Chì sapete di u ricordu dopu a preghiera ubligatoria è a Sunnah è e so virtù? Chì sò i benefici di dhikr dopu a preghiera? Ricordi dopu a preghiera di u venneri

hoda
2021-08-24T13:54:48+02:00
Ricordu
hodaVerificatu da: Mostafa ShaabanU 12 di Ghjennaghju 2020Ultima aghjurnazione: 3 anni fà

Ricordu dopu a preghiera obligatoria è a Sunnah
Chì sò i ricordi dopu a preghiera ?

A preghiera hè unu di i duveri ubligatori, è hè unu di i cinque pilastri di l'Islam, cusì deve esse realizatu à i so tempi invece di ritardà, cum'è dicendu ricordi dopu a preghiera hà assai benefici, perchè aiuta à avvicinassi à Diu. è caccià a tristezza da u core è l'illumina è porta sustenimentu è parechje altre cose, cusì u musulmanu deve Hè vulsutu à recità dhikr, sia dopu a preghiera o in ogni altru tempu.

Chì hè a virtù di dhikr dopu a preghiera?

Ogni bona azzione o attu chì un musulmanu eseguisce per Diu (Gloria sia à ellu) serà ricumpinsatu per questu, è questu s'applica à i ricordi dopu a preghiera, cusì ripete in questu hè tuttu bonu, cum'è i ghjusti cumpetenu per a satisfaczione di Diu è suscitanu ranghi di u servitore cù u so Signore in u celu, cum'è u ricordu di Diu hè in i tempi di prusperità è micca solu l'adversità, aiuta à mantene una bona relazione trà u servitore è u so Signore, in più di u fattu chì u dhikr illumina u faccia di u musulmanu, li libera da a preoccupazione, è benedica u so sustenimentu.

Ricordu dopu a preghiera

Ripetendu i ricordi curretti dopu à a preghiera ubligatoria porta assai bè à i musulmani è serà ricumpinsatu per questu in questu mondu è in l'altru, salvu chì ùn hè micca ubligatoriu, è dunque quellu chì l'abbanduneghja ùn hè micca peccatu, ma hè desiderate di ripetiri perchè lascià hè un fallimentu di seguità a Sunnah di u Messenger (chì Diu u benedica è dà a pace).

Dhikr dopu a preghiera obligatoria

Dopu avè fattu a preghiera è salutatu da ellu, hè pussibule di cantà ricordi dopu a preghiera, è ci sò parechji ricordi citati in a Sunnah di u Prufeta onorevoli, è spieghemu alcuni di elli cusì:

  • Dumandu pirdunu trè volte. Hè pruvucatu da u Messenger (chì Diu u benedica è dà a pace) chì dopu à a preghiera ubligatoria (Fajr, Dhuhr, Asr, Maghrib è Isha), dicia: "Dumandu u pirdunu di Diu. , dumandu u pirdunu di Diu, dumandu u pirdunu di Diu, o Diu, tù sì a pace, è da tè hè a pace, benedettu sì. " O Pussessore di maestà è onore ".
  • U monoteismu di Diu (l'Onnipotente), glurificandu è venerandulu cantendu: "Ùn ci hè micca diu, ma Diu, ellu solu ùn hà micca cumpagnu, u so hè u regnu è u so hè a lode, è ellu hè putente nantu à tutte e cose. . .
  • Ripitendu a supplicazione: "Ùn ci hè micca diu, ma Diu solu, ùn hà micca cumpagnu, u so hè u regnu è u so hè a lode, è hè capaci di tuttu. Fora di Diu, sinceramente à ellu hè a religione, ancu s'ellu l'increduli odianu. lu.
  • "Gloria sia à Diu, lode sia à Diu, è Diu hè grande", u musulmanu ripete trenta trè volte dopu à ognuna di e cinque preghiere di ogni ghjornu.
  • Hè desideratu di recite "Dì, ellu hè Diu, l'Unu", u Mu'awwidhatayn, è Ayat al-Kursi, dopu a salutazione di ogni preghiera.
  • "Oh Diu, aiutami à menziunà ti, ti ringraziu, è ti adore bè".

Ricordu dopu a preghiera Fajr

Hè statu infurmatu nantu à l'autorità di u Messenger (chì Diu u benedica è li cuncede a pace) chì si stendeva dopu avè finitu a preghiera Fajr per ripetiri u dhikr, è i cumpagni è i seguitori l'anu seguitu in questu, perchè questu porta assai bè è u porta più vicinu à Diu (gloria sia à ellu), è hè desideratu per un musulmanu per seguità a Sunnah di u prufeta (chì Diu u benedica è cuncede chì a pace sia nantu à ellu), è trà e supplicazioni chì ponu esse dettu dopu. u salutu di a preghiera Fajr:

  • "Ùn ci hè micca diu, ma Diu solu, ùn hà micca cumpagnu, u so hè u regnu è u so hè a lode, è hè capace di tuttu". (ripete trè volte)
  • "O Allah, ti dumandu una cunniscenza benefica, è anu avutu una bona, è ricettiva in cunsequenza". (Una volta)
  • "O Diu mi risparmia da l'infernu". (sette volte)
  • "O Diu, sì u mo Signore, ùn ci hè un diu, ma tè, mi hà criatu è sò u to servitore, è aghju rispettatu u to pattu è prumessu quantu possu. ricunnosce a to grazia è ricunnosce u mo peccatu, cusì perdonami, perchè nimu ùn perdona i peccati fora di tè. Cercu rifughju in tè da u male di ciò chì aghju fattu ". (Una volta)
  • "Alleluia è lode, u numeru di a so creazione, è a listessa satisfaczione, è u pesu di u so tronu, è e so parolle si stende".

Ricordu dopu a preghiera matina

Dopu u salutu di a preghiera di a matina o di l'alba, u musulmanu recita Ayat al-Kursi una volta, poi recita (Dì: Hè Allah, l'Unu) trè volte, è poi recita i dui esorcismi trè volte per ognunu, poi ripete i ricordi. dopu à a preghiera, chì sò:

  • Simu divintatu è u regnu appartene à Diu è laude sia à Diu, ùn ci hè un diu, ma Diu solu, ùn hà micca cumpagnu, u so hè u regnu è u so hè a lode, è ellu hè capaci di tuttu. Rifugiu in tè da a pigrizia è da a mala vechja, mi Signore, mi cercu rifughju in tè da u turmentu in u focu è u turmentu in a tomba. (Una volta)
  • "Sò cuntentu di Diu cum'è u mo Signore, di l'Islam cum'è a mo religione, è di Muhammad, chì e preghiere di Diu è a pace sia nantu à ellu, cum'è u mo Prufeta". (trè volte)
  • O Diu, vi sò tistimunianze, è i portatori di u vostru tronu, i vostri anghjuli è tutta a vostra creazione, chì sì Diu, ùn ci hè micca diu, ma voi solu, ùn avete micca cumpagnu, è chì Muhammad hè u vostru servitore è u vostru messaggeru. (quattru volte)
  • "Oh Diu, qualunque benedizzione Io o unu di a vostra creazione hè diventata, hè da voi solu, ùn avete micca cumpagnu, cusì à voi hè lode è Diu hè grazie". (Una volta)
  • "Diu mi basta, ùn ci hè un diu ma ellu, in ellu aghju fiducia, è ellu hè u Signore di u Gran Tronu". (sette volte)
  • "In u nome di Diu, cù u so nome nunda ùn dannu nantu à a terra o in u celu, è ellu hè l'Onniscente, l'Omnisciente". (trè volte)
  • "Avemu divintatu nantu à a natura di l'Islam, nantu à a parolla di sincerità, nantu à a religione di u nostru prufeta Muhammad, chì Diu u benedica è dà a pace, è nantu à a fede di u nostru babbu Abraham, un Hanif, un musulmanu, è era micca di i politeisti". (Una volta)
  • Avemu divintatu è u regnu appartene à Diu, Signore di i mondi. (Una volta)

Chì sò i ricordi dopu à a preghiera Duha ?

A preghiera di Duha ùn hè micca una di e preghiere imposte à i musulmani, ma hè più una Sunnah da u Messenger (chì Diu u benedica è cuncede a pace), vale à dì chì quellu chì a eseguisce serà ricumpinsatu per questu, è quellu chì l'abbandunarà. Ùn avete nunda è micca peccatu nantu à ellu, è ci hè un ricordu chì hè cunsigliatu per esse ripetutu dopu avè finitu sta preghiera, chì hè cercandu u pirdunu centu volte, è chì Cum'è infurmatu nantu à l'autorità di Aisha (chì Diu sia piacè cun ella), ella disse :

"U Messenger di Diu (chì Diu u benedica è cuncede a pace) hà realizatu a preghiera di a matina, dopu disse: O Diu, perdonami è accetta u mo pentimentu, perchè Tu sì u Perdona, u Più Misericordioso." centu volte.

Ricordu dopu a preghiera di u venneri

Dopu a preghiera - situ web egizianu
Ricordu dopu a preghiera di u venneri è a preghiera di meziornu

Venneri hè cum'è una festa per i musulmani, cusì hè desideratu abbundà in ricordu è supplicazione in questu, ma u Messenger (chì Diu u benedica è dà a pace) ùn l'hà micca unicu per i ricordi specifichi, è i ricordi chì i musulmani ripetenu. dopu à a preghiera di u venneri sò i stessi ricordi chì ripete dopu à l'altri preghiere, cerchendu u pirdunu da Diu (swt).Tre volte dopu à a salutazione di a preghiera, allora dice:

  • O Diu, sì a pace è da tè hè a pace, benedettu siate, o Pussessore di Maestà è Onore, ùn ci hè diu, ma Diu solu, ùn hà micca cumpagnu, u so hè u regnu è u so hè a lode, è hè capace. di tuttu Eccettu Diu, sinceramente à ellu hè a religione, ancu s'è l'increduli odianu.
  • Lode à Diu trenta trè volte, lode à ellu trenta trè volte, è a Grandezza trenta trè volte.
  • "Ùn ci hè micca diu, ma Diu solu, ùn hà micca cumpagnu, u so hè u regnu è u so hè a lode, è hè capace di tuttu". (centu volte)
  • Recitate Surat Al-Ikhlas è Al-Mu'awwidhatayn, una volta.

Ricordu di preghiera di Dhuhr

A preghiera di meziornu hè una di e cinque preghiere ubligatorie per un musulmanu. Dopu avè salutatu, u dhikr sopra citatu pò esse ripetutu sottu u tìtulu di dhikr dopu a preghiera ubligatoria. Alcune supplicazioni ponu ancu esse ripetute, cum'è:

  • "O Allah, ùn lasciate micca un mio peccatu, salvu chì Tu mi perdoni, nè preoccupazione, salvu chì Tu l'allevi, è nisuna malatia, salvu chì Tu a guarisca, è nisuna colpa, salvu chì Tu u copre, è nisun sustenimentu, salvu chì Tu. allargallu, è senza paura, salvu chì l'avete assicuratu, è nisuna disgrazia, salvu chì ne disposti, è ùn ci hè bisognu chì ti sia piaciutu, è aghju a ghjustizia in questu, salvu chì tu l'accompli. Misericordioso.”
  • "O Allah, mi cercu rifugiu in tè da a codardia è l'avarizia, è cercu rifughju in tè da esse rimandatu à l'età peghju, è cercu rifughju in tè da e prove di stu mondu, è cercu rifughju in tè da u peghju. tormentu di a tomba".
  • "Ùn ci hè un diu, ma Diu, u Grande, u Forbearing, ùn ci hè un diu, ma Diu, Signore di u Gran Tronu, è lode sia à Diu, Signore di i mondi."

Chì sò i ricordi dopu a preghiera Asr ?

Ùn ci hè micca un dhikr specificu in relazione à a preghiera Asr, cum'è un musulmanu pò ripetiri u dhikr cunsigliatu dopu à ogni preghiera obbligatoria, è altre supplicazioni o dhikr dopu a preghiera chì pò esse dettu dopu à a salutazione di a preghiera Asr sò i seguenti:

  • "O Allah, ti dumandu facilità dopu à difficultà, sollievu dopu angustia, è prosperità dopu l'adversità".
  • "Domandu u pirdunu à Diu, chì ùn ci hè diu, ma ellu, u Vivente, u Sustentatore, u Più Graziosu, u Più Misericordioso, u Pussessore di Maestà è Onore, è li dumandu di accettà u pentimentu di un umiliatu, sottumessu, pauvre serviteur misérable qui cherche refuge, qui n'a pour lui-même ni avantage ni dommage, ni mort, ni vie, ni résurrection.
  • "O Allah, cercu rifughju in tè da una ànima chì ùn hè micca soddisfatta, da un core chì ùn hè micca umiliatu, da a cunniscenza chì ùn hè micca benefiziu, da una preghiera chì ùn hè micca elevata, è da una supplicazione chì ùn hè micca intesa".

Ricordu dopu a preghiera Maghrib

Ci sò parechji ricordi dopu a preghiera di Maghrib, alcuni di i quali ponu esse citati cusì:

  • Récitant une fois Ayat al-Kursi : "Allah, il n'y a aucun dieu que Lui, le Vivant, le Sustainer. Aucune année ne l'atteigne, et il n'y a pas de sommeil pour Lui. Tout ce qui est dans les cieux, et il n'y a personne sur la terre. pò intercede cun ellu, salvu cù u so permessu. Ellu sapi ciò chì hè davanti à elli è ciò chì hè daretu à elli, è ùn includenu nunda di a so cunniscenza, salvu ch'ellu vole. Expandir u so tronu. " i celi è a terra, è a so preservazione fatigue. Ùn ellu, è ellu hè u Altìssimu, u Grande ".
  • Reciting the end of Surat Al-Baqarah: "U Messenger crede in ciò chì hè statu revelatu à ellu da u so Signore, è i credenti tutti credenu in Diu, i so anghjuli, i so libri è i so messaggeri. Ùn avemu micca differenziatu trà i so messaggeri. , è dissenu: "Avemu intesu è ubbiditu. U vostru pirdunu, u nostru Signore, è à tè hè u destinu. S'è no scurdemu o sbagliemu, u nostru Signore, è ùn mette micca un fardelu nantu à noi cum'è l'avete pusatu nantu à quelli chì ci sò davanti. u nostru Signore, è ùn ci carica cù ciò chì ùn avemu micca putere cù, è pardunanu, è pardunanu, è abbite pietà di noi, Tu sì u nostru prutettore, cusì ci dà a vittoria nantu à u populu increduli.
  • Recita Surat Al-Ikhlas è Al-Mu'awwidhatayn trè volte per ognunu di elli.
  • A nostra sera è a sera hè u regnu di Diu, è laude sia à Diu, ùn ci hè un diu, ma Diu solu, ùn hà micca cumpagnu, u so hè u regnu è u so hè a lode, è ellu hè capaci di tuttu. cercu rifugiu in tè da a pigrizia è da a mala vechja, mi Signore, mi cercu rifughju in tè da u turmentu in u focu è u turmentu in a tomba. (Una volta)
  • "Sò cuntentu di Diu cum'è u mo Signore, di l'Islam cum'è a mo religione, è di Muhammad (chì Diu u benedica è dà a pace) cum'è u mo Prufeta". (trè volte)
  • "In u nome di Diu, cù u so nome nunda ùn dannu nantu à a terra o in u celu, è ellu hè l'Onniscente, l'Omnisciente". (trè volte)
  • "O Diu, cun tè simu diventati, è cun tè avemu diventatu, è cun tè campemu, è cun tè mouremu, è à tè hè u destinu". (Una volta)
  • "Avemu divintatu nantu à a natura di l'Islam, nantu à a parolla di sincerità, nantu à a religione di u nostru prufeta Muhammad (chì Diu u benedica è dà a pace), è nantu à a religione di u nostru babbu Abraham, Hanif, un musulmanu, è ellu. ùn era micca di i politeisti ". (Una volta)
  • "O Diu, sì u mo Signore, ùn ci hè un diu, ma tè, mi fiu di tè è site u Signore di u Nobile Tronu. Qualunque ciò chì Diu voli hè, è ciò chì ùn vole micca ùn hè, è ùn ci hè nè putere nè. Forza fora di Diu, l'Altissimu, u Grande. Sapendu, o Allah, mi cercu rifughju in tè da u male di mè stessu è da u male d'ogni animali chì tù pigliate u so ciuffu, u mo Signore hè in strada dritta. (Una volta)
  • "Gloria à Diu è lode à ellu" (centu volte).

Chì sò i benefici di dhikr dopu a preghiera?

Ricordi dopu a preghiera anu parechji benefizii, cum'è benefiziu à i musulmani in questu mondu è in l'altru, è alcuni di i so benefici ponu esse presentati cum'è seguente:

  • Preservà è prutegge i musulmani da i sussurri di Satanassu è i mali di u mondu.
  • Apertura e porte di a bontà è di a sussistenza è facilità e cose in u mondu.
  • Aumentà u sensu di rassicurazione, tranquillità è calma.
  • Avvicinà à Diu (swt) per ricordu è supplicazione, è questu hè unu di l'atti di cultu cunsigliatu per quale un servitore serà ricumpinsatu.
  • Sguassà i peccati è guadagnà i boni atti, perchè in questi ricordi ci hè di circà u pirdunu di Diu (u Putenti è Sublime), glurificàllu, venerandulu è lodendulu per e so benedizioni.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *