Interpretazione di un sognu di i morti chì parlanu à i vivi in ​​un sognu da Ibn Sirin

hoda
2022-07-20T10:13:31+02:00
Interpretazione di i sogni
hodaVerificatu da: Nahed GamalU 31 ​​di u 2020Ultima aghjurnazione: XNUMX anni fà

Un sognu di i morti chì parlanu à i vivi
E parolle di i morti à u vicinatu in un sognu

Spessu avemu bramatu di parlà cù i nostri morti chì avemu mancatu è chì ci hè statu pruibitu di scuntrà, è pò esse a misericòrdia di Diu per noi per fà li visitanu è ci parlanu in i nostri sogni, è ancu micca tutte e visioni portanu bè per u so patrone, ma ci hè qualcosa chì esprime u so soffrenu è i so peccati à volte, per quessa, hè necessariu di cunnosce i dettagli per pudè interpretà e parolle di i morti in un sognu cù u vidente è ciò chì si riferisce.

E parolle di i morti à u vicinatu in un sognu

Una persona vicinu à u vostru core vi hà visitatu è Diu hè mortu qualchì tempu fà in u vostru sonnu è vi hà parlatu? Se avete vistu questu prima, ricordate di i dettagli chì avete vistu, perchè pudemu sapè ciò chì e vostre visioni esprimenu.

  • Se u sognu vede in un sognu chì parla à una persona morta, ma si ricusa di risponde à ellu, allora questu hè una prova di a so còllera à ellu è a so insatisfazione cù ciò chì face in questu mondu, è deve cunfrontà ellu stessu. i so sbagli è li mudificà.
  • Se u sognu era preoccupatu o tristu è hà vistu quella visione in u so sognu, allora brama per questa persona morta è brama a so conversazione precedente inseme, è chì era u pozzu di sicreti per ellu (chì Diu hà pietà di ellu).
  • S'ellu vede duie persone chì, in a realità, sò morti da Diu, è una conversazione di rimproveru o di culpà hà fattu trà elli, allora ci hè una crisa in a quale u vidente prestu cascarà, ma aduprendu a so saviezza è intelligenza. superà lu.
  • Si dicia chì si una donna morta parlava à u so maritu in u so sonnu cù amabilità è tenerezza, questu seria un indicazione chì ellu stava in l'allianza è ùn pensava micca di marità dopu à ella.
  • Se u vidente hè malatu, a so malatia pò esse prolongata s'ellu abbraccia u mortu in u so sonnu, ma se a conversazione trà elli era da una distanza, allora hè un signu di a so ricuperazione prestu.
  • Se u veggente hè poviru, allora a so cunversazione gentile è dolce cù i morti hè una prova di a so surtita da a so miseria. In quantu à u discorsu arrabbiatu, hè evidenza di altre pèrdite chì u vidente soffre.

E parolle di i morti à u vicinatu in un sognu di Ibn Sirin

Sicondu e cundizioni di u mortu è a so apparizione in parlà cù u veggente, l'interpretazione da u puntu di vista di Ibn Sirin hè a siguenti:

  • A risa o u surrisu di a persona morta hè una prova di a ghjustizia di a persona di a visione, soprattuttu s'ellu passava per un periodu difficiule in a so vita è era circa à disperarà, allura a so visione hè una bona nutizia per ellu chì quellu u periodu hè passatu.
  • In quantu à a so còllera è alluntanendu a so faccia da u veggente, hè evidenza di e cose cattive chì faci in questu mondu, è u desideriu di i morti per avvistàlu di e so azzioni è a necessità di pentimentu di i so piccati prima di u tempu vene. .
  • A so cunversazione cù a zitella chì soffre d'ansietà è di tristezza per via di u so fallimentu di truvà u ghjovanu più apprupriatu per marità cù ella hè evidenza di u so dulore esse sbulicatu, a so preoccupazione, è u so matrimoniu chì si avvicina à un ghjovanu di bonu cumpurtamentu è morale.
  • U desideriu di i morti di piglià qualcosa da i vivi, o di dumandà cù a so lingua, hè evidenza chì ellu hà bisognu di qualcunu per pricà per ellu, o di qualcunu chì li dà una carità cuntinua per prufittà dopu à a so morte.
  • Se una persona vede in un sognu chì u so babbu hè ghjuntu à ellu arrabbiatu cun ellu, allora deve cambià a so direzzione è u modu di vita. Pò esse una persona piccula chì si indulge in i so piacè è ùn presta micca attenzione à l'altru.

E parolle di i morti à u quartieru in un sognu per e donne sola

  • A visione per a zitella porta assai cose chì sò spessu in u so favore è annuncia tuttu u bonu in u futuru, sempre chì a conversazione era amichevule è carattarizata da a calma è l'intimità trà i dui.
  • A durata di a so conversazione cun ellu, è si sentia felice, hè una prova di l'alegria chì l'aspitta in realità, è un novu fidanzatu pò vene à ella assai prestu, chì riceverà l'appruvazioni di tutti, è hà da campà cun ellu. in calmu è stabilità.
  • Se a zitella hà persu a so mamma, pò esse bisognu di i so preziosi cunsiglii in questi ghjorni, è s'ellu hà vistu ch'ella parlava cù a so amiable in u so sognu, allora hè un indicazione di a satisfaczione di a mamma cù a so figliola è u so sustegnu psicologicu per ella.
  • S'ellu piglia soldi o manghjà da u mortu, chì hè un predilettu per ella, allora questu hè evidenza di u so matrimoniu cù un ghjovanu chì ella ama assai, è hà digià sunniatu di marità cù ellu.
  • In quantu à vede u mortu parlà cun ella è pruvà à cunvince ch'ellu hè sempre vivu, questu hè un signu di l'amore di a ghjente per questu mortu è a so supplica constante per ellu, è pò esse un eruditu chì hà lasciatu cunniscenze utili. in stu mondu.
  • Una di e cose spiacevoli chì a visione pò riferite hè a prisenza di u mortu in una cundizione deplorable, è pareva ansioso è tristu, perchè hà bisognu di supplicazione perchè ùn ci sò micca assai boni atti in u equilibriu di i so boni atti.

Interpretazione di vede e parolle di i morti à i vivi in ​​un sognu per una donna maritata

  • A visione si riferisce à u so statutu maritali è a so rilazioni cù u so maritu è ​​i zitelli, secondu a so cundizione quandu parlava à a persona morta.
  • Se una donna maritata vede chì a so mamma morta hè ghjunta à ella in u sonnu è pare ch'ella sia cunfortu è assicurata, allora hè felice cù e so cundizioni cù u so maritu è ​​fieru di a so figliola è di ciò chì face per u so propiu. famiglia.
  • A più longa a cunversazione trà i dui in un sognu, è era amichevule, hè evidenza chì u vidente gode di salute è benessere, è pò uttene benedizioni in a vita.
  • In quantu à u rimproveru di u so babbu o di a mamma à ella in un sognu, hè una espressione di a so insatisfazione per ella o per ciò chì face, perchè pò esse inghjustu à u so maritu o trascuratà i so figlioli, cusì deve dà assai u so tempu è u so sforzu.
  • Una donna chì ùn hà micca ottinutu a felicità chì aspirava cù u so maritu è ​​si sentia assai trista. A maiò parte, a so cunversazione cù u mortu hè un signu per ella per esse rassicurata è calma, postu chì u sollievu hè vicinu è a felicità li ghjunghjerà cù pacienza. e cunti.
  • U discorsu di u mortu in a so sanu hè evidenza di e so cundizioni in l'oltretomba è e cundizioni di u vidente in questu mondu, chì depende di u tipu di parlà è u so dialettu.
  • Quandu u so parente mortu a pate nantu à a spalla, serà benedetta in i so figlioli è esse felice chì eccellenu è anu assai boni qualità chì li facenu amati da tutti.
  • In quantu à u so ignurà è parlendu cù l'altri, hè un indicazione di certi disturbi chì disturbanu a so stabilità di a famiglia, ma assai prubabilmente li superà rapidamente è a so vita torna à u so statu anticu.

Interpretazione di un sognu di i morti chì parlanu à i vivi in ​​un sognu per una donna incinta

A cundizione di salute di a donna incinta è a cundizione di u so novu nascitu pò depende di a so visione in larga misura, è vede chì parla à una persona morta, pò esse assai indicazione, cumprese:

  • A prisenza di a formula di culpisce è ammonizioni in a so cunversazione cù u mortu hè un indicazione di a so mancanza d'interessu in a so salute, è a so negligenza esagerata, chì pò esse esposta à i periculi à a nascita.
  • U surrisu di u mortu mentre parlava hè un signu chì ùn deve micca preoccupatu di u parto, perchè serà naturali è faciule, ma ella deve esse attentu, nunda di più.
  • Se a mamma morta dà à a donna incinta un zitellu bellu aspettu, questu hè un signu chì darà nascita à una bella femina, s'ellu era in i so primi mesi. In quantu à l'ultimi mesi, u tipu di fetu serà un masciu. di bona apparenza è sustanza.
  • Se qualchissia vicinu à ella vene à ella, porta robba bianca è li presenta cun un rigalu, allora hè una espressione di u so statutu altu cù Diu è a pruvisione abbundante chì a donna riceve ancu.
  • Unu di i svantaghji di a visione hè chì ella trova u mortu chì pareva sguassatu in vestiti è bruttu in l'aspettu, postu ch'ellu ùn hè micca prubabilmente micca unu di i ghjusti in stu mondu, è ghjunse à ella dumandendu di pricà per ellu per misericordia. , è s'ellu ùn era micca unu di i so parenti, allura li avissi a dici di a so visione per ch'elli l'anu prisintatu cù assai boni atti, chì facilità u so turmentu è l'alzavanu.

E parolle di i morti à i vivi in ​​un sognu per un omu

  • Quandu u mortu vene à parlà cun ellu in un sognu, u ghjovanu singulu spessu hà bisognu di qualcunu per facilità a manera per ellu di truvà un travagliu adattatu per pudè custruisce u so avvene.
  • S'ellu u vede in còllera cun ellu, allora stu ghjovanu hè unu di i tanti peccati, è deve attente à questu è stà luntanu da i mali amici chì eranu a causa di a so corruzzione.
  • In quantu à u discorsu chì hè carattarizatu da a calma, hè una bona nutizia per u vidente chì hè nantu à una nova tappa in a so vita, in quale a felicità è a stabilità prevalenu, sia à u livellu prufessiunale sia persunale.
  • Se l'omu hà pigliatu qualcosa di caru da u mortu, hà da guadagnà un prufittu enormu in a realtà s'ellu era un patronu, è riceverà una promozione s'ellu era un impiigatu di una istituzione.
  • U cunsigliu di u mortu à u vidente hè un indicazione chì ellu riceve assai benefici in u futuru.
Un sognu di i morti chì parlanu à i vivi
L'interpretazioni più impurtanti di vede e parolle di i morti à i vivi è di parlà cun ellu in un sognu

Interpretazione di un sognu di i morti chì parlanu à u telefunu

  • Quandu una persona morta parla à una altra persona per u telefunu, hè una espressione di a so necessità per a vita di a so famiglia è di quelli chì anu preoccupatu cù a so vita da ricurdà di ellu è pricà per ellu.
  • Se u periodu di a chjama hè stata prolongata, questu indica a longevità, a salute è u benessiri di u vidente, soprattuttu s'ellu era malatu in a realità.
  • In quantu à a chjama chì finiscinu rapidamente è a persona morta chì mostra a rabbia, questu hè un indicazione di e difficultà chì u sognu hà da affruntà in u futuru, è deve esse preparatu bè per superà.
  • Videndu chì u so babbu hè quellu chì u chjamava, è ch'ellu era in fattu mortu, hè una prova chì u veggente hà bisognu di u cunsigliu di unu di i savii di a so famiglia, è manca assai a prisenza di u so babbu, chì si dirighjeva. ellu à ciò chì hè in u so interessu.
  • Unu di i disadvantages di a visione hè chì u so pruprietariu hè unu di i partiti di a conversazione cù u mortu, è hà pigliatu da ellu una prumessa di visità, perchè pò indicà chì a so morte hè vicinu, soprattuttu s'ellu soffre di un malatie o un prublema di salute seriu.
  • In quantu à a zitella chì vede sta visione, hè evidenza chì ella eredite u mortu, s'ellu era un parente di ella.
  • Se u mortu era scunnisciutu è chjamò a zitella, allora hè in una data cù felicità è matrimoniu cù un ghjovanu ghjustu.

Vede i morti chjama à i vivi in ​​un sognu

  • Hè una di e visioni lode chì augura assai bè per quellu chì hè invitatu à questu.Ibn Sirin hà dettu chì a visione hè evidenza di a calma di a mente di u sognu è a stabilità di a so vita in u futuru.
  • Se u quartieru soffre di distress, i so soldi aumenteranu è e so cundizioni di vita si migliurà.
  • Indica ancu in u sognu di una sola donna u so successu in i so studii, a so vita persunale, è u so matrimoniu prestu cù una persona ghjustu chì a tratta in una manera chì piace à Diu, è trova a so felicità desiderata in vive cun ellu.
  • Se a donna maritata chì a gravidenza hè stata ritardata era quellu chì hà a visione, pò esse prestu un gravidenza.
  • Ma se l'invitu era cunnessu cù u chianci di i morti, allora questu indica a necessità di u mortu per qualchissia per pricà per ellu è dà carità.

Interpretazione di un sognu nantu à una persona morta chì dumanda una persona viva

  • Se a quistione di u mortu porta un tonu arrabbiatu, allora hè evidenza di a so insatisfazione cù questa persona, è a so vulintà di cunsiglià per aghjustà e so cundizioni è curreghja a so strada.
  • Ma se a quistione cuntene un tipu di rassicurazione annantu à ellu, allora hè evidenza chì hà superatu un ostaculu impurtante in a strada di u so avvene.
  • A zitella chì vede in un sognu chì hà digià soffrendu di a sulitudine in u periodu passatu è a mancanza di qualchissia chì ama accantu à ella, pò esse un signu per esse tranquillu è tranquillu dopu à u longu periodu di preoccupazioni chì hà patitu.
  • Hè ancu un signu di riposu dopu a fatigue è di sollievu dopu à l'angoscia, è qualcunu li dà una manu s'ellu avia bisognu.
  • Puderà ancu indicà u so desideriu di informà à u vidente di a necessità di pricà per i morti è dà limosina per a so ànima.

Videndu i morti in un sognu parlendu è ridendu

  • Hè una di e belli visioni chì porta l'alegria è l'allegria à u core di u veggente, ancu s'ellu hè preoccupatu, cum'è l'allevia di quelli preoccupazioni.
  • Se una sola donna vede una persona morta chì riria cun ella in u so sognu, allora hà da ottene assai bè, è s'ellu hè sempre studiatu, hà da eccellerà in i so studii è ottene u più altu gradu.
  • Un omu chì conduce diverse imprese o tippi di cummerciu vincerà assai affari chì aumenteranu assai a so fortuna.
  • Se u sognu avia un grande scopu per quale ellu cercava, è in a realità si sentia chì era fora di a portata, allora a visione ghjunse à ellu per annunzià u so successu imminente, è a felicità chì entra in u so core è hè un mutivu di cambià. a so vita dopu.
  • Ma se una persona vede una persona morta in un sognu cù un sorrisu gentile nantu à a so faccia, allora questu hè una prova di l'accettazione di Diu di ellu è di i so numerosi boni atti durante a so vita.
  • Se u vidente soffre di crisi finanziarie o di prublemi di famiglia, supererà tutti questi prublemi.
  • In quantu à e parolle gentile chì i morti dicenu nantu à i vivi in ​​u so sonnu, hè un'indicazione di ciò chì u vidente gode di bona reputazione è di boni tratti cù e persone.
  • In quantu à u ghjovanu unmarried chì ùn hà micca truvatu un travagliu adattatu per ellu per aiutà à marità è custruisce una famiglia, videndu questu hè una bona nutizia per ellu per esse assicuratu chì i camini s'apreranu davanti à ellu per ottene un futuru luminoso.

Ùn pudete ancu truvà una spiegazione per u vostru sognu? Entra in Google è cercate un situ egizianu per l'interpretazione di i sogni.

Interpretazione di un sognu di sente a voce di i morti senza vede

Se stu sonu hè statu emessu da una persona chì hè stata fiducia da u veggente prima di a so morte, allora indica u bonu chì riceve, ma s'ellu era una persona trà ellu è u veggente di l'antica inimicizia, allora hè un avvirtimentu di a venuta. di parechji prublemi è difficultà chì hà da affruntà in a so prossima vita, chì anu bisognu di una persunalità forte è paziente per trattà cun ella.

E parolle di u vicinatu à i morti in un sognu

  • A visione si riferisce à a necessità di u visionariu per questa persona chì hè morta qualchì tempu fà, è questu bisognu pò esse dovutu à u fattu chì u mortu era u più caru per ellu è chì ùn hà micca cridutu finu à avà chì l'avia lasciatu è mortu. per u restu di a so vita.
  • Ma s'è a donna chì u maritu era assente da ella è Diu hè mortu hè quellu chì hà a visione, allora pò soffre di solitude severu dopu a so morte è i carichi pesanti è e rispunsabilità nantu à e so spalle, chì a face sempre à pensà à ellu è preoccupante. ella stessa cù i so ricordi è e conversazioni cun ellu in u passatu.

Chjamà a persona morta in un sognu

Chjamà i morti nantu à i vivi
Chjamà a persona morta in un sognu

L'interpretazioni di sta visione sò ghjunte in dui maneri. Unu d'elli porta bè per u so pruprietariu, mentri l'altru hè in u so significatu cattivu è un avvertimentu contru a perdizione.

Ciò chì hè statu dichjaratu in a bona visione:

  • Chjamà i morti à i vivi, cum'è cuntrollà e cundizioni, hè evidenza chì u vidente hè nantu à a strada ghjusta, chì u porta à ottene ciò ch'ellu vole, è ch'ellu hà solu bisognu di qualchì sustegnu psicologicu chì l'impinga à cuntinuà u sforzu.
  • Quandu u mortu u chjama è u veggente li risponde cù un surrisu, hè un signu di l'amore trà elli è di l'intensità di a relazione prima di a so morte, è chì ellu pricà in permanenza è si ricorda di ellu è face assai boni atti per ellu è offrendulu l'elemosina chì pò esse benefiziu in l'aldilà.
  • S'ellu pigliò un rigalu da e mani di u mortu, è u vidente era cuntentu cun ellu, allora hè un indicazione di una ambizione chì era luntanu da esse ghjunta, ma serà ottenuta prestu.

Ciò chì hè citatu in a visione male:

  • Se u mortu prima di a so morte era un nemicu per u visionariu, allora hè un cattivu auguriu per ellu, perchè pò cascà in un grande prublema chì ùn pò micca facilmente superà.
  • Puderà ancu indicà a vittoria di alcuni di i so nemichi nantu à ellu o a so vittima di caduta à a cuspirazione di i maliziusi o di l'odi.
  • Se u mortu li dumandò qualcosa è l'hà datu, allora questu hè evidenza di malatie severa, cusì deve piglià cura di a so salute è stà luntanu da e cose chì ponu causà a so malatia, cum'è u fumu o simili.
  • Si dicia ancu chì, si u veggente caminava daretu à ellu, in seguitu à i so passi, a so umiliazione seria un male auguriu per ellu, cum'è certi sapienti dicianu ch'ellu puderia avè un accidentu o more à a manera di stu mortu.

Parlà à i morti cum'è s'ellu era vivu

  • A visione denota u statutu di u mortu cù Diu, è u so bonu ricordu trà e persone chì ùn si fermanu, è ancu indica ciò chì vene à u vidente di pruvisione bona è abbundante.
  • Se u mortu avia a cunniscenza, allora a ghjente prufittà di a so cunniscenza, ma se durante a so vita era di caratteru nobile è impegnu religiosu, allora era u mutivu di guidà parechje persone è seguità u so metudu.
  • Se u vidente era aspittendu una nutizia, li ghjunghjerà prestu è pruvucarà a so felicità.
  • Videndu u mortu cum'è s'ellu era vivu in u sognu di u sognu indica ancu chì e so cundizioni anu cambiatu per u megliu dopu ch'ellu soffre di preoccupazione è distressa in u passatu, è s'ellu avia i debiti, prestu prestu à pagà.

L'ammonizione di i morti à u vicinatu in un sognu da Ibn Sirin

  • L'imam hà dettu chì quellu chì vede un mortu chì l'accusseghja o l'ammonisce in un sognu duverebbe rivede e so azzioni, e so caratteristiche, è i so tratti cù l'altri.
  • Se u veggente era unu di i peccatori in realità, allora a visione ghjunse à ellu per avvistàlu è avvistàlu di ciò chì hà da fà, è per svegliallu da a so negligenza è esse un mutivu per u so ritornu da sta strada. chì u porta à l'ira di Diu nantu à ellu.
  • Ibn Sirin hà dettu ancu chì se u veggente era equilibratu è impegnatu à l'insignamenti di u Creatore (swt) è un memorisatore di u Libru di Diu, è hà vistu in un sognu chì u so babbu mortu l'ammonestava, allora puderia avè da prufittà. da a so cunniscenza à qualcunu altru, è ùn impedisce micca solu cun ellu, in cunfurmità cù e parolle di u Messenger (pace è benedizioni di Diu sia nantu à ellu): "U megliu trà voi sò quelli chì amparanu u Coran è l'insignanu. à l'altri".

Parlendu cù u babbu mortu in un sognu

  • Se a formulazione di a cunversazione trà elli indica cunsiglii per ellu, allora ellu passa di sicuru per un statu di cunfusione trà duie cose è vole chì u so babbu era cun ellu per aiutà à decide quale hè megliu trà elli.
  • In quantu à a formula di culpisce è di rimproveru, hè evidenza chì u vidente ùn si cumporta micca bè in parechji casi, è deve prufittà di l'esperienze di l'altri in modu chì ùn hà micca soffre assai perdite in a so vita, soprattuttu s'ellu hà patitu una perdita. di stu tipu in u passatu. Un credente ùn hè micca stung da u listessu foru duie volte.
  • In quantu à a so cunversazione affettuosa cù u so babbu mortu, hè evidenza di a so bona cundizione è u so impegnu à e boni qualità chì u so babbu era vulsutu à inculcà in ellu mentre era vivu.

Videndu parlà cù i morti è manghjà cun ellu in un sognu

  • Quandu una persona vede in un sognu chì una persona morta hè pusata cun ellu à a tavula di pranzu, pò soffre di qualchi prublemi, è ùn pò truvà à nimu chì l'aiuti à risolve, è u sintimu di sulitudine arradica in ellu.
  • Se u mortu era quellu chì hà fattu l'alimentu per manghjà cù u veggente, allora questu hè una evidenza chì u veggente supererà l'ostaculu chì l'affronta, è se sta persona morta ùn era micca adatta in questu mondu prima di a so morte, allora l'alimentu. cun ellu hà da purtà à parechje perdite per u so patrone.
  • Ma s'ellu era una persona scunnisciuta da u veggente, a so visione pò riferisce à u viaghju luntanu chì u vidente face in cerca di sussistenza, soldi, è migliurà e cundizioni.
  • In quantu à l'omu chì a so mòglia hè morta è l'hà trovu in u so sonnu chì li facia manghjà è li parlava, hè un segnu per ellu di marità cù una altra donna per ch'ella s'occupa di i so affari è l'aiuti à crià i zitelli, s'ellu ci hè. .
  • Manghjendu cù a zia morta indica chì ci hè una pussibilità chì ellu cuntrarà una certa malatìa, o soffre un accidente chì l'impedirà di praticà a so vita nurmale.
  • Se u mortu era urigginariamente unu di i vicini di u vidente, allura l'alimentu cun ellu hè evidenza chì si move in una nova vita in un novu locu.

Interpretazione di mischjà cù i morti è di parlà cun ellu in un sognu

  • A visione sprime una benedizzione in a vita di u vidente è l'estensione di a so vita per parechji, assai anni.
  • Se a nanna chì Diu hà mortu era quella chì si mischjava cù u veggente è era malatu in a realità, allora si ricuperà da a so malatia è prolongerà a so vita.
  • A mischjà cù a nanna hè evidenza di l'esperienze di vita chì u vidente hà guadagnatu è l'aiutanu à compie a so vita, è à affruntà e difficultà chì trova in u so caminu.
  • Parlà cù u maritu mortu hè evidenza di cumpiendu a so memoria è micca di pensà à marità cù un altru.
  • A cunversazione in furia trà elli indica chì u veggente si scurda di u mortu è hè preoccupatu di ellu stessu è di u so mondu solu.
  • Parlà à unu di i so figlioli morti in un sognu hè evidenza chì ellu avarà assai soldi in u futuru, è chì Diu (swt) u cumpensà cù una progenie ghjustu chì l'honorerà durante a so vita è dopu a so morte.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *


Cummentarii XNUMX cumenti

  • RehamReham

    Sò vedova, aghju vistu in un sognu chì u mo maritu mortu mi sveglia da u sonnu, mentre ch'ellu hè pusatu vicinu à mè nantu à u lettu è mi dice: Vulete cumprà pane per a casa? L'ora hè avà 8.30:10.30. è u fornu chjuderà à XNUMX ore è XNUMX. Tandu m’hà dumandatu ancu : Vulete cumprà carne ?, aghju rispostu : Innò, aghju sempre carne in casa.

  • RrrRrr

    Vogliu interpretà u sognu di u babbu mortu à pusà nantu à u mare cù a so moglia è a so figliola è ùn li vole micca parlà allora u so figliolu hè ghjuntu è u babbu li hà sorrisu è a so figliola hà dettu ch'ellu hè ghjuntu à voi cusì u babbu hà dettu. mentre ch'ellu era surrisu, vulia chì u sognu sia u figliolu chì hè l'interpretazione