Radio scolastica distinta è cumpleta

hanan hikal
2021-04-03T18:21:58+02:00
Emissioni scolastiche
hanan hikalVerificatu da: Mostafa Shaaban19 di nuvembre di u 2020Ultima aghjurnazione: 3 anni fà

A cumunicazione trà e persone in modu civilizatu è raffinatu hè u megliu modu per avvicinà elli, è un modu efficae per cumunicà idee è scambià infurmazioni trà e persone, in una atmosfera di amicizia è di capiscitura. A radiu di a scola hè unu di i mezi di sta cumunicazione. , cum'è da i studienti maschili è femine à i so culleghi maschili è femine, in quale tutti sprimenu i so sogni. Speranza, prughjetti, scopi, prublemi suciali è ostaculi, cù pussibuli suluzioni à prublemi è ostaculi.

Introduzione à a radiu di a scola

A radiu di a scola
Introduzione à a radiu di a scola

A radiu di a scola hè l'uppurtunità di trasmette missaghji pusitivi chì aiutanu à i studienti maschili è femini à prugressu in a so vita, è hè un mezzu per dimustrà i so arti è i so talenti, cum'è l'arti di a dizione, l'arti di a retorica è e cumpusizioni di puesia è prosa.

Hè un mezzu di trasmette infurmazione impurtante chì hè benefica à i studienti maschili è femine, è un mezzu per migliurà a so lingua, per attentu à l'arti di a retorica è di e regule grammaticali, è di sceglie i più belli parolle è sinonimi, cum'è suscitanu. capacità linguistiche è rinfurzà a fiducia in sè stessu.

È u modu più bellu per inizià a nostra trasmissione hè a preghiera è a pace nantu à u megliu di l'umanità, chì hè statu mandatu cum'è un maestru à e persone, un perfeccione di a bona morale è una misericordia à i mondi.
È u nostru ringraziu à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a nostra educazione è educazione, è a nostra educazione in i boni modi.

Introduzione à a radiu di a scola paragrafi pieni

U sole s'arrizzò è scaccià i so raghji teneri nantu à i prati è e cità, svegliendu i fiori è l'acelli, è parechje persone, è ricurdendu chì a vita batte torna in i so vini è in l'esseri, per ch'elli s'arrizzanu è compie u viaghju di a vita. , è fà un altru passu versu i so scopi.

È simu i figlioli di a generazione nascente, striving in a matina per l'atti più nobili è i più vicinu à u Creatore. Cerchemu a cunniscenza, è a ricerca di a cunniscenza hè ubligatoriu per ogni musulmanu, postu chì pussede e chjavi di forza è resiste à e sfide di l'età, è pò tene cù l'invenzioni muderni in u mondu, è esse parti di stu prugressu civilisazione è tecnulugicu, Per divintà un mattone validu in a custruzzione di a nazione.

Ali bin Abi Talib hà dettu: "A cunniscenza hè a mo capitale, a ragione hè a radica di a mo religione, u desideriu hè a mo muntagna, u ricordu di Diu hè u mo cumpagnu, a fiducia hè u mo tesoru, a cunniscenza hè a mo arma, a pacienza hè u mo mantellu, a cuntenta hè u mo cumpagnu. u bottino, a miseria hè u mo orgogliu, l'ascetismu hè u mo mistieru, l'onestà hè u mo intercessore, l'obbedienza hè u mo amore, u jihad hè a mo morale è a dolcezza di u mo ochju ".

Radio scola cumpleta

Emissioni scolastiche
Radio scola cumpleta

Prima: Per scrive un tema di esame nantu à una stazione di radiu di a scola, duvemu scrive i motivi di u nostru interessu in u tema, i so effetti nantu à a nostra vita è u nostru rolu versu questu.

Chì Diu benedica a vostra matina cù bontà, benedizzione è cunniscenza abbundante, i mo amichi, studienti maschili è femine, cum'è una sumente cresce è matura è diventa un arbre forte cù sfumature lussureggianti, a primavera vene à ella è spunta belli fiori di diversi culori. e porta i frutti utili. L'omu cresce cù a cunniscenza è à a so cunuscenza utili è bonne tradumenu تلوتهالح ال الذا بقالا يرا تتت وحا ثقالا يرا تتتحاهى الرا تت فأنزنا به الماء فأخرجنا بل الثمراتموتى لعلكy تذذ ل ".

I mo cumpagni di studianti, a vita hè a speranza è u travagliu, è ùn simu micca in cunflittu cun ella, ma piuttostu avemu da capiscenu, cercanu modi per a felicità è evità e cause di a miseria in questu, o travaglià per trattà queste cause cù ciò chì avemu avutu. d'amore, forza, cunniscenza è fede sincera in Diu.

Cum'è vo apre u vostru core à a vita è l'ascolta, apre e so porte à voi è vi riceve cù e so opportunità è capacità, cusì ricordate chì u mondu hè vastu, è chì a vita ùn si ferma micca à u fallimentu è ùn finisce micca per via di un sbagliu, ma sempre vi dà l'uppurtunità di cumpensà per ciò chì avete mancatu è riparà i vostri sbagli, perchè a vita hè sperienze attraversu quale scopre ciò chì capacità, talenti è passioni avete.

U sàviu Osho dice: "A menu chì una persona si scopre, ferma un mezzu.
È u mumentu ch'ellu si scopre, trova u scopu.
Ciò chì circonda u vostru esse hè un mediu: corpu, mente, core.
Aduprate tutti per ghjunghje à u cantonu più internu - questu hè u puntu.
Truvendu, si trova tuttu ciò chì ci vole.
È sapendu ella sà tuttu.
Aghjunghjendu, l'omu ghjunghje à Diu ".

Nota impurtante: Una volta finitu di scrive una ricerca nantu à una radiu di a scola, significa chjarificà a so natura è l'esperienze acquistate da ellu, è trattà cun ella in dettagliu creendu una radiu di a scola.

Bona radiu scola

Emissioni scolastiche
Bona radiu scola

Unu di i paragrafi più impurtanti di u nostru tema oghje hè un paràgrafu chì spressione l'impurtanza di una radiu di a scola, per mezu di quale avemu amparatu nantu à i motivi di u nostru interessu in u tema è scrivendu nantu à questu.

In u nome di Diu, cuminciamu una maravigliosa emissione di scola, in quale spartemu i nostri pinsamenti nantu à u futuru è u presente.Una persona deve piglià lezioni da u passatu è e lezioni storiche, è anticipà u futuru per stabilisce scopi è piani realizabili. chì cresce cun ellu per via di diligenza è di u travagliu chì pratica in u so presente.

Tuttavia, certi campanu nantu à e glorie di u passatu, cusì ùn anu nunda, ma rimpiantu per u so presente, ch'elli trascuravanu per pigrizia è letargia, o viaghjanu in un futuru rosu in i so sogni senza ghjucà un rolu efficace in u so presente per ghjunghje à questu. risultatu in u futuru.

Ma ùn avemu micca pussede u passatu, è ùn pudemu micca vultà, o campà in ellu. Avemu solu u nostru presente, è e capacità chì avemu da sfruttà.Diamanti, per esempiu, ùn anu micca cristallizatu è lucidatu è diventanu un maravigliu è gemma preziosa per a notte, ma hà subitu grandi pressioni chì l'hanu lucidatu finu à ch'ella hè diventata ciò chì hè.E ùn ci hè micca solu carbone di prezzu, è l'omu ùn diventerà utile è preziosu, salvu cù u travagliu, l'esperienze è l'expertise.

U scrittore Tawfiq al-Hakim dice: "Parechje persone campanu longu in u passatu, è u passatu hè una piattaforma per saltà, micca un divano per rilassate".

Una ricerca nantu à l'impurtanza di a trasmissione scolastica includeu i so effetti negativi è pusitivi nantu à l'omu, a sucità è a vita in generale.

Radio scolastica innovativa

Sè vo site un fan di retorica, pudete riassume ciò chì vulete dì in un brevi essai in una radiu di a scola.

Bonghjornu, felicità, felicità, bontà, Yemen, è gioia, i mo amichi, u megliu chì una persona pò offre à quelli chì l'intornu hè u surrisu chì vene da u core, è a parolla gentile chì tocca a cuscenza, è gira a rabbia è a tristezza in a felicità è a calma. Soprattuttu in l'arena di a vita, è a ghjente ùn cunnosci micca assai di ciò chì veramente soffrenu è di i prublemi chì vi prisentanu, dunque se vulete sentenu, simpatizzanu è curanu, allora pigliate l'iniziativa è pigliate cura di elli, è esse un bon ascultore di ciò chì anu.

Siate un amicu per quelli chì vi circundanu, è cum'è u grande scrittore Gibran Khalil Gibran dice: "Se u vostru amicu hè in silenziu è ùn parla micca, allora u vostru core ùn cessà di sente a voce di u so core, perchè l'amicizia ùn hà micca bisognu di parolle. è frasi per sviluppà tutte l'idee, i desideri è i desideri chì l'amichi sparte cun grande gioia ".

U Messenger di Diu, chì e preghiere di Diu è a pace sia nantu à ellu, disse: "Ùn disprezzate nunda di bontà, ancu s'è vo scuntrà u vostru fratellu cù una faccia libera".

È ellu, chì a benedizzione è a pace di u mio Signore sia nantu à ellu, disse : « Fà u bè, alluntanassi à quellu chì lotta cù u male, è a carità spegne l'ira di u Signore, è mantenendu i ligami di parentela aumenta a vita, è ogni bè. l'attu hè carità".

Tuttu ciò chì fate in questu mondu torna à voi in una manera o in l'altru, cusì ogni bonu chì offre, ancu à l'acelli o l'animali, torna à voi cù u bè è a benedizzione in a vostra vita, è u rispettu è l'amore sò reciprocati, è purtendu felicità à l'angoscia triste è sollievu per quelli chì sò in difficultà hè unu di i migliori chì pudete offre à l'altri è guadagnà l'amore è a benedizzione di Diu. Siate per e persone cum'è vo vulete ch'elli sò per voi, è ùn scaccià micca cù un tippu. parolla è un surrisu luminoso.

Gloria sia à Diu, chì l'acelli glorificanu a so lode, è l'anghjuli per paura di ellu, è u lodemu è cerchemu u so aiutu in a matina di un novu ghjornu, sperendu chì seremu trà quelli chì sò degni di a so benevolenza, chì parlanu ciò chì li piace à dì, è quelli chì facenu i so cumandamenti è evitenu i so pruibizioni.Tutte l'azzioni chì fate, i desideri chì vulete per sè stessu in u futuru, è i sogni è i desideri chì avete.

Allora si una persona travaglia è strives è s'appoghja in Diu è crede ciò chì dice in l'azzione, allora si merita u sustegnu è u sustegnu di Diu, è hà aiutu in ciò chì ama è brama. L'Omnipotente dice in i so versi decisivi: "Dì: U travagliu. , è Diu vi vede u vostru travagliu, è u so Messenger, è i credenti.

I mo cari amici, a nostra riunione hè rinnuvata ogni matina cù l'amore per Diu, è cù u desideriu di esse membri utili di a nostra sucetà, u nostru paese hè fieru di noi, è ci eleva, è righjunghji u più altu rangu.

Cusì, avemu riassuntu tuttu ciò chì tocca à u sughjettu attraversu una breve ricerca di una radiu di a scola.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *