Scopri i ricordi di abluzione, inclusi i ricordi prima dell'abluzione e i ricordi dopo l'abluzione

Yahya Al-Boulini
2021-08-17T16:37:29+02:00
Ricordu
Yahya Al-BouliniVerificatu da: Mostafa Shaaban20 ferraghju 2020Ultima aghjurnazione: 3 anni fà

Quali sono i ricordi delle abluzioni?
Ricordi chì sò recitati quandu si facenu l'abluzioni è quandu entra è esce da a moschea

Hè Diu u più Generoso, u più generosu, u più generosu, u più graziosu, u più misericordioso.

Ricordo di abluzioni

Dopu chì un musulmanu esce da u bagnu o torna da u bagnu, hè megliu per ellu fà l'abluzione s'ellu vole correre à u celu, per via di a grande virtù di l'abluzione dopu ogni avvenimentu, perchè u Prufeta (chì a preghiera di Diu è a pace). sia nantu à ellu) disse à Bilal ibn Rabah (chì Diu sia cuntentu di ellu): "Oh Bilal, sò intrutu in u Paradisu ieri, cusì aghju intesu u sonu di i vostri pantofole in e mo mani, allora chì era questu?

Ricordi prima dell'abluzione

I Compagni (chì Diu sia contentu di tutti) ci anu trasmessu l'abluzioni di u Messenger di Diu (chì Diu u benedica è dà a pace) è i ricordi di abluzioni curretti chì anu memorizatu da u Messenger (chì Diu u benedica è cuncede). ellu pace), cumprese:

- Cuminciendu cù u Basmala perchè u Messenger (chì a preghiera di Diu è a pace sia nantu à ellu) ùn hà micca iniziatu nisun travagliu, in particulare atti di cultu, eccettu cù u Bismillah, perchè apre tutte e porte di benedizzione, misericordia, facilitazione è accettazione per tutti. l'azzione, è l'evidenza hè u so dettu (pace è benedizioni di Diu sia nantu à ellu): (Ùn ci hè micca abluzione per quellu chì ùn cita micca u nome di Diu sopra ellu), narratu da Al-Tirmidhi, è in un altru hadith, u l'acqua era pocu, cusì hà fattu l'abluzione cù i so cumpagni, cusì l'acqua sboccava da trà i so dita è abbondante, è i settanta cumpagnie abluzioni, è u tistimone quì hè u nome, cusì Anas dice: "U prufeta (chì Diu u benedica). è dà a pace) mette a so manu in u vasu in u quale era l'acqua, allora disse: Si vultonu in u nome di Diu, è aghju vistu l'acqua, serà alimentatu trà i so seguitori, è a ghjente si cavalca finu à chì. esce da elli,

U Messenger (chì Diu u benedica è cuncede a pace) cum'è ch'ellu principiava a so abluzione cun ellu, hà avutu l'abitudine di apre i so sermoni cun ellu, è hà l'abitudine di apre i so trattati cù l'altri cun ellu, cusì hà dumandatu à scrive. in u Trattatu di Hudaybiyah è Suhail bin Amr, l'inviatu di i politeisti à quellu tempu, u ricusò, è hà avutu l'usu di apre cù e so lettere à i rè, cusì hà urdinatu chì sia scrittu in a lettera ch'ellu hà mandatu à Heraclius The grande di i Rumani, è cusì i prufeti (pace è benedizioni sia nantu à elli) facianu, cusì Salomonu hà apertu u so missaghju à Balqis, a Regina di Yemen, è Diu l'hà dettu in u so libru nobile nantu à a lingua di Balqis, "Sò. Mi hà datu cum'è un bonu libru * chì hè da Silman, è ellu hè quellu chì hè a pace. Musulmani. "An-Naml (29-31)

RimarcabileIn parechje sceni, vedemu parechje persone chì pricanu à Diu, una supplicazione speciale per ogni organu mentre u lavava, per esempiu, quandu si lavava a faccia, dice: "O Diu, impedisce chì a mo faccia sia brusgiata, o, o Diu. , sbiancà a mo faccia in u ghjornu chì i visi saranu imbiancati è i visi diventeranu neri. "E quandu si lava a manu, dice: "O Diu, dammi u mo libru". generale, ma - durante l'abluzione - ùn sò micca stati narrati da u Messenger (chì Diu u benedica è cuncede a pace) è ùn anu micca una basa per elli. Hè megliu è megliu aderisce à a Sunnah è lascià ogni travagliu o supplicazione chì u Messenger. di Diu ùn hà micca fattu, è lasciate una persona pricà per tuttu ciò chì vole dopu avè finitu a so abluzione, mentre chì durante l'abluzione, l'aderenza à a Sunnah hè più vicinu à a grande ricumpensa.

Ricordi dopo l'abluzione

In quantu dopu l'abluzione, a supplicazione dopu hè grande, è hà una grande ricumpensa chì perpetuate cù quale pò ghjunghje à i più alti livelli, è sta supplicazione hè unu di i tesori di boni atti è boni atti.

فعن عمر بن الخطاب (رضى الله عنه) أن رسول الله (صلى الله عليه وسلم) قال: (مَا مِنْكُمْ مِنْ أَحَدٍ يَتَوَضَّأُ فَيُبْلِغُ أَوْ فَيُسْبِغُ الْوَضُوءَ ثُمَّ يَقُولُ: أَشْهَدُ أَنْ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ وَحْدَهُ لا شَرِيكَ لَه، وَأَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُهُ وَرَسُولُهُ، salvu chì l'ottu porte di u Paradisu seranu aperte per ellu, è pò entre in quale ellu vole. " Narratu da l'Imam Muslim, è in a narrazione di al-Tirmidhi un aghjuntu à a fine di questu: (O Diu, fate di mè unu di quelli. chì si pente, è mi facenu unu di quelli chì sò umiliati).

E meditate cun mè - u mo grande fratellu musulmanu, nantu à sta porta aperta per noi in tuttu u nostru ghjornu è notte, è ancu in tutta a nostra vita, chì avemu solu fà l'abluzione è poi dicemu queste poche parolle in modu chì l'ottu porte di u Paradisu si apre per noi. invitateci à entre da ellu è lascià a scelta per noi di entre da quellu chì ci piace.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *