Introduzione à una radiu scola distinta è cumpleta

hanan hikal
2020-11-12T06:29:40+02:00
Emissioni scolastiche
hanan hikalVerificatu da: محمد4 ottobre 2020Ultima aghjurnazione: 3 anni fà

Emissioni scolastiche
Presentazione di a radiu di a scola

A radiu era è fermarà unu di i mezi di cumunicazione più vicini à u core.Per mezu di ellu, pudemu sente l'idee è a nutizia, è tuttu ciò chì ci importa di sente.Unu di l'ugettivi di a radiu di a scola hè di liberà u pensamentu è l'imaginazione è trasmette à u studiente ciò chì l'interessa in termini di nutizie è infurmazione.Issi pochi minuti à u principiu di a ghjurnata sò l'uccasioni di sparghje u spiritu pusitivu.E a prumuzione di a puesia di u gustu è u ghjudiziu publicu.

Introduzione di a Radio di a Scola Completa

A radiu di a scola hè di grande impurtanza, apparentemente da a so simplicità, postu chì sviluppa a parsunalità di u studiente è aumenta a so capacità di cumunicà cù i culleghi è i prufessori in un ambiente accademicu upscale. Hà idee libere, chì sò un modu efficace di sparghje i valori. di cittadinanza è patriotismu, è sviluppà un spiritu pusitivu trà i studienti.

Belli presentazioni per a radiu di a scola

A radiu di a scola hè una maravigliosa occasione per i studienti di prisentà i so talenti creativi in ​​u campu di a puesia, a prosa è a recitazione, sviluppa u spiritu di rispunsabilità è accresce u ligame di i studienti cù a scola è u paese.

U modu più bellu per inizià a trasmissione di a scola hè supplicazioni tratte da i versi di u Sacru Coran: "Signore, allarga u mo pettu per mè * è facilitate i mo affari per mè * è scioglie un nodo da a mo lingua * per ch'elli capiscenu ciò chì aghju. dì.”

Cari studianti maschili è femine, u megliu cumpagnu in a vita hè un libru, perchè hè l'amicu veritariu chì ùn ti ricunnisce micca cù a cunniscenza, nè avari cù a cunniscenza, è hè cun voi ogni volta chì dumandate a so cumpagnia, ùn si stanca mai. di voi, è una casa chì hè senza libri hè una casa in quale ùn ci hè anima.

Introduzione per a radiu di a scola

Chì Diu benedica a vostra matina cù boni è benedizioni, cari studianti maschili è femine.Ogni esseru umanu cerca di pussede i mezi di forza è elevazione, ma u veru putere hè a cunniscenza è a cunniscenza.Con elli, pudete fà ciò chì vulete, è superà. i vostri nemici Nazioni.

والإنسان المتميز الناجح، هو الذي يحقق التوازن بين العلم والقوة، يقول الله تعالى في وصف طالوت: “وَقَالَ لَهُمْ نَبِيُّهُمْ إِنَّ اللَّهَ قَدْ بَعَثَ لَكُمْ طَالُوتَ مَلِكًا ۚ قَالُوا أَنَّىٰ يَكُونُ لَهُ الْمُلْكُ عَلَيْنَا وَنَحْنُ أَحَقُّ بِالْمُلْكِ مِنْهُ وَلَمْ يُؤْتَ سَعَةً مِّنَ الْمَالِ ۚ قَالَ إِنَّ اللَّهَ L'hà sceltu à mezu à voi è l'hà aumentatu in abbundanza in a cunniscenza è in u corpu. È Diu dà u so regnu à quale ellu vole. È Diu hè omnisciente, omnisciente.

A più bella presentazione di a radiu di a scola

Una matina luminosa nantu à quale i raghji di u sole splendenu e so ombre, in quale l'acelli chirpanu chì cercanu u so sustenimentu, dumandendu a bontà da a tenerezza, in quale i fiori sboccianu, è i laccelli aperti cù u surrisu più maravigliu.

Un surrisu hè u vostru passaportu à i cori, è hè una carità faciule senza difficultà in questu. U Messenger di Diu, chì a preghiera di Diu è a pace sia nantu à ellu, dice: "U vostru surrisu in a faccia di u vostru fratellu hè carità per voi. "

Introduzione à a radiu scolastica scritta

Cari studienti maschili è femine, u Messenger di Diu, chì e preghiere di Diu è a pace sia nantu à ellu, dice: "A carità secreta spegne l'ira di u Signore, è i boni atti prutegginu contr'à u male, è a parentela aumenta a vita è impedisce a miseria, è aumenta a vostra miseria. dicendu chì ùn ci hè nè putenza nè putenza fora di Diu, perchè hè unu di i tesori Paradise, è ci hè una cura per novanta nove malatie - u minimu di elli hè l'ansietà. - U Missaghju di Allah, a pace sia nantu à ellu

Allora ùn disprezzate nunda di gentilezza, è esse una persona caritativa, bona, viva, cum'è u vostru Messenger t'hà insignatu, perchè fà u bonu rende felice una persona è aumenta a so fiducia in ellu stessu è in u so creatore, è vi avvicina à u vostru creatore. è ti face in a so prisenza bramandà ciò chì hà di ricumpensa, cusì u megliu cuscinu nantu à quale pudete riposà a testa hè a cuscenza rassicurante.

Presentazione di a radiu di a scola distinta

U vostru core pò cuntene u mondu sanu, è avete una lingua è labbra chì duvete guardà, è pensate bè prima di parlà, perchè a parolla hè sottumessa è edificante, è pò elevà u vostru statutu in questu mondu è in l'altru, è vi pò purtà à induve ùn avete mai aspettatu.

U Messenger di Diu, chì e preghiere di Diu è a pace sia nantu à ellu, dice: "U servitore parlerà à a parolla da u piacè di Diu, l'Onniputente, ciò chì hè datu à ella, Diu l'alza cun ella, è u schiavu hè per Diu. - Narratu da Al-Bukhari.

Introduzione à a Radio Scola 2020

I tappe iniziali di l'educazione sò u fundamentu nantu à quale custruite u vostru avvene è a vostra esistenza in a vita, è hè u periodu in quale una persona sviluppa l'abitudini chì u portanu à a cima, è una bona persona hè quellu chì sà quantu. l'hà aiutatu in e diverse tappe di a so vita, cusì l'hà elevatu, insignatu è sustinutu per ghjunghje à i posti più alti.

È in l'honorable hadith, ellu, chì e preghiere di Diu è a pace sia nantu à ellu, dice: "Quellu chì ùn ringrazia micca a ghjente ùn ringrazia micca à Diu".

Introduzione à a radiu scolastica corta è faciule

Cari amichi, oghje parlemu di rabbia, perchè a mente durante i colpi di rabbia ùn pò micca cuntrullà e parolle chì escenu da a bocca, è se parlate durante a rabbia, pudete dì parolle chì pruvucarà una ferita chì ùn guarisce micca, o distrughjini un rapportu strettu, o causari un prublema difficiule, è i sperti cunsiglianu Praticà sportu per caccià a rabbia, ricumandenu ancu di evitari di parlà à l'ora di rabbia, è di pruvà à furmulà e cause di rabbia in parolle apprupriate senza sbaglià è suscitandu rancore, è circannu di truvà suluzioni pussibuli à e cause di rabbia.

Introduzione à una radiu di a scola corta per a primaria

I mo amichi, studienti maschili è femine, o fiori d'oghje, è a speranza per l'avvene.Oghje hè u vostru ghjornu.Siete persone d'amore è di cura, è tutti sustene u vostru prugressu è a crescita in casa è à a scola. Ùn vi vergognate di dumandate di tutte l'idee è e dumande chì vi venenu, dumandate duie volte hè megliu per voi chè sbaglià, hè megliu per suddisfà bè a vostra curiosità chè riceve infurmazioni da altre fonti affidabili.

Introduzione à a radiu di a scola paragrafi pieni

Cuminciamu a nostra trasmissione lodandu à Diu per e so benedizioni è ringraziendulu per e so ricompense, è vi salutemu cun un salutu bellu, u salutu di pace è amore. Distribuite a pace trà voi". Chì a pace, a misericordia è e benedizioni di Diu sia nantu à voi.

A più bella manera di inizià a nostra ghjurnata hè di recite versi da u Sacru Coran, è avemu sceltu per voi oghje una recitazione benedetta da Surat Al-Fath:

قال تعالى: “مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ ۖ تَرَاهُمْ رُكَّعًا سُجَّدًا يَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا ۖ سِيمَاهُمْ فِي وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ۚ ذَٰلِكَ مَثَلُهُمْ فِي التَّوْرَاةِ ۚ وَمَثَلُهُمْ فِي الْإِنجِيلِ كَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَىٰ عَلَىٰ سُوقِهِ يُعْجِبُ الزُّرَّاعَ affinchì i miscredenti ponu esse infuriati da elli. Diu hà prumessu à quelli di quelli chì crèdenu è facenu atti ghjusti, u pirdunu è una grande ricumpensa ".

L'introduzione di a radiu scolastica affascina i prufessori

Culleghi, culleghi, masci è femine, prufessori masci è femine, chì Diu benedica a vostra matina cù tutte e bontà, è à l'iniziu di u novu annu accademicu, dumandemu à Diu per aiutà à capisce è travaglià, à sente bè, è à esse pazienti. in riceve a cunniscenza, dumandendu à Diu chì a nostra ricerca sia pura per ellu.

O Diu, fate i nostri cori pieni di u vostru ricordu, umiliati da u vostru timore, è vi dumandemu di successu, pagamentu è successu brillanti, è di esse à a bona opinione di i nostri maestri di noi, è u megliu ambasciatore per a nostra scola in cunniscenza, morale, impegnu, ordine è pulizia.

Una introduzione cumpleta di a radiu di a scola per e ragazze

Radio scola cumpleta
Una introduzione cumpleta di a radiu di a scola per e ragazze

I mo cari amici, a benedizzione più bella di Diu nantu à noi hè a benedizzione di a salute, è a persona chì u so corpu hè curatu è curatu, pò fà i so duveri, è gode di benessere, salute è cunfortu, perchè nunda ùn hè megliu cà a benedizzione. di a salute Da a ghjente : salute è viotu.

Preservà a vostra salute esige di manghjà un colazione equilibratu riccu in nutrienti chì u corpu hà bisognu, per fà un eserciziu ligeru nantu à una basa regulare, è esse moderatu in u sonnu, l'alimentariu è tutti l'aspettu di a vita.

Introduzione à a radiu di a scola per e ragazze

Cari studienti, a cosa più bella chì adorna a vostra bella faccia hè u sorrisu luminoso di a matina, è a cosa più maravigliosa chì dà à l'altri hè a parolla gentile, è u megliu chì dà à sè stessu hè l'attenzione à a salute è l'igiene persunale.

Introduzione à una nova è bella radiu di a scola

A matina più bella hè quandu avemu principiatu a nostra ghjurnata cù u ricordu di Diu. Una matina fragrante cù u ricordu di Diu, cari studienti maschili è femine, u megliu per principià hè di trasmette una supplicazione da u famosu dhikr matinu:

"O Allah, ti dumandu u pirdunu è u benessimu in questu mondu è in l'altru. È assicurate i mo splendore, o Diu, pruteggemi da davanti à mè è daretu à mè è da a mo diritta è da a mo manca è da sopra à mè, è cercu. rifugiu in a vostra grandezza da esse attaccati ".

Introduzione à una radiu nova, bella è longa di a scola

Caru studianti maschili è femine, assai persone crede chì a vittoria hè per quelli chì anu u putere solu, è chì l'aderenza à a moralità diritta pò privà una persona di alcuni di i so diritti in u nostru tempu cuntimpuraniu, ma chì si tutti pensanu u listessu modu? Allora u mondu diventerà una furesta in u quale i forti manghjanu i debuli, è ùn ci sarà micca virtù, morale, o religione, è l'omu perderà a cosa più impurtante chì u distingue da i mostri, ma piuttostu diventerà peghju chè elli. in parechje tappe, cum'è i mostri versanu sangue per manghjà, mentri l'omu pò causà assai distruzzioni s'ellu hà u putere Senza morale o scrupuli religiosi, Gandhi dice:

Sette cose distrughjenu una persona

  • pulitica senza principii,
  • divertimentu senza mente,
  • ricchezza senza travagliu,
  • cunniscenza senza valori,
  • affari immorali,
  • scienza senza umanità,
  • Adurà senza sacrifiziu.

Introduzione à a rubrica di puesia in a radiu di a scola

A virtù di a cunniscenza annantu à l'umanità hè un gran meritu, è per mezu di essa nazioni u prugressu è i populi si alzanu, è lascianu un impattu significativu nantu à a terra. Dapoi l'antichità, i pueti anu attribuitu una grande impurtanza à a scienza è l'hanu elogiatu in i so puemi, è dapoi. ch'elli mencionemu i seguenti versi puetici :

Imam Ali bin Abi Talib dice:

A cunniscenza instilla ogni orgogliu, cusì sia fieru ** è attentu à ùn mancassi l'orgogliu di quellu instillatu
E sapete chì a cunniscenza ùn hè micca ottenuta da ** chì si preoccupa di l'alimentariu o di u vestitu

Fora di u fratellu di a cunniscenza, chì hè intesu per ** in u so casu, nudu o vestitu
Allora fatevi abbundanza ** è lasciatelu un bonu sonnu è aggrottate
Forse un ghjornu s'e aghju assistitu à un cunsigliu ** Saria u presidente è l'orgogliu di quellu cunsigliu

U pueta o Al-Aswad Al-Du'ali hà dettu:

A cunniscenza hè un adornu è un onore per u so patrone ** Allora dumandate rigali di scienza è literatura
Ùn ci hè micca bè in quellu chì hà una radica senza etichetta ** finu à ch'ellu hè nantu à ciò chì l'adorna cù gobba
Quantu di u contu di u mo fratellu hè Aye è Tamtamah ** Allora u sangue di e persone hè marouk si sò parenti
In una casa onorevoli, i so babbi sò figlioli ** Eranu capi, cusì dopu à elli, diventò un peccatore
È inerte, disgustoso, genitori cù maniere ** Ha ghjuntu l'eccellenza cù i modi è i ranghi
Hè divintatu caru, grande, famosu ** in a so guancia ferma velatu
A cunniscenza hè un tesoru è un asset chì ùn si esaurisce micca ** U megliu cumpagnu s'ellu hè accumpagnatu da amichi
Una persona pò cullà soldi è poi piglià ** per un pocu tempu, è hà da affruntà l'umiliazione è a guerra
È u cullezzione di cunniscenze ùn hè mai benedettu cun ella ** è ùn hà micca paura di sminticà è arrubballu
O cullezzione di cunniscenze, sì u tesoru chì cullighjate ** Ùn uguagliate micca cù perle o oru

U pueta Abu al-Qasim al-Hadrami hà dettu:

Cù a cunniscenza, cusì cammina induve a cunniscenza ùn hà micca pigliatu ** è da ellu, cusì revela à tutti quelli chì anu capitu
In questu ci hè una liberazione di i cori da a cecità ** è l'aiutu in a religione chì hà urdinatu hè inevitabbile.

Perchè aghju vistu l'ignuranza sminuisce u so populu ** è quellu chì hà a cunniscenza trà e nazioni serà esaltatu da a cunniscenza
Hè cunsideratu u capu di u populu mentre ch'ellu hè u so junior ** è porta à e so parolle è ghjudizii.
È chì tipu di speranza ci hè in un omu chì a so testa hè ghjovana ** è i so anni sò stanchi mentre ch'ellu hè malu è sanguinariu
L'eternità passa è diventa patrone di un stomacu ** chì cavalca in u so pettu di carne è grassu
Se u poviru hè statu dumandatu nantu à u so debitu ** A vista apparsu nantu à a so faccia
È i to ochji anu vistu a vista più brutta ** di un omu grisgiu chì ùn hà nè sapè nè sognu
Hè u cattivu, u cattivu, dunque attenti à u so ghjudiziu ** U primu hè a vergogna è l'ultimu hè calunnia

In quantu à u pueta Marouf Al-Rusafi, dice :

Se a cunniscenza ùn hè micca vestita di boni modi, allora ci sarà assai bè per quelli chì l'anu
Appena u più sapientu di noi hà vintu ** ma ellu hà vintu, avemu rinunziatu a cuscenza
A ricchezza ùn hè nunda chè a ricchezza di a cunniscenza, perchè hè a luce di un ghjovanu chì esalta a bughjura di a so mancanza
È ùn pensate micca chì a cunniscenza trà e persone serà salvata ** se a so morale hè alluntanata da u so faro

È a cunniscenza ùn hè nunda chè luce chì sguassate a bughjura di a cecità ** ma l'ochju svia quand'ellu hè rottu
Allora ciò chì hè morale currutti cù a cunniscenza hè successu ** ancu s'ellu hè un mare pienu di i so mari

Introduzione à una trasmissione scolastica annantu à l'anniversariu di u Prufeta in tuttu

In u ghjornu di a so nascita onorevoli, pricate per ellu è salutalu cun pace, perchè hè u megliu ghjornu chì a guida è a luce sò nati è Diu hà sigillatu i missaghji di u celu.

Oh u megliu di quelli chì sò ghjunti à l'esistenza hè un salutu ** da i messageri à a guida cun voi sò ghjunti

Diu hà datu una bona nova à u celu, cusì hè statu adornatu ** è u muscu di a polvera hè statu umiliatu da voi

Un ghjornu chì si perderà cù u tempu, a so matina** è a so sera, cù Muhammad Wadha

A vittoria in a so bughjura vi palesa successivamente a bughjura si manifesta

Una introduzione à l'anniversariu di u Prufeta per a radiu di a scola

In l'intruduzioni à una scola trasmessa annantu à l'anniversariu di u Prufeta, preghemu è salutemu u megliu di e persone, u nostru maestru Muhammad, l'ultimu di i messageri è l'imam di i ghjusti.
Hè u dodicesimu ghjornu di u mese di Rabi` al-Awwal, quandu i musulmani in a parti più luntanu è più bassa di a terra celebranu l'anniversariu di a nascita di u Prufeta.

È per mezu di l'intruduzioni à una radiu di a scola annantu à l'anniversariu di u Prufeta, mencionemu chì a prima persona chì appruva a celebrazione di stu ghjornu era u regnu di Erbil irachenu, u rè Al-Muzaffar Abu Saeed Kawkabri bin Zain Al-Din, è era unu. di i rè più nobili, sicondu i stòrici di quella era.

È a celebrazione di stu ghjornu santu hè di ricurdà a biografia di u Messenger, a pace è a benedizzione sia nantu à ellu, è seguità a so Sunnah, rinvivisce queste Sunnah, ricurdendu à Diu, cercà u pirdunu è pricà per u Prufeta.

Introduzione à a radiu scolastica in a patria

A patria hè u locu di nascita è hè u pettu, i ricordi, a famiglia è l'amati, a patria ùn hè micca solu una terra, ma hè tuttu ciò chì hè assuciatu à sta terra di cari, ricordi è tappe chì fermanu vivu a nostra ànima, ùn importa quantu andemu, ùn importa quantu andemu, è quant'è vechje avemu.

È ogni bona azione, ogni successu chì uttene, ogni bonu chì fate, hè un mattone in questu edifiziu chì si alza, si rinforza, si stende, è hè abbellitu da ciò chì u so populu li offre in termini di travagliu è i sforzi chì facenu per l'avanzamentu è elevazione di u paese, cusì ùn skimp nant'à u vostru paese cù u vostru sforzu è amore, perchè ciò chì vi dà torna à voi.

Introduzione à una stazione di radiu in a patria

Una persona hè naturalmente inclinata à amà u locu in u quale hà crisciutu, è per quessa l'amore di a patria hè una cosa naturale chì ùn deve micca educazione o indoctrination, ma l'espressione di questu amore hè ciò chì pudete amparà, è chì i vostri ochji. e percepzioni aperte à modi in quale stu amore pò esse spressione in una manera pusitiva.Contribuite à u so avanzamentu.

Trasmissione di introduzione nantu à a scienza

U mondu viaghja in dui camini chì ùn anu micca un terzu, a strada di a cunniscenza è a strada di l'ingannimentu è l'ignuranza, è e nazioni chì seguitanu a prima strada sò quelli chì provanu i so pedi in termini di prugressu, avanzamentu è sopravvivenza, mentre chì i paesi chì seguitanu l'altru chjassu ùn anu micca avvene, ma l'annihilazione è l'estinzione.

Introduzione di a radiu di a scola nantu à u successu

A radiu di a scola nantu à u successu
Introduzione di a radiu di a scola nantu à u successu

Ogni parsona strives per ghjunghje à u successu, perchè ellu hè u scopu è hè a speranza, è per ellu si esercite u sforzu è u tempu, è per u so dolore è i sacrifici sò sottovalutati, è u gustu di successu hè dolce in bocca di quelli. chì strive per ottene, è a persona di successu hè quellu chì cunnosce i so scopi, è travaglia per pussede l'arnesi chì u portanu à u successu.

Introduzione di a radio scolastica à l'ambizione è u successu

Ogni prugressu fattu da l'omu nantu à a terra era daretu à ellu una persona ambiziosa chì circava di ottene ciò chì l'altri ùn pensanu micca, o ùn anu micca cercatu in u modu ghjustu per ghjunghje sin'à ellu, daretu à ogni successu hè ambizione, sognu, diligenza, pensamentu è azzione.

Introduzione à una radiu di a scola nantu à a mamma

A mamma hè a tenerezza è a sicurità, è hè a prima patria è l'abbracciu chì accolta à tutti, è hè a surgente di a tolleranza è l'amore, a pacienza, u pirdunu, è hè quella chì Diu hà cunsigliatu in u so Libru Santu è cunsigliatu. da u Santu Prufeta.

L'Onniputente hà dettu: "È avemu mandatu à l'omu cù i so genitori, a so mamma l'hà purtatu in debule è u svizzatu in dui anni, per esse grati à mè è à i vostri genitori per u mo amore".

Introduzione à una radiu di a scola nantu à u maestru

U maestru hè una di e parsunalità chì pò avè u più grande impattu in a vita di una persona, è dopu à i so genitori, ferma u fundatore è u mudellu di rolu, è pò plantà valori pusitivi in ​​a vita di i so studienti, o nantu à u à u cuntrariu, pianta in elli una mala morale è dà un cattivu esempiu.

Tutti i ringraziamenti è l'apprezzazione à quelli chì anu accesu una candela per noi è sguassate a bughjura di l'ignuranza, è amparanu a cunniscenza è l'insignanu, ottenendu cusì a satisfaczione di Diu è u rispettu di a sucità, è custruiscenu generazioni armate di cunniscenze, di morale è di boni valori. .

Introduzione radio per u maestru

Alzate è onora u maestru ** U maestru hè quasi un messaggeru..

U minimu duvere chì avemu fattu versu u maestru hè u rispettu è l'apprezzazione, è esse un mudellu.

Introduzione à a radiu di a scola nantu à l'igiene

A limpezza hè u mezzu più impurtante di prevenzione di e malatie infettive, è hè una di e cundizioni più impurtanti chì deve esse scuntrà in parechji atti islamici di cultu, cum'è a preghiera.

A pulizia aumenta a fiducia di una persona in sè stessu è u gradu di accettazione da l'altri. Una persona pulita hè suciali accettata è psicologica è fisicamente sana.

Introduzione à u Sacru Coran per a radiu di a scola

U Qur'an hè a nostra custituzione, è hè a parolla di Diu, chì a falsità ùn vene micca da davanti o da daretu à ellu. U spiritu di fiducia hè falatu cun ellu nantu à u nostru onorevoli Messenger in a caverna, è cun ellu Diu hà cumpletu u so. bontà è grazia nantu à a so creazione è cumpletu a so religione per elli chì Ellu piace per elli. L'Onniputente hà dettu: "Oghje aghju perfezionatu a vostra religione per voi". "

Introduzione di a radiu scolastica per u principiu di u novu annu scolasticu

I ghjorni di l'estate passanu prestu, è vene u novu annu scolasticu, cusì scuzzulate a polvera di a pigrizia, lasciamu l'intrattenimentu è u riposu, è vultemu pienu di vitalità è attività per compie i studii è passà à una nova classe.

L'educazione è u successu sò cum'è una scala chì duvemu cullà passu per passu finu à ghjunghje à u nostru scopu di prugressu è avanzamentu è ghjunghje à i scopi chì aspiremu.

Introduzione à una radiu di a scola nantu à a lingua araba

U grande pueta Hafez Ibrahim dice di a lingua araba:

Sò u mare in e so viscere a luna piena hè piatta ** Allora anu dumandatu à u subacqueu di e mo cunchiglia.. ?

A lingua araba hè una di e lingue più ricche in u mondu cù vocabulariu è imagine retorica, per mezu di quale tutte e emozioni ponu esse espresse.

Hè una disgrazia chì in a nostra era attuale truvamu quelli chì trascuranu a so lingua materna, è ùn l'amparanu micca è a maestria in modu apprupriatu, a forza di e nazioni è a so civilizazione pò esse misurata à traversu a forza di a so lingua è a misura di a so lingua. a so diffusione.

Introduzione à una radiu di a scola nantu à l'onore di i genitori

I genitori sò u mutivu di l'esistenza di l'omu nantu à a terra, cumencia a so vita cum'è una cellula fecundata in u ventre di a mamma, poi si nutre di u so sangue finu à chì u so sviluppu hè cumpletu cum'è fetu, po esce à a vita, un esse debule chì ùn pò micca nutriscia. o prutege a so vita, cusì a mamma hà cura di ellu, l'alimenta è l'alleva cù u babbu, finu à ch'ellu ghjunghje à a pubertà.U più severu, cusì chì una persona ùn pò micca ricunnosce a gratitùdine di i so parenti per ellu quandu l'insignanu. l'hà nutritu, nutritu, è pigliò da elli a lingua, a religione, i tratti genetichi è altre cose chì ùn pò micca rinunzià in tutta a so vita ?

È Diu hà urdinatu à l'omu à i so genitori per via di a so grande generosità per ellu, è hà urdinatu à esse gentile per elli in tutte e circustanze è à ubbidisce micca solu in u politeismu cù a so unità, è hà fattu a ricumpensa per esse cura di elli in Paradisu, cusì sia. un figliolu ghjustu chì ghjunghjerà a bontà di e duie case.

Introduzione à l'igiene di a scola

A pulizia hè a cosa più impurtante chì preserva a salute è a vitalità di una persona, è aumenta a so fiducia in sè stessu, è l'impurtanza di a pulizia aumenta in i tempi di diffusione di epidemie è malatie infettive, è a scola hè unu di i lochi induve i risichi di u diffusione di malatie infizziosa risurrezzione per via di a prisenza di millaie di studianti in un locu, è dunque aderenza à i normi di igiene è prevenzione, da Matters sò assai impurtanti è per piacè priservà, a salute hè a cosa più preziosa chì avemu.

Introduzione à una radiu nantu à a preghiera

A preghiera hè unu di l'atti spirituali chì aumenta a chiarità mentale, avvicina l'omu più vicinu à u so Signore, è migliurà u so statu psicologicu. Esse vicinu à Diu, supplicandu à ellu, è pricà à ellu cinque volte à ghjornu pò fà miraculi. In preghiera di abbundanza. bè.

Introduzione à una trasmissione radiofonica nantu à u Messenger

Cari studienti maschili è femine, a vita di u Santu Prufeta, chì e preghiere è a pace di u mo Signore sia nantu à ellu, hè un mudellu in a vita, hè natu orfanu, hà campatu una lotta laboriosa, è fù carattarizatu trà u so populu l'onestà, l'affidabilità è i boni modi, afflizioni, è ricumandò tuttu ciò chì hè bonu è pruibitu tuttu ciò chì hè male, prega per ellu è dà pace.

Introduzione di a radiu di a scola nantu à l'onestà

Cari studienti, l'onestà hè una scappata, ùn importa quant'ellu hè tentatore di mentire, è pò esce da situazioni immedanee, è studii recenti indicanu chì u bugiare prufessiunali soffre di difetti di u cervellu permanente, chì hè vera à u dettu di u nostru nobile Messenger: "Un omu cuntinueghja a minzogna è investiga a minzogna finu à ch'ellu hè scrittu cun Diu cum'è un bugiardariu".

Introduzione à una radiu di a scola nantu à u travagliu vuluntariu

U travagliu vuluntariu hè un duvere umanu realizatu da a persona benevolente versu l'altri chì sò menu furtunati di ellu, per ringrazià à Diu per a benedizzione annantu à ellu è per cumpiendu sta benedizzione dovuta, perchè cun ringraziamentu l'ultimi benedizioni, è Diu ama i benefattori, è vuluntarii. hè una misura di a bontà, a lealtà è a fede in a persona.

Introduzione à una radiu di a scola nantu à u cancer

I carcinogeni si sparghjenu in l'era muderna per via di a proliferazione di parechje industrii chì producenu contaminanti chì si infiltranu in l'acqua, l'aria è l'alimentu.Questi contaminanti ponu influenzà u materiale geneticu in a cellula, facennu chì a so struttura ùn funziunà micca è ùn eseguisce micca e so funzioni è si multiplica in rapidità. tassi, chì causanu u cancer.

Dunque, u primu passu per cumbatte sta temuta malatia hè di evità l'inquinanti, di monitorà e fabbriche chì contaminanu l'ambiente, è impone misure strette nantu à elli per prevene a fuga di contaminanti micca trattati in l'ambiente.

Introduzione trasmessa à u secretariatu

Una sucità in a quale a fiducia hè diffusa hè una sucità bona è benefica chì pò ottene assai rializazioni à tutti i livelli. À u cuntrariu, una sucità chì ùn manca sta caratteristica hè una sucità in decadenza è corrupta chì ùn pò micca ottene un veru successu è ùn pò cuntinuà o avanzà. .

Una presentazione di a radiu di a scola nantu à u surrisu, maravigliosa, dolce, assai bella

U sorrisu hè a vostra chjave per apre u cori chjusi, hè una cura per i cori tristi, hè l'alimentu per l'ànima, è a vostra arma cù quale affruntate e difficultà è i scontri di a vita.

L'autore, Rajaa al-Naqqash, dice:

"U surrisu hè a scuperta ghjunta da queste ànime prufonde, chì beie a tazza più amara di dulore, è sapia chì u più grande in a vita hè a pussibilità di a vita.
U to amante chì t'hà abbandunatu, u to amicu chì t'hà abbandunatu, u to cumpagnu chì ùn importa micca i vostri sentimenti, è a malatia chì a natura vi pò attaccà...
Tutti anu paura di u vostru surrisu, è si sviluppanu cù e vostre lacrime.
Hà sorrisu. "

Introduzione à a radiu scolastica nantu à a matematica

A matematica hè una di e scienze basiche nantu à quale sò custruite parechje altre scienze, è senza ella a vita ferma. Avete bisognu di utilizà a matematica in a vostra vita di ogni ghjornu per pudè cumprà, vende è travaglià. Ancu s'è a matematica pare difficiule. per capiscenu per certi, hè assolutamente indispensabile, è attiva a mente, stimula u pensamentu è sviluppa a curiosità scientifica.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *