:14+02:00
Ricordu
Amira AliVerificatu da: Mostafa ShaabanU 24 di u 2020Ultima aghjurnazione: 3 anni fà

Tuttu ciò chì cercate in i ricordi di l'abluzione in Islam
Ricordu di l'abluzioni in a Sunnah di u Prufeta

Diu (l'Onnipotente) dice, imponendu l'abluzione à i musulmani prima di a preghiera: "O voi chì avete cridutu, quandu vi alzate à a preghiera, lavate a faccia è e mani finu à i gomiti, è asciugà a testa è i pedi finu à e caviglie". (Al-Ma'idah: 6) Certi preparazione per a preghiera è altri atti di cultu.

Ricordo di abluzioni

A preghiera ùn hè micca valida senza abluzione, è l'abluzione hè cunsigliatu à ogni preghiera. Piuttostu, hè desiderabile per un musulmanu per fà l'abluzione in tutte e so circustanze. Al-Bukhari hà narratu chì u Prufeta (chì Diu u benedica è dà a pace) hà dumandatu à Bilal. bin Rabah (chì Diu sia cuntentu cun ellu) è li disse: "O Bilal, perchè m'avete battutu in u celu ieri? Aghju intesu u vostru sonagliu davanti à mè, è Bilal hà dettu: O Messenger di Diu, ùn aghju mai chjamatu a preghiera, salvu chì aghju pricatu dui rak'ahs, è ùn mi hè accadutu solu chì aghju fattu l'abluzione. è a purificazione, è a prontezza constante per a preghiera, è cum'è l'abluzione hà stu grande benefiziu, i ricordi di l'abluzione sò ancu di grande benefiziu in supplicazione à Diu è dumandendu u bè di stu mondu è di l'Aldilà à u mumentu di a risposta.

I ricordi di abluzione sono:

(In u nome di Diu, in u nome di Diu, u Most Compassionate, u Most Misericordioso) (Raportatu da Abu Dawud è Ibn Majah), è hè ubligatoriu per associà u nome cù l'intenzione.

(In nome di Diu, u so principiu è a so fine) quandu si scurdate di dì Bismillah à l'iniziu di l'abluzione.

Dhikr dopo l'abluzione

L'etichetta di abluzione
Dhikr dopo l'abluzione

À l'autorità di Umar ibn al-Khattab (chì Diu sia contentu di ellu) nantu à l'autorità di u Prufeta (pace è benedizioni di Diu sia nantu à ellu) chì hà dettu: "Quellu chì esegue l'abluzione, esegue l'abluzione bè, è poi dice: Testemu chì ùn ci hè un diu, ma Diu solu senza partenarii, è tistimuniamu chì Muhammad hè u so servitore è u messaggeru.O Diu, fate di mè unu di quelli chì si pentu è mi facenu Quelli chì si purificanu, e porte di u Paradisu sò s'hè apertu per ellu, è ellu entre da quale di elli vole.
Al-Albani è Al-Tirmidhi l'anu cacciatu

"Aghju tistimunianza chì ùn ci hè nunda di diu chè Allah, solu, senza cumpagnu, è aghju testimuniatu chì Muhammad hè u so servitore è u so messaggeru".
Narratu da Al-Bukhari è Muslim

"O Allah, fate di mè trà quelli chì si pente, è fate di mè trà quelli chì si purificanu."
Narratu da Al-Tirmidhi è Al-Nasa'i

"Gloria sia à Diu è ti lode, ti rende testimoniu chì ùn ci hè micca diu fora di tè, cercu u to pirdunu è mi pentu di tè".
Narratu da Al-Nasa'i è Abu Dawood

La virtù delle abluzioni ricordi

  • Mencionà u nome di Diu cù u nome di Diu prima di l'abluzione, è u tashahhud dopu.
  • E preghiere nantu à u Prufeta (chì Diu u benedica è dà a pace) apre i chjusi, à Diu vulendu, è facenu supplicazione rispostu.
  • Lodate è cercate u pirdunu in supplicazione, chì Allah li ricompense cù u bene, li dà una grande ricumpensa, li elevà in i ranghi, è sguassà i so piccati.
  • Diu (l'Onnipotente) ama quelli chì si pentenu è amanu quelli chì si purificanu, cum'è dichjaratu in a supplicazione chì supplicamu à Diu è esse trà quelli chì Diu ama.

Etichetta e antipatie per le abluzioni

  • Bismillah à u principiu, è supplicazione dopu à sviutata.
  • Non parlare durante l'abluzione, tranne in supplica e ricordo.
  • Per ùn esse persu in l'usu di l'acqua, per via di l'hadith di u Prufeta (a pace è a benedizzione sia nantu à ellu): "Ùn perdi micca l'acqua ancu s'è vo site nantu à un fiume," è ùn lavà u membru più di trè volte.
  • Giustu, cuminciamu à lavà a manu diritta, poi a manca, è ancu u pede drittu, dopu a manca.
  • Risciacquare a bocca, annusare e soffiare il naso sono tra i più importanti Sunnah di abluzione, ma esagerarli durante il digiuno non è piaciuto.
  • Pickling i dite, passendu l'acqua trà e dite di e mani è di i pedi.
  • Pickling barbe, passendu l'acqua trà i capelli di a barba, chì ùn hè micca piace in Umrah è Hajj.
  • Eseguisce l'abluzione di fronte à l'adversità hè una di e più vicine à Diu, cusì imaginate l'abluzione à l'alba in u friddu di l'inguernu, è dà à ogni membru u so dirittu à l'abluzione chì cercanu u piacè di Diu.

Cusì, vedemu a tolleranza di a nostra vera religione, induve un musulmanu pò vince u Paradisu solu per masterizà l'abluzione è a supplicazione dopu l'abluzione è dicendu u nome davanti à ellu, è evocando l'intenzione di purificà per u scopu di a preghiera o di fà qualcunu di l'altri atti. di cultu, cum'è a recitazione di u Coran.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *